انتخاب رشته کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بعد از پشت سر گذاشتن آزمون سراسری و اعلام نتایج اولیه، نوبت به مرحله انتخاب رشته کنکور 99 می رسد. این مرحله مهم ترین و سرنوشت سازترین مرحله در کنکور می باشد، برای اینکار لازم است دقت بسیار نمایید و از مشاوره کارشناسان حرفه ای بهره ببرید، که بعد از چهار سال و اتمام مقطع کارشناسی احساس سربلندی و موفقیت داشته باشید و جایی برای افسوس خوردن باقی نگذارید.

مطالب این مقاله جهت مطالعه همه رشته ها می باشد و برای عموم داوطلبان مفید می باشد.

توزیع پستی دفترچه انتخاب رشته کنکور 99

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می شوند می توانند برای دریافت دفترچه شماره۲ کنکور 99، با مراجعه به باجه های روزنامه فروشی شهر/شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ حدود 1000 تومان در مهلت معین به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، دفترچه رایگان دریافت نمایند.

توجه داشته باشید، دفترچه شماره2 کنکور سراسری 99 رایگان می باشد و به جز هزینه کارمزد، به هیچ عنوان هزینه بیشتری پرداخت ننمایید.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی سال99 حاوی کلیه شرایط و ضوابط اختصاصی رشته های مختلف تحصیلی دوره های روزانه، شبانه،  نیمه ‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد می باشد.

قابل توجه داوطلبان هنر و زبان، باید علاوه بر دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی اصلی باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه زبان و هنر را نیز دریافت نمایید.

لازم به ذکر است، شما عزیزان می توانید، فایل pdf دفترچه شماره 2 انتخاب رشته کلیه رشته های گروه های آزمایشی، به صورت رایگان از طریق همین سایت دانلود نمایید.

فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور 99

با توجه به محدوده زمانی که از سوی سازمان تعیین می شود، کد انتخاب رشته محل انتخابی خود را بر اساس دستورالعمل انتخاب رشته اینترنتی، در این فرم وارد نمایید همچنین سایر اطلاعات شامل نام کاربری، شماره پرونده، رمز ورود و شماره شناسنامه یا شماره پرونده، کدرهگیری و کدرشته محل های تحصیلی گروه آزمایشی مجاز یا در دوره های مختلف روزانه، شبانه، مجازی، نیمه حضوری و پردیس خودگردان دانشگاهها، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، دانشگاه پیام نور ثبت نموده و نسبت به تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی که در نظر گرفته شده است اقدام نمایید.

مرحله تایید نهایی: پس از تائید نهایی کد رشته های انتخابی توسط داوطلب، شماره ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار داوطلب قرارداده میشود. این رسید پس از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه خواهد شد.

داوطلبان می توانند 150 انتخاب داشته باشند که اولویت بندی این انتخاب ها بسیار مهم می باشد و بر اساس معیار های متعددی انجام می شود، لازم است هدف و خواسته خود را با کمک و مشورت کارشناس حرفه ای، بشناسید و بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت مشاره تلفنی تحصیلی کنکور 99، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید