اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان 98 – 99

اعلام نتایج آزمون فرهنگیان 97

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان در سال 98 ، شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت نتایج آزمون هم اکنون تماس حاصل فرمایند. اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان برای تعیین نفرات اعزامی به مدارس خارج از کشور انجام شد. در این مقاله زمان اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان ، زمان مصاحبه پذیرفته شدگان و تعداد پذیرفته شدگان اعزام به خارج فرهنگیان منتشر گردیده است. پذیرفته شدگان این آزمون به مدت دو سال به مدارس خارج از کشور اعزام خواهند شد و از سوی ناظران امور بین الملل آموزش و پرورش مورد بررسی قرار خواهند گرفت و در صورت عدم کارایی ، لغو اعزام انجام می شود؛ پذیرفته شدگان آزمون، سه برابر ظرفیت یعنی حدود 3000 نفر خواهند بود.

اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان 98 – 99

زمان اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان آغاز شد. داوطلبان گرامی می توانند نسبت به دریافت نتایج اقدام فرمایند. مهلت اعلام نتایج محدود می باشد پس دریافت نتایج آزمون را به لحظات آخر موکول ننمایند. نتایج نهایی آزمون اعزام معلمان به مدارس خارج از کشور هفته آینده اعلام میشود.

داوطلبان گرامی جهت اطلاع از نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان و رفع هرگونه سوال و ابهام از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613 و یا  سایر شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان 97-98

زمان اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان آغاز شد. مهلت دریافت نتایج محدود می باشد بنابراین توصیه ما به داوطلبان این است که زمان را از دست نداده و هرچه سریع تر اقدام فرمایند:

داوطلبان گرامی برای اطلاع از نتایج اعزام به خارج فرهنگیان و استفاده از امتیاز ویژه برای اعزام به خارج از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613 و یا  سایر شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

 

زمان مصاحبه آزمون اعزام به خارج فرهنگیان 97- 98

روز دقیق و زمان مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون اعزام به خارج فرهنگیان هنوز تعیین نشده است. جهت اطلاع از آخرین اخبار در رابطه با زمان مصاحبه پذیرفته شدگان از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

اسامی پذیرفته شدگان آزمون اعزام به خارج فرهنگیان

اعلام اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون اعزام به خارج فرهنگیان پس از انجام مراحل گزینش و مصاحبه حضوری و تعیین صلاحیت های حرفه ای پذیرفته شدگان آزمون اعزام به خارج ، خواهد بود. خبر خوب برای پذیرفته شدگان آزمون اعزام به خارج فرهنگیان این است که هیچ محدودیتی در تعداد نفرات وجود نخواهد داشت البته زوج های فرهنگی از اولویت برخوردار می باشند و 10 درصد امتیاز ویژه نسبت به پذیرفته شدگان عادی دارند. نیروهای مورد نیاز در بخش آموزشی و در هفت رشته اداری – اجرایی زیر به مدارس حارج از کشور اعزام خواهند شد.

  • مدیر آموزشگاه
  • معاون آموزشی
  • معاون اجرایی
  • مشاور تحصیلی و تربیتی
  • مربی امور تربیتی
  • کارشناس آموزش و امتحانات و کارشناس امور مالی بخش عمومی، اداری و…

برای اطلاع از اینکه در کدام رشته پذیرفته خواهید شد با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید؛ کارشناسان پاسخگوی متقاضیان گرامی خواهند بود.

 

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون اعزام به خارج فرهنگیان 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید