انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد با سنجش امکان معیشت و زندگی

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی غرب تهران

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد با سنجش امکان معیشت و زندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بررسی موضوع انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد با سنجش امکان معیشت و زندگی می پردازیم. داوطلبان گرامی کنکور می توانند جهت انتخاب رشته در کنکور سراسری و انتخاب رشته در کنکور آزاد با توجه به شرایط مالی و زندگی خود انتخاب رشته نمایند. امروز با توجه به افزایش نیاز به تحصیل در جامعه مدرن ، امکان تحصیل هر روز ساده از قبل فراهم شده و روز به روز بر تعداد دانشگاه ها و رشته ها افزوده می شود و علاوه بر این هر دانشگاه به شیوه های متعددی نظیر جذب دانشجو با کنکور ، بدون کنکور ، پردیس خودگردان و … اقدام به جذب دانشجو می نماید، بنابراین اطلاعات موجود در این زمینه بسیار گسترده می باشد، و داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دارند نیاز به مشاوره با کارشناسان حرفه ای دارند که از لیست رشته های موجود در هر دانشگاه ، شرایط و نحوه جذب دانشجو در هر رشته ، شرایط تحصیل و هزینه تحصیل در هر دانشگاه مطلع باشند.
توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به انتخاب رشته کنکور سراسری و تخمین شانس قبولی کنکور ، انتخاب رشته و تحصیل رایگان در خارج و عوامل موثر در انتخاب رشته را مطالعه نمایند. جهت مطالعه روی لینک های آبی کلیک نمایید.
توصیه ما به داوطلبان این است که انتخاب رشته خود را به مشاورین حرفه ای مراکز معتبر مشاوره تحصیلی که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند بسپارید.
داوطلبان گرامی کنکور سراسری می توانند برای انتخاب رشته و قبولی در رشته مورد نظر خود از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 97

همانطور که گفتیم برای داشتن انتخاب رشته صحیح و آگاهانه نیاز به مشاوره با کارشناسی مطلع از رشته های موجود در دانشگاه های متعدد و شرایط تحصیل و نحوه پذیرش دانشجو در هر دانشگاه خواهید داشت ، اطلاع از میزان شهریه هر رشته در هر دانشگاه با توجه به معیشت خانواده و دانشجو و البته شرایط زندگی داوطلب، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. کارشناسان صدای مشاور با توجه به شرایط هر داوطلب به ارائه راهکارهای مناسب و مشاوره انتخاب بهترین رشته ، شرایط تحصیل و برترین دانشگاه ممکن با توجه به رتبه و تراز هر یک از داوطلبان می پردازند.

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد با سنجش امکان معیشت و زندگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید