افرادی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند کلیک کنند

افرادی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند کلیک کنند-1

جهت مشاوره در زمینه افرادی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند کلیک کنند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند کلیک کنند : clickشروع مطالعه کنکوری از عید 98

اگر دسته کسانی که برای کنکور دیر شروع کردند و میخواهید مانند کسانی که در کنکور معجزه کردند باشید ، جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور به قبولی شما کمک خواهد کرد. 

اگر تاکنون مطالعه ای برای کنکور نداشته اید و مدام این فکر را در سر دارید که برای کنکور دیر شروع کرده اید، پیشنهاد می دهیم این نگرانی را از ذهن خود دور کنید. عید فرصت مناسبی برای جبران زمان از دست رفته است. با داشتن برنامه ریزی درسی به روش نفرات برتر کنکور ، می توانید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود قبول شوید.

احتمالا شما هم این سوال را از خود پرسیده اید که دلیل موفقیت بعضی از کنکوری ها که تا عید درس نخوانده اند، چیست؟ این داوطلبان که برخی از آن ها موفق به کسب رتبه های برتر شده اند، یک اصل مهم را می دانند:

افراد موفق ، با سرزنش بابت گذشته ی  از دست رفته ، آینده خود را از دست نمی دهند…!

پس به خودتان رحم کنید ، دست از سرزنش و تبیه خود بردارید، به خودتان فرصت دهید. یک فرصت طلایی هنوز باقی مانده، هر کس از آن ، درست استفاده کند ، برنده است!. پس باهوش رفتار کنید، از همین الان شروع کنید. هدفمند و در مسیر مشخص حرکت کنید.

برخی داوطلبان از ترس از دست رفتن زمان ، زمان را از دست می دهند…

پس وقت را با تلف نکنید، اگر توانایی برنامه ریزی اصولی و حرفه ای کنکور را دارید ، با برنامه ریزی برای کنکور درس بخوانید. پیشنهاد می دهیم حتما از کمک و راهنمایی مشاور تحصیلی استفاده کنید. امکان دریافت برنامه اختصاصی کنکور برای شخص شما، از طریق تماس تلفنی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور ، فراهم می باشد. از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان حرفه ای این سامانه، سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند و بهترین راهنمای شما در رسیدن به موفقیت در کنکور 98 می باشند.

پیشنهاد می دهیم مقالات زیر را برای داشتن مطالعه ای هدفمند در تعطیلات عید 98 مشاهده کنید:

برای کنکور از عید شروع کنید

برای کنکور از عید شروع کنید. تعطیلات عید فرصتی طلایی برای جبران زمان از دست رفته برای افرادی است که تاکنون شروع نکرده اند. 80درصد از رقبای شما در تعطیلات نوروز ، کمتر درس میخوانند.

در تعطیلات نوروز قرار نیست تمام مباحث و دروس را خط به خط بخوانید. در فروردین ماه فقط به خواندن مطالب مهم و تستی می پردازید. نقشه راه شما برای انتخاب مباحث و دورس ، لیست بودجه بندی کنکور 98 است. برای اطلاع از اهمیت هر درس در کنکور 98 با توجه به ضرایب ، از بودجه بندی دروس کنکور 98 استفاده کنید. به طور مثال اگر به یکی از مباحث یا دروس تسلط ندارید، با توجه به بودجه بندی کنکور اگر آن درس از اهمیت برخودار نبود ، با خیال راحت آن را رها می کنید. 

شرایط مطالعه در عید برای هر داوطلب با توجه به ضرایب دروس و تسلط داوطلب به دروس متفاوت می باشد. می توانید برای دریافت لیست جدید بودجه بندی و دریافت برنامه اختصاصی مطالعه و قبولی کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

عید فرصت مناسبی برای مطالعه کنکور می باشد. هر چه به کنکور نزدیک تر میشویم، با توجه به فرار بودن مطالب درسی، نکاتی که در روزهای پایانی می آموزید و یا مرور می کنید، بهتر در ذهنتان باقی می ماند. 

افرادی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند :

از تست های سراسری چند سال اخیر کنکور ، استفاده کنید. این منابع تستی بسیار مهم می باشند، توصیه می کنیم از تست های تالیفی استفاده نکنید. 

  • داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند ، به حل تستی سوالات حساب دیفرانسیل و فیزیک، هندسه و ریاضیات گسسته توجه داشته باشند.
  • داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند، به حل تستی سوالات و مطالعه پاراگراف های مهم دروس جامعه‌شناسی، روان‌شناسی و فلسفه و دروس عمومی، ریاضی و آمار و زبان بپردازند.
  • داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند، بر روی درس زیست شناسی، درس شیمی و دروس ریاضی و فیزیک تمرکز و مطالعه داشته باشند.

افرادی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند ، برای دریافت برنامه اختصاصی مطالعه کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه افرادی که می خواهند برای کنکور از عید شروع کنند کلیک کنند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید