زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 ، در اردیبهشت 98 خواهد بود. نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 از طریق سامانه آزمون نظام مهندسی منتشر می شود. زمان و نتایج آزمون نظام مهندسی توسط دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام می گردد. داوطلبان جهت مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی ، می توانند در زمان تعیین شده جهت دریافت نتایج نظام مهندسی به سایت www.inbr.ir مراجعه نموده و سامانه آزمون های ورود به حرفه را انتخاب نمایند و یا از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس گرفته و نتایج آزمون نظام مهندسی سال 97 را دریافت کنند.

با توجه به كلید تهیه شده، توسط شركت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش كشور تصحیح پاسخنامه ها و انتشار نتایج آزمون نظام مهندسی انجام می شود. در این مرحله داوطلبان می توانند برای تصحیح پاسخنامه و یا شمارش پاسخ ها و موارد مشابه ، اعتراض نمایند. به تمامی اعتراضات رسیدگی خواهد شد و در صورت وجود هر گونه تغییر، نتایج آن بر روی پاسخنامه های داوطلبان اعمال می شود.
داوطلبان عزیز باید توجه داشته باشند كه در همه آزمون های حرفه ای ممکن است سلیقه ها و یا راه های حل مسئله گوناگون باشد. اما در آزمون هاي ورود به حرفه كه توسط وزارت راه و شهرسازی اخذ می شود ملاک اصلی مقررات ملی ساختمان و آیین نامه ها و قوانین موجود بالادستی است و نظرات و روش های حل مسائل مهندسی تالیف و چاپ شده در سایر كتب اساتید خارجی و یا داخلی الزاما مورد استناد قرار نمیگیرد.

تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97 و نتایج اولیه آزمون های ورود به حرفه مهندسان در اردیبهشت ماه 98 اعلام می شود. مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، درمورد اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه ای مهندسان اعلام کرد، کلید سوالات آماده شده و در اردیبهشت ماه ، پرسش نامه همراه پاسخ برگ در سایت قرار می گیرد.

مهلت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

بعد از اعلام نتایج اولیه نظام مهندسی، یک بازه زمانی 10 روزه برای اعتراضات مجدد ، روی پاسخ برگ افراد تعیین می شود.بعد از آن در اواخر اردیبهشت ماه یا اوایل خرداد 98 نتایج نهایی آزمون نظام مهندسی بهمن 98 اعلام می شود.

مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد، بعد از اعلام نتایج نهایی قبول شدگان آزمون لیست های نهایی هر استان به طور مجزا برای سازمان های نظام مهندسی استان ارسال می شود. بعد از آن روند ثبت نام و مراحل قانونی برای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی انجام می شود.

تخلفات آزمون- تقلب در آزمون نظام مهندسی
تخلفات انجام شده در نشست آزمون ، به چند دسته تقسیم می شوند. مهمترین آن تخلفات سیستماتیک است که در این صورت مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت و با آن ها برخورد می شود. بعد از بررسی تخلفات ،استان های مذکور ، افراد خاطب از 1 تا 10 دوره از شرکت در آزمون محروم می شوند.
مانی فر در خاتمه افزود: بعد از بررسی تخلفات و صورت نشست‌هایی که از استان‌های برای ما فرستاده شده است افراد خاطی ممکن است از ۱ تا ۱۰ دوره از شرکت در آزمون محروم گردند.
 

راهنمای اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 97

برای مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی سال 97 به سامانه نظام مهندسی به نشانی inbr.ir مراجعه نمایید ، مطابق تصویر زیر پنجره ای باز خواهد شد، لینک سامانه آزمون های ورود به حرفه که سمت چپ تصویر مشاهده می نمایید، انتخاب کنید: اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

با انتخاب سامانه آزمون های ورود به حرفه پنجره ای جدید ، حاوی روش های دریافت نتایج آزمون را مشاهده خواهید نمود:

روش اول: در روش اول به مشخصات فردی نیاز خواهید داشت (شامل نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد) در آخر با ورود کد امنیتی و انتخاب دکمه جستجو نتایج را مشاهده خواهید نمود.

روش دوم: با وارد نمودن شماره ملی، شماره شناسنامه و سال تولد می توانید از نتایج آزمون مطلع شوید.

روش سوم: در این روش نیاز به شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد خواهید داشت.

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 97

داوطلبان گرامی می توانند جهت دریافت نتایج به سایت مذکور با توجه به راهنمای فوق نسبت به دریافت نتایج آزمون اقدام نمایند، زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی دوره دوم نیز بعد از برگزاری آزمون نظام مهندسی دوره دوم در همین صفحه منتشر خواهد شد.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی 97

با توجه به دقت بالا در بررسی نتایج آزمون نظام مهندسی معمولا اشتباهی در تصحیح نتایج رخ نمی دهد، اما با توجه به قطعی نبودن این موضوع امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی برای شرکت کنندگان در آزمون نظام مهندسی وجود دارد، ثبت اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی به صورت کتبی و با مشخصات کامل متقاضی انجام می شود و سازمان نسبت به تصحیح مجدد اقدام نموده و نتایج را اعلام خواهد کرد متقاضیان گرامی می توانند جهت انجام امور مربوط به اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی و پیگیری زمان اعلام نتایج اعتراض به آزمون نظام مهندسی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

مطالب مرتبط:

زمان بندی آزمون نظام مهندسی

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی بهمن 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید