آیا می توان در یک سال دو کنکور داد

اخذ دیپلم مجدد

جهت مشاوره در زمینه آیا می توان در یک سال دو کنکور داد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه پاسخ این سوال که آیا می توان در یک سال دو کنکور داد را میخوانید. هر سال کنکور برای پذیرش دانشجویان بورسیه و غیر بورسیه از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می شود. برخی از داوطلبان تمایل به شرکت همزمان دو کنکور در یک سال و تحصیل در رشته و دانشگاه های مورد نظر خود می باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم شرایط ثبت نام دو کنکور در یک سال را شرح دهیم. برای مشاهده راهنما و شرایط ثبت نام کنکور سراسری روی لینک زیر کلیک نمایید:

clik راهنمای ثبت نام کنکور سراسری

clik شرایط ثبت نام کنکور سراسری

آیا می توان در یک سال دو کنکور داد- شرایط ثبت نام

برگزاری آزمون های عمومی دانشگاه ها برعهده سازمان سنجش آموزش کشور است. در مقطع کارشناسی کنکور سراسری ، کنکور دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی ، کنکور هنر و زبان ، کاردانش و فنی و حرفه ایی برگزار می شود. همچنین دانشگاه علمی کاربردی هر سال از طریق کنکور و بدون کنکور به جذب دانشجو می پردازد. 

در مقطع کارشناسی 5گروه آزمایشی اصلی شامل انسانی، ریاضی، تجربی ، هنر و زبان وجود دارد. برخی از داوطلبان علاقمند به تحصیل همزمان دو رشته در یک دانشگاه و یا دانشگاه های مجزا دارند. شما می توانید در یک سال دو کنکور داد. به طور مثال می توانید در کنکور آزاد و کنکور سراسری که با هم ادغام شده است ، شرکت کرده و هم زمان داوطلب ورود به دانشگاه غیرانتفاعی و یا دانشگاه پیام نور نیز باشید. البته لازم است توجه داشته باشید که اگر در نوبت روزانه دانشگاه دولتی مورد پذیرش قرار بگیرید و مشمول استفاده از بورسیه دولتی و تحصیل رایگان باشید، مجاز به تحصیل همزمان با کنکور و یا بدون کنکور در هر یک از دانشگاه های پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و علمی کاربردی نیز خواهید بود. زیرا ورود به تمام این دانشگاه ها مشمول دریافت شهریه می باشد. شما امکان شرکت در دو کنکور در یک سال را خواهید داشت. ولی در هر سال فقط یک بار این امکان را دارید که در دانشگاه دولتی نوبت روزانه به تحصیل بپردازید. امکان ثبت نام در دو کنکور آزاد و پیام نور و تحصیل همزمان دو رشته در این دو دانشگاه را نیز دارید. داوطلبانی که تمایل به تحصیل هم زمان دو رشته در یک سال را دارند می توانند در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

برای اطلاع از خبر نهایی تغییر زمان کنکور سراسری کلیک کنید.

مشاوره ثبت نام کنکور 

داوطلبان عزیز کنکور سراسری، دانشگاه آزاد، پیام نور، علمی کاربردی و غیر انتفاعی میتوانند برای مشاوره ثبت نام کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس گرفته و مقالات آموزشی و اخبار مربوط به ثبت نام کنکور را در همین سایت مشاهده نمایند. پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاهده اخبار کنکور 98 روی لینک های آبی داخل متن کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه آیا می توان در یک سال دو کنکور داد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
15 دیدگاه برای “آیا می توان در یک سال دو کنکور داد”
  1. یعنی میشه همزمان کنکور ریاضی و تجربی یا تجربی و فنی حرفه ای رو داد

    • سلام دوست محترم کنکور ریاضی و فنی یا تجربی وفنی.یعنی یه رشته نظری ویه رشته فنی برای مشاوره جامعتر بامشاوران ما در ارتباط باشید

  2. سلام خسته نباشید ایا میشه در یک سال هم رشته تجربی و هم ریاضی کنکور داد؟در ضمن کلاس دوازدهم هستم رشته ی الانم تجربی هست لطفا واضح جواب بدین ممنون.

  3. سلام.. روزتون خوش
    من کارشناسیمو تموم کردم..میتونم ۱۴۰۱ هم کنکور ارشد رشتمو بدم و هم کنکور سراسری تجربی؟؟

  4. سلام خسته نباشید
    در کنار کنکور ریاضی میشه دو کنکور هنر و زبان رو هم داد؟ یعنی سه تا کنکور؟

  5. سلام خسته نباشید میشه رشته حساب داری کار دانش با تجربی دوتا کنکور دادش؟

    • سلام دوست محترم اگر شما دیپلم12ساله کاردانش دارید می توانید کنکور کردانی حسابداری یاازطریق کنکور تجربی برای کارشناسی حسابداری شرکت نمایید

  6. سلام.من امسال کاردانیم رو تموم میکنم می تونم سال ۱۴۰۱ هم کنکور سراسری انسانی ثبت نام کنم وهم کنکور کاردانی به کارشناسی؟

    • سلام دوست محترم اگر اقا هستیدوسربازی رفته اید بله.درغیراین صورت فقط کاردانی به کارشناسی.

  7. ایا میشه در یک سال هم کنکور انسانی داد هم کنکور زبان؟

  8. سلام خسته نباشید اگه توی سال دوازدهم هم دیپلم تجربی و هم دیپلم ریاضی رو بگیریم میشه کنکور دوتا رشته رو بدیم؟

  9. سلام میشه تو ی سال هم کنکور ریاضی و هم تجربی رو داد؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید