استراتژی بازگشت در جلسه کنکور

جهت مشاوره در زمینه استراتژی بازگشت در جلسه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

استراتژی بازگشت یکی دیگر از شیوه های مدیریت زمان در کنکور سراسری می باشد که داوطلبین با استفاده از آن می توانند آرامش خود را در زمان برگزاری کنکور 99 حفظ نمایند و استرس خود را کنترل کنند. در واقع روش استراتژی بازگشت مکمل دیگر روش های کنترل زمان از قبیل تکنیک زمان نقصانی و تکنیک ضربدر منها می باشد که به داوطلب در جلسه کنکور کمک شایانی میکند.

برای انجام استراتژی بازگشت باید درک مناسبی از خودتان و هدفتان داشته باشید و توجه داشته باشید که با استفاده از تکنیک چند از ده می خواهید به سوالات پاسخ دهید.

استراتژی بازگشت در آزمون چیست

همانگونه که در ابتدا بدان اشاره کردیم استراتژی بازگشت مکمل دیگر روش ها در کنکور سراسری می باشد و داوطلب می بایست در کنکور حتما از روش های ضبدر منها و تکنیک زمان های نقصانی استفاده کند. پس از اینکه شما سوالات کنکور را تا انتها جواب دادید و از تکنیک های گفته شده استفاده کرده باشید زمان اضافی و کافی در کنکور خواهید داشت. حال زمان استفاده از استراتژی بازگشت است. پس از برگشتن به ابتدای دفترچه شما با تعدادی سوال جواب نداده و البته هدفمند مواجه خواهید شد. در ابتدا شما باید به سراغ سوال های شک دار بروید و پس از اینکه به این سوالات پاسخ دادی به سراغ سوال های سخت و زمان گیر بروید. به این روش ، روش تکنیک بازگشت گفته می شود.

 توجه داشته باشید استفاده از استراتژی بازگشت تنها مختص به سر جلسه کنکور سراسری نیست بلکه می توان دوران جمع بندی را نیز ، استراتژی برگشت نامید چرا که هدف از دوران جمع بندی کنکور این است که شما بتوانید نکاتی را که هنوز بر روی آنها تسلط کافی ندارید جبران نمایید و برای تثبیت این مباحث و تسلط و یا بازآموزی آنها اهتمام نمایید توجه داشته باشید که شما هم نباید همانند اغلب داوطلبین کنکور سراسری را مختص به تست زنی میدانند باشید بلکه همانطور که گفتیم باید دوران جمع بندی را یک استراتژی بازگشت فرض کنید و به همراه آن تست زنی انجام دهید.
حال در این قسمت میخواهیم ارتباط تکنیک استراتژی برگشت را با تکنیک زمان های نقصانی و تکنیک ضربدر و منها را برایتان توضیح دهیم:
اول اینکه تکنیک ضربدر و منها شما را در تشخیص اینکه سوالات شک دار و زمان بر و یا سوالاتی که اصلا بلد نیستید را برایتان دسته بندی میکنید و در زمان بازگشت به سوالات می توانید به راحتی از کنار سوالاتی که نمیخواهید جواب بدهید رد بشوید.
دوم اینکه تکنیک زمان های نقصانی به شما کمک میکند که کمتر از زمان استاندارد گفته شده در دفترچه به پاسخگویی برای هر درس بپردازید و با کنترل کردن زمان و بازگشت به سوالات بتوانید فرصت پاسخگویی به تمام سوالات را داشته باشید.
با استفاده از این دو روش و در کنار آن با بکار گیری روش استراتژی بازگشت می توانید زمان خود را کنترل کنید و به تمامی سوالات در زمان مناسب پاسخ دهید.

جهت مشاوره در زمینه استراتژی بازگشت در جلسه کنکور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید