استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 98

شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش پرورش

جهت مشاوره در زمینه استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از جدیدترین اخبار آزمون استخدامی آموزش و پروش 98 مطلع می شوید. وزارت آموزش و پرورش جزئیات استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 98 را اعلام کرد. در این صفحه از تعداد نفراتی که در آموزش و پرورش استخدام می شوند مطلع می شوید.

clickبرای اطلاع از زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید.

click دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

جزئیات استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 98

جزئیات استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 98 به اطلاع متقاضیان می رسد. معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش درمورد کمبود نیرو در آموزش پرورش شرح داد. با توجه به تمهیدات اخیر و تصمیم گیری برای استخدام تعداد افراد زیاد برای اشتغال برای آموزش و پرورش، در سال تحصیلی 98-99 کمبود نیرو نخواهیم داشت. 

استخدام جدید آموزش و پرورش در سال

درمورد برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش باید بگوییم ، امسال 55000مجوز استخدام به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه شده است. نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش با توجه به نیازهای استخدامی و براساس اهداف میان مدت و بلند مدت تعیین می شود.

تعداد نفرات مورد نیاز برای استخدام آموزش و پرورش

حدود 30هزار نفر از طریق آموزن استخدامی و 25هزار نفر نیز از طریق کنکور استخدام می شوند. به زودی برای جذب در دوره های یکساله مجوز دریافت می شود و فرایند استخدام آغاز می شود.

احتمالا برای مهر 98 کمبود معلم نخواهیم داشت. برای سال تحصیلی 98-99 استخدام سرباز معلمان و خرید خدمات آموزشی و… باعث شده کمبود نیرو وجود نداشته باشد. امسال جذب حق التدریس آزاد در آموزش و پرورش نخواهیم داشت چرا که ضوابط اجرایی بودجه سال 98 این کار را ممنوع کرده است.

نیروهای استخدامی ، مورد نیاز در کلاس های درس می باشند. تبدیل وضعیت ها براساس آزمون انجام می شود. متقاضیان باید در آزمون داخلی که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود، شرکت نمایند.

پرداخت معوقات به فرهنگیان

میزان بدهی آموزش و پرروش به فرهنگیان 900میلیارد تومان است. اخیرا 261میلیارد تومان به همراه 566 میلیارد تومان دیگر در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است. این اعتبارات برای نیروهای حق التدریس معلمان، حق الزحمه امتحانات، حق الزحمه نیروهای خرید خدمات آموزشی ،هزینه های اداری ، سرانه دانش آموزی و سرانه مدارس شبانه روزی به تمامی استان های کشور ابلاغ شده است. اکنون بخش از معوقات پرداخت شده است ولی همچنان بدهی وجود دارد. با افزایش تخصیص ها این بدهی به طور کامل در سال 98 پرداخت می شود.

جهت مشاوره در زمینه استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید