اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 بعد از اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته کنکور سراسری خواهد بود. همانطور که می دانید نتایج اولیه کنکور 97 اعلام شد و مهلت انتخاب رشته به پایان رسیده است، هم اکنون داوطلبان در انتظار اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 می باشند. بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص خواهد شد ، که داوطلبان در چه رشته و دانشگاهی مورد پذیرش و قبولی قرار گرفته اند. زمان اعلام نتایج مشخص شد برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری رویو لینک آبی کلیک نمایید. برای ملاحظه نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری به آدرس sanjesh.org  مراجعه نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند برای دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 97 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس گرفته و نتایج خود را دریافت نمایند.

نحوه اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری

نحوه اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 از طریق سایت sanjesh.org و به دو روش انجام می شود. برای ملاحظه آموزش تصویری نحوه مشاهده نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری روی لینک زیر کلیک نمایید:

آموزش تصویری نحوه دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری 97

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که برای دریافت نتایج نهایی انتخاب رشته نیاز به شماره پرونده داوطلبی یا کد داوطلبی کنکور می باشید ، اگر شماره پرونده داوطلبی کنکور و کد داوطلبی کنکور را فراموش و یا گم کرده اید می توانید با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس گرفته و کد خود را دریافت نمایید.

کارنامه نتایج نهایی کنکور شامل چند ستون می باشند، ستون اول مربوط به کد رشته محل های انتخابی داوطلب، ستون دوم ، رتبه در سهمیه هر داوطلب ، ستون سوم رتبه آخرین فرد قبولی در آن رشته است. دریافت کارنامه نهایی ، نشان دهنده دانشگاه و رشته قبولی داوطلب و مرحله آخر اعلام نتایج می باشد. البته پس از اعلام نتایج نهایی داوطلبان از فرصت تکمیل ظرفیت انتخاب رشته استفاده خواهند نمود ، برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

نحوه دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری

برای ملاحظه راهنمای تصویری نحوه دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور سراسری و دریافت نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه بازیابی کد رهگیری و شماره پرونده کنکور ۹۷

داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که مهم ترین مرحله برای دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور ، مرحله دوم خواهد بود، که درصورت اجرای اشتباه این مرحله زمان بسیاری را از دست خواهید داد، بنابراین برای دریافت کدهای مذکور ، راهنمای تصویری نحوه بازیابی شماره داوطلبی و پرونده کنکور را به دقت مطالعه نمایید و یا برای دریافت سریع و آسان شماره داوطلبی و پرونده از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید