اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور در تابستان 97 – 98

اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور در تابستان

جهت مشاوره در زمینه اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور در تابستان 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور و در تابستان 97 و کنکور 98 غیر قابل انکار است و از مهم‌ترین عوامل یادگیری و تثبیت آموخته ها در ذهن یادداشت برداری و استفاده از شیوه های خلاصه نویسی است. خلاصه نویسی در تابستان فرصتی مناسبی برای ربودن گوی سبقت از رقیبان می باشد. در این مقاله آموزشی قصد داریم نحوه خلاصه نویسی در تابستان و تمرین خلاصه‌برداری در آزمون‌های تابستان و کلیدهای موفقیت در کنکور سال 98 را در اختیار داوطلبان گرامی قرار دهیم. با شروع فصل تابستان فرصت طلایی مطالعه تابستانی برای کنکور آغاز گردیده است. خلاصه برداری یک فرایند مستمر و منظم می باشد، بنابراین دفتر مناسبی برای یادداشت های خود فراهم نمایید و از همین امروز شروع کنید. خلاصه نویسی های کنکوری شامل مواردی نظیر رمزگذاری مطالب حفظی ، نوشتن فرمول‌ها و رسم بعضی از اشکال، جدول ، نکته های کوتاه و نمودارهای درختی ، سوالات نکته دار به همراه راه حل های کوتاه می باشد. پیشنهاد ما به داوطلبان این است که دفتر خلاصه نویسی خود را به صورت کلاسوری انتخاب نمایند که امکان قرار دادن جداکننده موضوعی را داشته باشند و هر جا نیاز به اضافه نمودن مطالبی داشتند، به آن برگه جدید اضافه نمایند. این دفتر منبعی مناسب برای مطالعه و جمع بندی کنکور و آزمون های آزمایشی کنکور می باشد. خلاصه نویسی یکی از روش های موفقیت در کنکور میباشد و رتبه های برتر کنکور نیز از شیوه خلاصه نویسی استفاده نموده اند ، تابستان فرصتی عالی برای خلاصه نویسی می باشد و البته بودجه بندی کنکور سال 98 به الویت بندی شما در دروس کمک خواهد کرد.

** آیا می دانید اولویت بندی مطالعه دروس در تابستان ، چگونه است؟

** لیست منابع جدید برای دو کنکور مجزای نظام جدید یا نظام قدیم، در سال 98 را در اختیار دارید؟

** الویت برای شرکت در آزمون های آزمایشی با چه دورسی می باشد؟

** آیا می دانید ، در تابستان مطالعه دروس عمومی مناسب تر است یا دروس تخصصی؟

** روزی چند ساعت مطالعه می نمایید؟

** زمان استراحت شما در تابستان باید چقدر باشد؟

داوطلبان کنکور 98 می توانند جهت دریافت پاسخ تمام سوالات و مشاوره موفقیت در کنکور از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

 

اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور در تابستان و نحوه خلاصه نویسی

با توجه به اهمیت خلاصه نویسی در کنکور 98 و خلاصه نویسی در تابستان 97 ، شیوه ها و استراتژی های مورد نیاز برای مطالعه به روش خلاصه نویسی در کنکور را آموزش خواهیم داد.

پیش از هر چیز باید یادآور این نکته مهم شویم ، که در خلاصه نویسی لازم است به یادداشت نکات مهم کوتاه و کلیدی بپردازید و از نوشتن جزئیات و نگارش های طولانی بپرهیزید. خلاصه نویسی با هدف جمع بندی ذهنی انجام می گیرد. خلاصه نویسی در نگاهی کلی یادداشت هایی کوتاه شامل مطالب مهم و پرتکرار کنکوری، مطالبی که احتمالا در کنکور مطرح می گردد و مطالبی که معمولا فراموش می کنید و مطالبی که پیش نیاز دروس مرتبط می باشند.

اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور در تابستان

در مطالعه تابستان کمتر به سراغ دروس حفظ کردنی بروید زیرا دروس حفظی فرار می باشند؛ سعی کنید در تابستان تمرکز خود را بر روی مباحث درک مطلب ، حل مسئله و دورس تخصصی بگذارید. برای مطالعه دروسی نظیر ادبیات و خلاصه نویسی می توانید از شیوه خلاصه نویسی با جدول استفاده نمایید، خصوصا برای خلاصه نویسی تاریخ ادبیات. برای مطالعه دروس کنکور ، حتما الویت بندی در مطالعه دروس را در نظر داشته باشید، برای الویت بندی نیاز به بودجه بندی کنکور 98 خواهید داشت؛ برای دریافت بودجه بندی کنکور 98 می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید. یکی دیگر از رموز موفقیت در کنکور ، تمرین تست زنی می باشد توصیه ما به داوطلبان این است که حتما سوالات کنکور 97 را که در همین سایت منتشر شده است دانلود نمایید و سرعت و توانایی خود را در حل سوالات تستی محک بزنید. برای مطالعه عربی لغات را درون متن درس یاد بگیرید و معنی لغات جدید را در متن و بالای معادل عربی آن یادداشت کنید ، مطالعه عربی شامل حفظ کردن لغات، قواعد و درک مطلب می باشد، توصیه می کنیم ، برای مطالعه در تابستان بیشتر روی مطالعه و خلاصه نویسی قواعد تمرکز نمایید. برای مطالعه زبان انگلیسی نیز بیشتر روی قواعد زبان تمرکز نمایید، استفاده از فلش کارت های زبان نیز به یادگیری بهتر شما کمک خواهد کرد ، سعی کنید لغات را داخل متن یادبگیرید و اگر قصد حفظ کردن لغات زبان را دارید می توانید از تکنیک های حفظ لغات انگلیسی استفاده نمایید مثلا (زمانی که قصد حفظ کردن یک کلمه انگلیسی را دارید در ذهنتان تجسم کنید که این کلمه انگلیسی به چه کلماتی در زبان فارسی شباهت دارد ، سپس با کلماتی که به ذهنتان می رسد ، جمله ای کوتاه بسازید، حتی اگر این جمله مضحک به نظر میرسید، به وسیله آن کلمه انگلیسی مورد نظر را حفظ نمایید.) برای اطلاع از تکنیک های جالب برای حفظ کلمات انگلیسی ، از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

تکنیک های مطالعه دروس اختصاصی نظیر زیست شناسی، فیزیک، شیمی و … با دروس عمومی متفاوت می باشد و از آنجا که هر یک از رشته های تجربی، انسانی ، ریاضی و معارف دارای دورس اختصاصی مجزا می باشند و هر تکنیک ها و استراتژی های متفاوتی دارد، پیشنهاد می کنیم:

برای اطلاع از نحوه مطالعه دروس اختصاصی رشته ی خود، و دریافت برنامه اختصاصی قبولی در کنکور 98 و دریافت بودجه بندی دروس در کنکور 98 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه اهمیت خلاصه نویسی برای کنکور در تابستان 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید