اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد یعنی چه - فرق ظرفیت مازاد و پردیس

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سال 98 ، مطابق معمول سال های پیشین، در مهر و بهمن ماه می باشد. دانشگاه آزاد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت را به صورت دو مرحله ای در مهر و بهمن ماه 98 برگزار می نماید. انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برای رشته هایی که ظرفیت پذیرش مازاد دارند ( این رشته محل ها شامل رشته محل های با کنکور و بدون کنکور است) ، برگزار می گردد. برای اطلاع از لیست رشته های دارای ظرفیت پذیرش، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و یا دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 را به دقت مطالعه نمایید.

متقاضیان گرامی می توانند جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت مهر ماه و بهمن ماه 98 از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد:
از سوی شورای گسترش آموزش عالی پذیرش تکمیل ظرفیت این دانشگاه به تصویب رسیده اما هنوز ابلاغ نشده است.

دانشگاه آزاد امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ هزار نفر دانشجو کمتر پذیرش کرده است.

در صورت ابلاغ برنامه داریم که در بهمن ماه تکمیل ظرفیت را اعلام کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد در خصوص دانشجویان پزشکی: موضوع پرونده بررسی مشکلات موجود در زمینه پذیرش دانشجویان پزشکی با نظارت مجلس، سازمان بازرسی و وزارت بهداشت انجام شد.

این پرونده پایان یافته و در بررسی آن به دنبال رعایت عدالت و انصاف بودیم.

 از پرونده های مورد بررسی ۱۰ درصد پذیرفته نشده اند، چرا که تراز نمره آنها با رشته ای که قصد داشتند تحصیل کنند همخوانی نداشت، بنابراین ما به این افراد اعلام کردیم که رشته دیگری را انتخاب کنند اما خود این افراد علاقه ای به انتخاب رشته دیگر نداشتند.

افرادی که پذیرش آنها به دلیل تراز نمره دچار مشکل است در صورتی که درخواست کنند، شهریه آنها پس داده می شود.

 برای اطلاع از جدیدترین اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید. نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org و انتخاب لینک اعلام نتایج انجام می شود. در کارنامه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد گروهی از داوطلبان، قبولی ذخیره درج می گردد، این گروه از داوطلبان ملزم به مراجعه حضوری به دانشگاه آزاد در زمان تعیین شده در کارنامه و تکمیل فرم علاقمندی رشته محل می باشند،دانشگاه آزاد با توجه به تراز داوطلبان واجد شرایط ، افراد مورد پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه را اعلام می نماید، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید. داوطلبانی که در کارنامه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، قبولی ذخیره را مشاهده ننموده اند و به عبارتی در نتایج تکمیل ظرفیت مردود شده اند و یا در تکمیل ظرفیت مهر ماه 98 شرکت نکرده اند، نگران نباشند زیرا هنوز فرصت باقی است و یک شانس دیگر در بهمن ماه خواهید داشت. مرحله دوم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در بهمن ماه 98 می باشد. داوطلبان گرامی می توانند جهت ثبت نام در تکمیل ظرفیت مهر ماه و بهمن ماه 98 با کارشناسان تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید