اعلام نتایج استخدام آتش نشانی تهران 98

نتایج آزمون استخدام آتش نشانی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج استخدام آتش نشانی تهران 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی تهران برای سال 98 در خرداد ماه اعلام شد. متقاضیان استخدام آتش نشانی تهران می توانند از طریق مراجعه به سایت آتش نشانی به نشانی fireman.tehran.irمراجعه نمایند و یا برای اطلاع از نتایج استخدام، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. داوطلبانی که در آزمون استخدامی آتش نشانی تهران 98 (بهمن ماه) شرکت کرده اند، برای ورود به راهنمای سایت آتش نشانی و مشاهده نتایج آزمون استخدامی روی لینک زیر کلیک نمایید:

click fireman.tehran.ir

زمان اعلام نتایج استخدام آتش نشانی تهران 98

نتایج آزمون استخدامی آتش نشانی تهران از اول خرداد 98 آغاز شد. برای مشاهده نتایج به سایت مذکور مراجعه کنید. در صورت وجود هر گونه مشکل در سایت و یا کسب راهنمایی بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام کرد، به آتش نشانی مجوز استخدام 200 آتش نشان را داده است. به زودی 200 نفر توسط آتش نشانی استخدام می شوند.

اعلام نتایج استخدام آتش نشانی تهران

اعلام نتایج مذکور ، نتایج نهایی آزمون استخدامی آتش نشانی است. آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی در دو بخش علمی و ورزشی برگزار شده است. بخش آزمون علمی ، توسط سازمان سنجش برگزار شد و بخش ورزشی آزمون آتش نشانی توسط سازمان تربیت بدنی انجام شده است. بنابراین نتایج از سوی سازمان سنجش و سازمان تربیت بدنی اعلام گردیده است. بنابراین بعد از پالایش نتایج و معدل گیری ، نتایج نهایی استخدام آتش نشانی منتشر شد. برگزاری آزمون عملی آتش نشانی حداکثر یکماه پس از اعلام نتایج می باشد.

شرکت کنندگان آزمون استخدامی آتش نشانی ، می توانند برای اطلاع از نتایج نهایی از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه ، با کارشناسان تماس بگیرند.

اگر از آزمون استخدامی آتش نشانی جامانده اید، می توانید برای اطلاع از شرایط استخدامی روی لینک زیر کلیک نمایید و برای اطلاع از زمان استخدام بعدی سازمان و شرکت در آزمون های علمی و عملی آتش نشانی، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

استخدام سازمان آتش نشانی 98

مدارک لازم برای استخدام بعد از اعلام نتایج استخدام آتش نشانی

  • اصل شناسنامه و اصل کارت ملی
  • اصل آخرین مدرک تحصیلی
  • اصل کارت پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی
  • عکس تمام رخ 4*3 در سال جاری- یک قطعه
  • کپی و اصل مدرک یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مراکز مورد تائید برای فرزندان شاهد و ایثارگران
  • کپی و اصل معرفی نامه از وزارت ورزش و جوانان جهت قهرمانان ملی در کلیه رشته های ورزشی

اگر از آزمون استخدامی آتش نشانی جامانده اید، برای اطلاع از زمان استخدام بعدی سازمان و شرکت در آزمون های علمی و عملی آتش نشانی، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج استخدام آتش نشانی تهران 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “اعلام نتایج استخدام آتش نشانی تهران 98”
  1. سلام .
    ازمون عملی اتش نشانی که جهاد دانشگاهی برگذار کرده بود کی انجام میشه؟
    برای استان تهران شهرستانها ؟

    • سلام دوست محترم ازطریق سایت استانداری واتش نشانی وجهاددانشگاهی بایدپیگیری نمایید.این اطلاعیه درسایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی درخصوص اعلام نتایج مرحله بررسی مدارک اسامي معرفی شدگان چند برابر ظرفيت جهت مرحله آزمون عملی آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی در سال 1398 و اعلام اسامی تکمیل ظرفیت

      به اطلاع داوطلبان معـرفی شده چند برابر ظرفيت مرحله بررسی مدارک آزمون استخدام مشاغل پیمانی آتش‌نشانی در سال 1398 مي‌رساند، نتايج بررسی مدارک آنان، از روز چهارشنبه مورخ 24 مهرماه 1398 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني مركز آزمون جهاد دانشگاهي به نشاني http://www.hrtc.ir قابل مشاهده مي‌باشد. ضروری است داوطلبان با استفاده از كدملي و كد رهگيري با ورود به قسمت پروفايل خود، از نتیجه بررسی مدارک و وضعیت نهایی خود مطلع گردند. داوطلبان گرامی لازم است پس از مشاهده کارنامه بررسی مدارک، با توجه به نتیجه ثبت شده در کارنامه، اقدامات زیر را انجام دهند :

      1. معرفی‌شدگان برای آزمون عملی
      آن دسته از داوطلباني كه در بخش وضعيت داوطلب، عبارت «شما براي آزمون عملی معرفي شده‌اید» درج گردیده است، لازم است از روز دوشنبه مورخ 29 مهرماه 1398 با مراجعه به وب سایت استانداری استان مربوطه، از زمان و مكان و شرایط برگزاری آزمون عملی، مطلع شوند.

      2. تکمیل ظرفیت
      آن دسته از داوطلباني كه در بخش وضعيت داوطلب، عبارت «شما در مرحله تکمیل ظرفیت برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» درج گردیده است، لازم است از روز دوشنبه مورخ 29 مهرماه 1398 با مراجعه به وب سایت استانداری استان مربوطه، از زمان و مكان بررسی مدارک خود، مطلع شوند. این دسته از داوطلبان با مراجعه به اطلاعیه قبلی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت، از مدارک مورد نیاز جهت بررسی مدارک مطلع شده و در زمان و مکان مقرر، برای بررسی مدارک مراجعه نمایند. در صورت تایید مدارک این داوطلبان، بلافاصله به مرحله آزمون عملی معرفی می‌شوند.

      تذكرات مهم:
      1 – معرفي داوطلب برای آزمون عملی هيچگونه حقي براي استخدام فرد ايجاد نمي كند.
      2- عدم مراجعه در زمـان و مکان مشخص شده به منزله انصـراف داوطلب از ادامه فرایند استخدام تلقی گـردیده و داوطلب هيچگونه حق اعتراضی نخواهد داشت.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید