اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 در شهریور ماه اعلام شد. پس از آن داوطلبان  پذیرش شده باید برای  ثبت نام در دانشگاه اقدام نموده و داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند ولی پذیرش نشده اند و یا به رشته پذیرش شده خود علاقه ای ندارند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت نمایند. در این میان داوطلبانی وجود دارند که ممکن است نسبت به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعتراضی داشته باشند در این مقاله به این داوطلبان خواهیم گفت که چگونه اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند. برای اطلاع از زمان نتایج کنکور کارشناسی ارشد سراسری ، ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد و  شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد کلیک نمایید.

 

نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از راه سایت به این گونه می باشد که شما ابتدا باید وارد سایت مرکزسنجش و پذیرش  دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org شده و بعد از آن وارد سیستم اعلام نتایج آزمون ها شده در این قسمت داوطلبان می بایست به بخش پاسخگویی به سوالات رفته و وارد سیستم پرسش و پاسخ شوند. در اینجا لازم است داوطلبان ازلاعات مربوط به آزمون از جمله نوع آزمون و نوع مشکل مربوط به آزمون را وارد و سپس به تکمیل مشخصات فردی خود ازجمله  نام ،نام خانوادگی،استان،شهرستان،پست الکترونیکی شماره تلفن محل سکونت همراه با پیش شماره بپردازند و در آخر در قسمت شرح سوال به طرح اعتراض خود بپردازند. ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت می باشد که پس از طی روند ثبت اعتراض و ارسال سوال سیستم به داوطلب یک کد تحت عنوان کد سوال ارسالی داده میشود که لازم است برای پیگیری پاسخ حتما آن را وارد کنند. داوطلبان می توانند پس از 48تا72ساعت اداری از طرح سوال خود به قسمت دریافت پاسخ مراجعه نموده و با وارد کردن کد سوال ارسالی پاسخ خود را دریافت نمایند. لازم است داوطلبان در وارد کردن  شماره تماس ارسالی حداکثر دقت را داشته باشند و شماره صحیح را وارد کنند چون در صورت نیاز ممکن است مسئولین بخش مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با شما تماس بگیرند. ضمنا بهتر است که داوطلبان ایمیل(پست الکترونیکی )خود را نیز درست وارد نمایند چون پاسخ سوال علاوه بر اینکه در قسمت دریافت پاسخ سایت نمایش داده می شود به ایمیل داوطلب نیز ارسال خواهد شد. به داوطلبان اکیدا توصیه می شود که از فرستادن متن انگلیسی خود داری کنند چون رسیدگی نمی شود. داوطلبان از راه های دیگری مثل تماس با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز می توانند اعتراض خود را پیگیری نمایند . شماره تماس با ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی 4743می باشد و در آخر اگر با مراجعه به سایت و تماس تلفنی به نتیجه نرسیدید در نهایت می توانید با مراجعه حضوری به آدرس تهران، انتهاي اتوبان شهيد ستاري شمال، سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي مشکل اعتراض خود را حل نمایید.

زمان اعتراض به نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

برای اعتراض به نتایج انتخاب رشته ارشد آزاد خود از زمان اعلام نتایج نهایی فرصت دارید و بهتر این است که اگر قصد اعتراض دارید هرچه سریع تر اعتراض خود را به یکی از سه روش بالا ثبت و پیگیری نمایید در غیر اینصورت به اعتراضاتی که در خارج از مهلت مقرر ثبت می شوند ترتیب اثر داده نخوهد شد. برای اطلاع دقیق زمان و نحوه اعتراض خود به نتایج ارشد آزاد می توانید با مرکز مشاوره صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید