آخرین رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران 99 | گفتاردرمانی تهران

آخرین رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران 99 | گفتاردرمانی تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور 99 ، می توانند با توجه به آخرین رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران در کنکور 99 ، برای قبولی در رشته گفتاردرمانی برنامه ریزی کنند. همچنین اطلاع از حدود رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران ، به قبولی در انتخاب رشته کنکور 98 و داشتن انتخابی نزدیک به واقعیت موثر خواهد بود. پذیرش دانشجوی گفتاردرمانی در دانشکده پیراپزشکی تهران از طریق کنکور انجام می شود. حدود نیمی از دانشجویان در رشته گفتاردرمانی خانم می باشند.

داوطلبان کنکور 99 می توانند برای مشاوره قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران و اطلاع از ظرفیت پذیرش گفتاردرمانی دانشگاه تهران با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. دانشگاه آزاد نیز در رشته گفتاردرمانی پذیرش دارد، برای مشاهده شهریه رشته گفتاردرمانی دانشگاه آزاد کلیک کنید:

(شهریه رشته گفتاردرمانی آزاد)

دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران- مامایی

رشته گفتار درمانی دانشگاه تهران – دانشکده پیراپزشکی :

رشته‌ گفتاردرمانی‌ یکی‌ از رشته های دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است. هدف‌ رشته گفتاردرمانی حل مشکلات و اختلالات گفتاری و زبانی انسان است. در جهت کاهش مشکلاتی نظیر نداشتن توانایی صحبت، صحبت های بی ربط، اختلالات تلفظی، مشکلات صوت در گفتار، ارتباطات ناشنوایان، کمک به عقب ماندگان ذهنی و آسیب دیدگان مغزی و… تلاش می کند.

برای موفقیت در رشته گفتاردرمانی ، نیاز به آشنایی با اصول کاربری کامپیوتر و زبان انگلیسی دارید.

فرصت های شغلی‌ رشته گفتاردرمانی

فرصت های شغلی رشته گفتار درمانی در محیط هایی نظیر درمانگاه ها، مراکز بهداشت و درمان، توانبخشی، مراکز آموزش و پرورش استثنایی برای ارتباط با کم شنوایان و ناشنوایان است. رشته گفتاردرمانی در برخی مشاغل نظیر خوانندگی، مداحی، قرائت قرآن، دوبله در صدا و سیما و … کاربرد دارد.

آخرین رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران-1

کارنامه و رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران در کنکور 99

با توجه به اینکه رتبه و کارنامه قبولی رشته گفتاردرمانی ، میزان حدودی رتبه لازم برای قبولی این رشته در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی را نشان می دهد. کارنامه و رتبه قبولی رشته گفتاردرمانی را همینجا در اختیار داوطلبان کنکور 98 قرار داده ایم. توجه داشته باشید که میزان ظرفیت پذیرش رشته گفتاردرمانی دانشگاه تهران ، هر سال تغییر می کند و میزان تراز داوطلبان نیز موثر خواهد بود. یکی دیگر از راه های مشاهده کارنامه های قبولی و رتبه های قبولی رشته گفتاردرمانی، استفاده از نرم افزار تخمین رتبه است.

 نرم افزار تخمین رتبه کنکور

داوطلبان برای انجام انتخاب رشته نیز می توانند از نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش به صورت رایگان استفاده کنند. این نرم افزار خروجی با سه سطح خوشبینانه، منطقی و بدبینانه در اختیار داوطلب قرار می دهد.

 نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش

داوطلبان گرامی کنکور 99 ، می توانند برای مشاوره قبولی در رشته گفتاردرمانی، اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه تهران و انجام انتخاب رشته کنکور ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران در کنکور 99

با مقایسه کارنامه خود با رتبه های ارائه شده در این مقاله، می توانید شانس قبولی خود را برای قبولی در رشته گفتاردرمانی تخمین بزنید. در ادامه مقاله رتبه قبولی رشته گفتاردرمانی در سهمیه مناطق ارائه داده شده است:

رتبه کشوری رتبه در سهمیه سهمیه در منطقه
8938 2706 منطقه 1
10204 3084 منطقه 1
8862 4288 منطقه 2
9636 4651 منطقه 2
11842 5696 منطقه 2
11868 5712 منطقه 2
12614 2801 منطقه 3

کارنامه قبولی رشته گفتاردرمانی دانشگاه تهران 

رشته : تجربی

رتبه در منطقه : 2801

رتبه کشوری : 12614 

کارنامه قبولی رشته گفتار درمانی
درس نسبت از 10
ادبيات فارسي 5
عربي 7
معارف 8
زبان 4
زمين شناسي 1
رياضيات 4
زيست شناسي 6
فيزيك 2
شيمي 5

دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

یکی از دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران ، دانشکده پیراپزشکی است. دانشکده پیراپزشکی تهران در سال 70 به صورت مجزا از دانشکده علوم پزشکی تهران ، مستقل شد. امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه وجود دارد. دانشکده علوم پزشکی دارای 8 گروه آموزشی ، 31 عضو هیئت علمی و 14 رشته در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتر است. رشته گفتاردرمانی یکی از رشته های مقطع کارشناسی دانشکده علوم پزشکی تهران است.

دروس رشته گفتاردرمانی دانشگاه تهران

دروس رشته گفتاردرمانی دانشگاه تهران شامل، دروس پایه ، دروس اصلی و دروس تخصصی شامل موارد زیر می باشد:

دورس پایه و دروس اصلی رشته گفتار درمانی :
ارتودنسی‌ در رابطه‌ با گفتار، اصول‌ توانبخشی‌ ، رشد روانی‌ حرکتی‌، عقب ماندگی‌ ذهنی‌، بازی‌ درمانی‌، سنجش‌ شنوایی‌، مبانی‌ شنوایی‌ سنجی‌، زبان‌ تخصصی‌، کمک های‌ اولیه‌، اصطلاحات‌ پزشکی‌، روش‌ تحقیق‌، ژنتیک‌ پزشکی‌، بافت شناسی‌ و آسیب شناسی‌، بیماری‌های‌ گوش‌ و حلق‌ و بینی‌ ، کاربرد جراحی‌ در گفتار درمانی‌، روانپزشکی‌ کودک‌ و نوجوان‌، روانشناسی‌ یادگیری‌، آناتومی‌ و فیزیولوژی‌ اعصاب‌ و رابطه‌ با گفتار، روانشناسی‌ کودک‌ و نوجوان‌، فیزیک‌ صوت‌، آناتومی‌ و فیزیولوژی‌ عمومی‌، آناتومی‌ و فیزیولوژی‌ مکانیزم‌ گفتار، بیماری های‌ اعصاب‌ در رابطه‌ با گفتار،  زبان‌شناسی‌، آواشناسی‌، روانشناسی‌ زبان‌، اصول‌ و متون‌ مشاوره‌ است.

دروس‌ تخصصی رشته گفتار درمانی :
ارزیابی‌ و تشخیص‌ افتراقی‌ در بیماری‌شناسی‌ گفتار و زبان‌، رشد طبیعی‌ گفتار و زبان‌، بیماری شناسی‌ تأخیر رشد گفتار و زبان‌، بیماری‌شناسی‌ اختلال‌ در تولید گفتار، مدیریت‌ در گفتار درمانی‌، بیماری‌شناسی‌ اختلال‌ در صوت‌، بیماری‌شناسی‌ اختلال‌ در تشدید، بیماری‌شناسی‌ اختلال‌ در خواندن‌، پروژه‌ و پژوهش‌، کارآموزی‌ بالینی‌ ، مبانی‌ گفتار درمانی‌.

قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران در کنکور 99

داوطلبان کنکور 99 می توانند برای مشاوره قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران و اطلاع از ظرفیت پذیرش گفتاردرمانی دانشگاه تهران با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

برای آنکه انتخاب رشته خود را با آگاهی لازم انجام دهید، پیشنهاد می شود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی گفتاردرمانی دانشگاه تهران 99 | گفتاردرمانی تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید