نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزش تصویری دریافت نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش می باشد. بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور و انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری می رسد که مرحله آخر از اعلام نتایج کنکور می باشد. داوطلبان مطابق با این آموزش تصویری ، از نتایج نهایی آزمون مطلع خواهند شد.

داوطلبان گرامی کنکور می توانند جهت دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

نتایج نهایی کنکور سراسری در شهریور ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjes.org منتشر می شود.

دریافت نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش

داوطلبان کنکور می توانند مطابق با راهنمای نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش از نتایج انتخاب رشته خود مطلع گردند. در ابتدا لازم است به آدرس sanjesh.org مراجعه نمایید و در سمت راست صفحه ای که ملاحظه می نمایید ، کلیک کنید و روی لینک سیستم اعلام نتایج آزمون سراسری ۱۴۰۱ کلیک نمایید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید، در این مرحله می توانید به دو روش نتایج نهایی کنکور را ملاحظه کنید:

 

نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش

 

در روش اول: به اطلاعاتی نظیر شماره داوطلبی و شماره شناسنامه نیاز خواهید داشت، اگر شماره داوطلبی خود را گم کرده اید نگران نباشید می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس گرفته و شماره داوطلبی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر عبدالرسول پورعباس ضمن تبریک به پذیرفته شدگان و آرزوی موفقیت های بیشتر برای آنان گفت: پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، مراکز آموزشی دانشگاه پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، همچنین رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اعلام شده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۴۷۹ هزار داوطلب قبول شده‌اند که از این تعداد ۱۸۰ هزار و ۴۶۶ داوطلب در رشته‌های تحصیلی با آزمون و ۲۹۸ هزار و ۵۳۴ داوطلب در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته شده‌اند که حدود ۵۸ درصد پذیرفته‌شدگان زن و حدود ۴۲ درصد مرد هستند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام، علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه منتشر شده در درگاه سازمان سنجش، ضرورت دارد در تاریخ ۲ مهر ماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند.

دکتر پورعباس افزود: نتایج مربوط به سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به‌جز رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی همزمان از طریق درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود و متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کد رشته ‌محل‌های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نخواهند بود.

روش دوم: در این روش نیاز به شماره پرونده و شماره شناسنامه خواهید داشت، درصورتی که شماره پرونده خود را گم کردیده اید می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس گرفته و شماره پرونده خود را دریافت کنید.

در مرحله بعدی بعد از ورود اطلاعات درخواستی، کارنامه نتایج نهایی یا انتخاب رشته را ملاحظه خواهید نمود. کارنامه نتایج نهایی حاوی چند ستون می باشد، ستون اول مربوط به کد رشته محل های انتخابی است و ستون دوم رتبه در سهمیه داوطلبان را در رشته انتخابی نشان می دهد؛ ستون سوم مربوط به رتبه آخرین فرد مورد پذیرش در کد رشته محل می باشد.

داوطلبان گرامی کنکور می توانند جهت دریافت نتایج نهایی کنکور سراسری از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ سایت سنجش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید