افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند

افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند

جهت مشاوره در زمینه افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند، نگرانی و استرس کنکور را دارند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم نکاتی برای موفقیت افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند در این صفحه منتشر کنیم. شروع درس خواندن برای کنکور از بهمن,میخوام برای کنکور شروع کنم,جدول برنامه ریزی درسی نفرات برتر کنکور,شروع کنکور از عید,خواندن کنکور در یک ماه,یک ماه مانده به کنکور هیچی نخوندم,برای قبولی در رشته پزشکی چه باید کرد,من پزشکی قبول شدم

افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند چکار کنند؟

اگر از دسته افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند هستید ، نگرانی و اضطراب را کنار بگذارید زیرا شما تنها نیستید… ! خیلی از داوطلبان برای کنکور دیر شروع می کنند. البته افرادی که برای کنکور دیر شروع می کنند سه دسته اند:

دسته اول: هدف و انگیزه کافی برای موفقیت در کنکور ندارند، با بی تفاوتی ادامه می دهند و در کنکور موفق نمی شوند.

دسته دوم: بنابر دلایل متعددی ، برای کنکور دیر شروع کرده اند و قبولی در کنکور و رشته مورد علاقه ، برایشان از اهمیت بسیاری برخوردار است، ولی به دلیل استرس و اضطراب آزار دهنده کنکور تحت فشار قرار می گیرند و قادر به استفاده بهینه از زمان باقی مانده خود، برای کنکور ، نیستند.

دسته سوم: داوطلبانی که به دلایل متعدد ، برای کنکور دیر شروع کرده اند و چون قبولی در کنکور و رشته مورد علاقه برایشان مهم است، تصمیم می گیرند بجای استرس و افکار منفی ، به خوبی از وقتشان استفاده کنند و از برنامه اختصاصی برای کنکور و استراتژی های مطالعه کنکور در کوتاه مدت ، استفاده می کنند و این گروه همان افرادی هستند که برای کنکور دیر شروع کرده اند ولی موفق به قبولی در رشته مورد علاقه خود و حتی رتبه های برتر می شوند.

افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند

پس ، اگر دیر شروع کرده اید نگران نباشید هنوز هم می توانید موفق شوید، با داشتن برنامه ریزی صحیح و حرکت در مسیر درست، قبولی در رشته هایی نظیر پزشکی هم در مدت 2 ماه امکانپذیر است:

قبولی پزشکی در دو ماه

کسی از شما انتظار ندارد ، خودتان در مدت کوتاه به تنهایی برنامه ریزی حرفه ای انجام دهید و رتبه برتر کسب کنید، ولی می توانید از امکانات موجود ، برای موفقیت در کنکور استفاده کنید، پیشنهاد می دهیم برای استفاده بهینه وقتتان، از خدمات مراکز مشاوره تحصیلی معتبر که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند و به موفقیت داوطلبان در کنکور و کسب رتبه های برتر کمک کرده اند، استفاده کنید. شرایط مطالعه و نحوه یادگیری و وضعیت تحصیلی هر داوطلب با داوطلبان دیگر متفاوت است، بنابراین شما نیاز به دریافت برنامه ای اختصاصی کنکور، ویژه خودتان، برای قبولی در رشته مورد علاقه خود دارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، (شماره تلفن های موجود در همین صفحه) و با راهنمایی مشاوران حرفه ای کنکور ، موفقیت خود را در کوتاه مدت تضمین کنید.

افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند و تمامی داوطلبان کنکور 98 ، می توانند برای دریافت برنامه اختصاصی کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه افرادی که برای کنکور دیر شروع کرده اند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید