آخرین رتبه لازم برای قبولی در کنکور رشته هوشبری دانشگاه دولتی اصفهان 97

آخرین رتبه لازم برای قبولی در کنکور رشته هوشبری دانشگاه دولتی اصفهان 97

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم برای قبولی در کنکور رشته هوشبری دانشگاه دولتی اصفهان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته هوشبری از رشته های دانشگاه دولتی اصفهان، می باشد. آموزشگاه عالی بهداری اصفهان در آذرماه سال 25 افتتاح گرديد. در آن زمان دانشجويان بعد از چهار سال تحصيل موفق به اخذ درجه بهدار مي شدند.

در سال 29 دانشكده پزشكي در جوار آموزشگاه عالی بهداری تأسیس شد و بعد از آن زمینهای وسیع هزار جریب برای تأسیس دانشگاه خریداری و عملیات ساخت دانشکده پزشکی نیز آغاز گردید.

در سال 34 و زمانی که قسمتي از اين ساختمان آماده شد، آموزشگاه عالي بهداري نیز به این مکان منتقل گردید. در همین سال دانشکده داروسازی تأسیس و به صورت مشترک با دانشکده پزشکی اداره می شد. در سال 37 دانشکده داروسازی از پزشکی مجزا شد و همزمان نیز دانشکده ادبیات در کنار این دو دانشکده فعالیت خود را آغاز نمود. بدین ترتیب موجودیت دانشگاه اصفهان با سه دانشکده پزشکی، داروسازی و ادبیات از 29 آذرماه سال 37 و انتصاب اولین رئیس دانشگاه تحقق یافت.

پس از ادغام آموزشگاه عالي بهداري در دانشكده پزشكي در سال 41، این دانشكده نخست با 9 نفر عضو هيأت علمي فعالیت می کرد. افزون بر آن تعدادي هم بصورت حق التدريسي به عنوان استاد مشغول به كار شدند.

در شهريورماه 46 همزمان با تصويب قانون تشكيل هيات امناء و تعیین رئيس جديد دانشگاه، فعالیتهای دانشگاه صورت نويني به خود گرفت. در این دوره ساختمانهاي مختلفي براي دانشكده ها در كوي دانشگاه، واقع در خيابان هزارجريب ايجاد شد، دوره هاي تخصصي پزشكي شروع به كار نمود، دو واحد آموزشگاه عالي داروئي و آموزشگاه عالي پرستاري و دوره شبانه و رشته ليسانس علوم آزمايشگاهي دائر شد.

در سال 64 دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان به رسمیت شناخته شد.

دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان

  1. دانشکده پزشکی
  2. دانشکده دندانپزشکی
  3. دانشکده پرستاری و مامائی
  4. دانشکده داروسازی
  5. دانشکده بهداشت
  6. دانشکده توانبخشی
  7. دانشکده مدیریت و اطلاع‌رسانی
  8. دانشکده‌های علوم تغذیه و فناوریهای نوین

دانشکده پزشکی اصفهان در سال 75 در پنجاهمین سالگرد تأسیس از طرف دولت جمهوری اسلامی به پاس تلاش‌های 50 ساله آن، لوح سنگی یادبودی تقدیم شده که اکنون در حیاط دانشکده نصب شده است.

رتبه لازم برای قبولی در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف 97کانال تلگرام انتخاب رشته دانشگاه صدای مشاوران

آخرین رتبه قبولی در کنکور رشته هوشبری دانشگاه دولتی اصفهان 97

آخرین رتبه های پذیرش در رشته هوشبری دانشگاه دولتی اصفهان، در این مقاله به حضورتان اعلام می گردد، توجه داشته باشید که این درصد ها و تراز ها تخمینی است و با توجه به کاهش یا افزایش ظرفیت های قبولی دانشگاه ها، تغییر می کند بنابراین با ملاحظه نمونه کارنامه های آخرین نفرات قبولی آمار حدودی و نه دقیق، کسب خواهید نمود، بنابراین لازم است جهت مشاوره با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی کارشناسان مجرب برای برنامه ریزی مطالعه کنکوری و انتخاب رشته کنکور (با توجه به رتبه ای که در کنکور کسب نموده اید و تغییرات جدید مربوط به قوانین کنکور و ظرفیت دانشگاه دولتی اصفهان در سال 97) بهره مند شوید.

رشته هوشبری زیر مجموعه‌ پیراپزشکی‌ است، که دانشجويان را با اصول جديد، روش ها، تجهيزات و وسايل مورد استفاده در مراقبت از بيمار بيهوش در اعمال جراحي عمومي، تخصصي و همچنين بخشهاي مراقبت های ويژه و اورژانس ها آشنا می نماید و نحوه مراقبت از بيماران در مراحل مختلف بيهوشی را به صورت نظری و عملی را آموزش می دهد.

دروس رشته هوشبری:

  • روش بي هوشي 1و 2 و 3 و 4
  • ميکروب شناسی
  • بيماري شناسی
  • جمعيت شناسی
  • آناتومی
  • تنظيم خانواده
  • رفتار در اتاق عمل
  • روش احياء قلبي و ريوی
  • معارف اسلامی 1
  • معرفي بيمار
  • فارسي عمومی
  • زبان عمومی
  • اصطلاحات هوشبری
  • اصول پرستاری
  • اصول مراقبت های ويژه
  • فورماکولوژی 1 و 2
  • فيزيولوژی 1و 2
  • فيزيک
  • تربيت بدني
  • کارآموزی در عرصه

دروس رشته هوشبری به صورت نظری عملی و کار آموزی است. لازم به ذکر است که ادامه تحصيل کاردانی هوشبری در مقطع کارشناسی بيهوشی يا پرستاری به صورت ناپيوسته و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های پرستاري، آناتومي، فيزيولوژي و زير شاخه هاي علوم پزشكی ممکن می باشد و در صورت پذيرفته شدن در هر يک از رشته هاي کارشناسي ارشد، شرح وظايف فرد تغيير میابد و از رشته هوشبری خارج مي شود. توجه داشته باشید که ادامه تحصيل در اين رشته تا دكترای بيهوشی ممکن نیست.

دوره كارداني هوشبری يكي از دوره‏ های آموزش عالي و از شاخه‏ های پيراپزشكی است و هدف آن تربيت نيروی انساني ماهر است كه هر 1 يا 2 نفر از آن ها بتوانند به عنوان دستيار يک متخصص بيهوشی زير نظر وی در يک بخش اتاق عمل فعالیت نماید. امكان ادامه تحصيل طی ضوابطی در دوره كارشناسي ناپيوسته پرستاری امکان پذیرمی باشد.

بازار کار رشته هوشبری:

محل فعالبت فارغ التحصیلان و کارآموزان هوشبری در هر مقطعی، مراکز درمانی است و بازرا کار خوبی دراد. فارغ‏ التحصيلان هوشبری توانايی شناسايی دستگاه های اندازه گيری گازهای خون و ساير وسايل مربوط به رشته بيهوشی و تنظيم و کاربرد آنها شناسايی دستگاه های مختلف بيهوشی در اتاق عمل واستريليزاسيون آن ها و بيهوش نمودن بيمار زير نظر متخصص ومراقبت های قلبي و تنفسی و به هوش آوردن بیمار در پايان عمل درد شناسی احيای قلبی ريوی و بی حسی ناحيه ای در موارد کلينيکی پرستاری به روش علمی و مراقبت از بيماران را دارند و می توانند در رشته مرتبط ادامه تحصیل دهند، از طريق رشته کارشناسی بيهوشی يا پرستاری اقدام نمايند.

ملاحظه نمونه کارنامه قبولی کنکور کارشناسی در این رشته، راهنمای خوبی جهت برنامه ریزی درسی شما می باشد.

آخرین کارنامه رتبه قبولی رشته هوشبری دانشگاه اصفهان در منطقه 1

داوطلب کنکور در رشته تجربی رتبه در منطقه 5702- رتبه در کشور 19162
نام درس درصد
زیست شناسی 34%
شیمی 26%
فیزیک 23%
ریاضی 26%
ادبیات فارسی 66%
عربی 60%
دین و زندگی 49%
زبان 55%
زمین شناسی 1%

آخرین کارنامه رتبه قبولی رشته هوشبری دانشگاه اصفهان در منطقه 2

داوطلب کنکور در رشته تجربی رتبه در منطقه 15205- رتبه در کشور 32770
نام درس درصد
زیست شناسی 50%
شیمی 23%
فیزیک 20%
ریاضی 15%
ادبیات فارسی 38%
عربی 25%
دین و زندگی 47%
زبان 52%
زمین شناسی 0%

داوطلبان گرامی می توانند برای قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری 97 در رشته هوشبری دانشگاه دولتی اصفهان از هر نقطه از کشور، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه آخرین رتبه لازم برای قبولی در کنکور رشته هوشبری دانشگاه دولتی اصفهان 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید