اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری

جهت مشاوره در زمینه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری سال 97 در تاریخ 97/02/31 و فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت ، همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای حضور در مرحله بررسی سوابق پژوهشی و فناوری ، سوابق آموزشی و سنجش علمی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نيمه متمركز سال  97 دعوت به مصاحبه دانشگاه ها و موسسات آغاز می گردد. براساس كارنامه نتايج اوليه آزمون ورودي دوره دكتري Ph.D نيمه متمركز سال تحصیلی 97 داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته می باشند و كدرشته محل های انتخابي خود را در سايت اطلاع‌رساني اين سازمان ثبت نموده‌اند ، می توانند كارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری را ملاحظه نمایند. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک های زیر کلیک نمایند:

مشاهده کارنامه نتایج آزمون دکتری 97

مدارک مورد نياز مصاحبه دکتری

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97 و زمان مصاحبه دکتری

دریافت نرم افزار تخمین رتبه آزمون دکتری

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

داوطلبان مجاز در كدرشته محل های انتخابی که دارای حدنصاب نمره علمی می باشند می توانند در برای انجام مصاحبه به دانشگاه و یا موسسات آموزشی مراجعه نمایند. باتوجه به برنامه زمانی شركت در مرحله دوم آزمون یا همان مرحله ارزيابی تخصصی كه در سايت اين سازمان درج شده است، همراه داشتن مدارک لازم جهت انجام مصاحبه ضروری می باشد.

نتايج نهايي پذيرفته شدگان آزمون دكتري Ph.D  سال 1397 در نيمه اول شهريور ماه اعلام می گردد

مصاحبه آزمون دکتری 97

انجام مصاحبه آزمون دکتری سال 97 به شرح زیر می باشد:

1- فقط داوطلبانی مجاز به مراجعه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و انجام مصاحبه می باشند كه كدرشته محل مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج نمایند و حد نصاب نمره علمی لازم را مطابق كارنامه كسب نموده باشند.

2- داوطلبانی که براساس کارنامه اعلام نتایج اولیه در كدرشته محل های انتخابی موفق به کسب حدنصاب نمره علمی لازم باشند، لازم است قبل از مراجعه به محل مصاحبه و انجام مراحل مختلف مصاحبه در دانشگاه مورد نظر ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 (بدون شماره گیری کد از سراسر کشور ) تماس حاصل فرمایند.

3- داوطلبانی مجاز به ثبت‌نام و شركت در آزمون دكتری سال 1398 نخواهند بود که در مرحله ارزیابي تخصصي شركت و در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي دوره روزانه آزمون ورودي دكتري (Ph.D) نيمه متمركز سال 1397 قرار گيرند.

4- ارزیابی تخصصی داوطلبان در بسیاری از دانشگاه ها در ماه رمضان انجام می شود و امکان تغییر آن وجود دارد بنابراین قبل از مراجعه حضوری و ارائه مدارک حتما از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

5- افرادی كه در كدرشته محل‌هاي انتخابي داراي حدنصاب نمره علمي لازم برای شركت در مراحل ارزيابي تخصصي توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي می باشند ملزم به تكميل فرم بررسي صلاحيت‌هاي عمومي می باشند.

6- داوطلباني كه فرم بررسی صلاحيت‌های عمومی را تکمیل ننمایند از گزينش نهايي حذف خواهند شد.

7- از تاریخ 97/03/01 لغایت 97/03/20 علاوه بر پرداخت مبلغ سيصد و پنجاه هزار (350.000) ريال بصورت اينترنتي، فرم بررسي صلاحيت عمومي را تكميل و كد پيگيري دريافت نمایند.

8- تمامی داوطلباني كه انتخاب كدرشته محل‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي در سايت دانشگاه مذكور را انجام داده اند برای اطلاع از نحوه و چگونگي انجام مراحل ارزيابي تخصصي از داوطلبان و ساير مراحل گزينش با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

9- گزينش نهايي داوطلبان در هر كدرشته‌محل براساس نمره كل نهايي حاصل از نمره علمي آزمون متمركز نمره كل اوليه 50 درصد در شيوه پذيرش آموزشی پژوهشی و 30 درصد در شيوه پذيرش پژوهش محور می باشد.

10- نمرات مراحل مختلف ارزيابي تخصصي مطابق با مفاد مندرج در بند 2-12 صفحه 9 دفترچه‌ شماره 1 آزمون ، حدنصاب تعيين شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در هر كدرشته محل و با توجه به اولويت كدرشته‌محل‌هايي كه براي مصاحبه معرفي شده‌اند، انجام می شود.

11- داوطلبان رشته امتحانی مدرسی معارف اسلامی لازم است علاوه بر دارا بودن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و این مقاله و شركت در آزمون مذکور دفترچه شماره 1، حداكثر تا 7 روز بعد انتشار اين اطلاعيه، برای طي مراحل پذيرش به پايگاه اطلاع رساني معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان به آدرس www.asatid.org مراجعه نموده و ثبت‌نام نمایند.

12- شرط ورود داوطلبان رشته امتحانی مدرسي معارف اسلامي كد 2180 كسب نمره علمي لازم توسط دانشگاه مربوط، احراز شرايط عمومی رشته مدرسي معارف اسلامي و نتيجه مصاحبه‌اي كه توسط معاونت امور دفاتر، اساتيد و مبلغان نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها انجام خواهد شد، مي‌باشد.

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون دکتری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید