اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 98

محاحبه دانشگاه دزفول

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان در سال 98 در تاریخ 98/06/23 انجام شد. اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص کنکور سراسری به اطلاع داوطلبان گرامی می رسد و علاقمندان می توانند جهت تحصیل در رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مذکور در کنکور سراسری، در زمان انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام نمایند. افرادی که در انتخاب رشته های تحصیلی ، یک و یا چند کدرشته از دانشگاه های مذکور در کنکور 98 در فرم انتخاب رشته ، انتخاب نموده اند و با توجه به فهرست اسامی معرفي‌شدگان چند برابرظرفيت هر کدام از رشته‌های تحصيلی از میان داوطلباني كه كدرشته محل‌های موسسات مذكور را انتخاب نموده اند و حدنصاب چند برابر ظرفيت لازم را كسب کرده اند، در انتخاب رشته شرکت نمایند و به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی در مورد نحوه قبولی در مراحل گزینش دانشگاه فرهنگیان از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

نکات مهم در اعلام نتایج معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان

نکات دارای اهمیت در نتایج معرفی شدگان فرهنگیان به شرح ذیل می باشد:

  • پذیرفته شدگان در گزینش نهایی هر رشته ، داوطلبانی خواهند بود که در برنامه زمانی مصاحبه و مراحل گزینش دانشگاه فرهنگیان حضور داشته باشند و مورد تایید و قبول توسط هیات مرکزی گزینش مربوطه مطابق با ضوابط انتخاب رشته قرار گیرند و موفق به کسب حدنصاب نمره عملی نهایی برای هر رشته شوند.
  • اسامي پذیرفته شدگان نهائی دانشگاه های دارای شرایط خاص به همراه نتايج ساير رشته‌های متمركز کنکور اعلام می شود.
  • معرفی داوطلبان چند برابر ظرفيت، به معنی قبولی این افراد نیست و معرفی شدگان ملزم به انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ گزينش‌ در زمان معین و در آدرس‌ مشخص شده از سوی مؤسسات است.
  • درصورتی که داوطلبان به دو یا چند موسسه معرفی شده اند، میتوانند به یک یا چند مؤسسه مراجعه کرده و مراحل مختلف گزينش را انجام دهند.
  • عدم‌ مراجعه‌ داوطلبان‌جهت انجام مراحل‌ گزينش به منزلة‌ انصراف‌ قطعی از گزينش‌ در رشته‌ يا رشته‌های مربوط به آن مؤسسه خواهد بود.
  • در ستون نتيجه كارنامه نهائی در مقابل كدرشته مربوط به آنان عدد يک (1) به معنای نداشتن شرايط گزينش درج است.
  • برای اطلاع از جزئیات مرحله دوم رشته های شرایط خاص کنکور 98 و نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور سراسری 98 و نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های خاص و بورسیه 98  کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه فرهنگیان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید