اعتبار مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد رشته حقوق,شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور 97,رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران,ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد,تفاوت مدرک بدون کنکور با کنکور پیام نور,رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد,دانشگاه آزاد بدون آزمون

جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا اعتبار مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد با اعتبار مدرک با کنکور دانشگاه آزاد متفاوت است؟ در این مقاله به بررسی این موضوع در سال تحصیلی 97-98 می پردازیم و اینکه آیا عنوان بدون کنکور در مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد درج می شود؟ و پاسخ این سوال که آیا میزان شهریه با کنکور و بدون کنکور دانشگاه یکسان است و شرایط ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه خواهید کرد.

ارزش و اعتبار مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد

ارزش و اعتبار مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد هیچ فرقی با ارزش مدرک فارغ التحصیلان با کنکور دانشگاه آزاد ندارد، رئیس معاونت سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اعلام نمود اعتبار مدارک بدون آزمون و با آزمون از نظر دانشگاه آزاد مساوی است.

زیرا عنوان بدون کنکور هیچ جای مدرک تحصیلی شما ثبت نمی شود، دانشگاه آزاد در بیش از 90 درصد رشته ها پذیرش بدون کنکور دارد، داوطلبان می توانند در اکثر رشته ها به سادگی و با اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ، به تحصیل بپردازند، کنکور دانشگاه آزاد برای پذیرش تعداد معدودی از رشته ها نظیر پزشکی و داروسازی می باشد

.امکانات آموزشی و تحصیل برای ورودیان با کنکور و بدون کنکور یکسان است. در ضمن داوطلبان با هر عنوان مدرک دیپلم می توانند در هر رشته ای بدون محدودیت ثبت نام بدون کنکور انجام دهند. امکان تحصیل همزمان در دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه ها از جمله دانشگاه های دولتی امکانپذیر است. شرایط تحصیل با کنکور و بدون کنکور تقریبا یکسان است به جز شرایط انتقالی و مهمان، برای اطلاع از شرایط با شماره زیر تماس بگیرید.

میزان شهریه برای دانشجویانی که با کنکور و بدون کنکور یکسان است. و امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری در دانشگاه آزاد وجود دارد.

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و شرایط و نحوه ثبت نام از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای را داوطلبان انجام می شود.

جهت مشاوره در زمینه اعتبار مدرک بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید