انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد 97

انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از متد کابردی و مناسب برای انتخاب رشته، انتخاب رشته آنلاین کنکور دانشگاه آزاد می باشد که از طریق نرم افزارهای مخصوص اینکار ممکن می باشد. مبنای کار این نرم افزار بر پایه اطلاعاتی مهمی است که در آن است شامل نتایج و نمرات کنکور دوره های قبل و این نرم افزار این قابلیت را دارد که داوطلبان کنکور سال 97 را با داوطلبان کنکور سال 96 مقایسه نماید و احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد نظرتان اعلام نماید. اطلاعات این نرم افزار بروز می باشد و کمک بسیاری در امر انتخاب رشته کنکور آزاد 97 به شما عزیزان خواهد کرد.

نحوه عملکرد نرم افزار انتخاب رشته مجازی رایگان صدای مشاوران، بر پایه اطلاعات مهمی است که بر اساس جدیدترین تغییرات، قوانین و ضوابط سازمان و پذیرش دانشگاه ها تهیه شده، و داوطلبان کنکور سال 97 را با داوطلبان کنکور سال 96 مقایسه می نماید و شما امکان مقایسه نمرات خود را با سال گذشته دارید.

برای انتخاب رشته مجازی کنکور سراسری 97، شما نیاز به دانستن اطلاعاتی از قبیل رتبه کل، رتبه سهمیه، رتبه خود در زیر گروه ها و در رشته های مختلف را دارید و با توجه به شرایط عمومی، اختصاصی و علایق شما انتخاب رشته انجام می شود.

 انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد 97

 

زمان  انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 از 15 مرداد خواهد بود. متقاضیان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی می توانند ازمورخ 15 مرداد 97 الی  22 مرداد 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس گرفته و اقدام به انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و خرید کارت اعتباری نمایند.

انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد با نرم افزار انتخاب رشته

داوطلبان گرامی کنکور 97 می توانند جهت اطلاع از ترتیب اولویت های انتخاب رشته کنکور به صورت آنلاین و با استفاده از نرم افزار رایگان انتخاب رشته کنکور، به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای با توجه به این که درصد قبولی شما در چه دانشگاه و چه رشته ای بیشتر می باشد، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

شما قادر خواهید بود از نرم افزار انتخاب رشته کنکور آزاد صدای مشاوران به صورت کاملا رایگان و بدون محدودیت تکرار استفاده نمایید. پیشنهاد ما این است که از نرم افزار، با رتبه های مختلف و کمی بالا و پائین استفاده نمایید تا نتایج صحیح تری بدست آورید.

شما می بایست رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب نمایید. پس از آن می بایست سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه ، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب نمایید و در انتها رتبه خود در سهمیه  را وارد نمایید و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها قادر خواهید بود کد رشته ها و دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید