کلید واژه آزمون نظام مهندسی 98

کلید واژه آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه کلید واژه آزمون نظام مهندسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کلید واژه آزمون نظام مهندسی کاملا منطبق با جدیدترین و آخرین منابع اعلام شده آزمون نظام مهندسی آبان سال 98 می باشد. در این مقاله نکات مهم در رابطه با کلید واژه آزمون نظام مهندسی را مطالعه خواهید نمود. برای دانلود دانلود دفترچه آزمون نظام مهندسی 98 و اطلاع ازتاریخ و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98-99 و شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی 98 کلیک نمایید.

 

داوطلبان آزمون نظام مهندسی می توانند برای رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه کلیدواژه های آزمون نظام مهندسی از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم کلید واژه آزمون نظام مهندسی

در حال حاضر کلید واژه آزمون نظام مهندسی توسط گروهی از کارشناسان ، غربالگری و آپدیت می شود. هر دوره از آزمون نظام مهندسی تغییرات محسوسی نسبت به سال قبل دارد. کلیدواژه های شهریور سال 98 نسبت به دوره قبل در بعضی از رشته ها تا 10000 کلیدواژه جدید اضافه شده است و ارجاعات جدید و توضیحات مختصری در کنار تعداد بسیاری از واژه ها اضافه گردیده است. کلیدواژه دقیقا مطابق با آخرین منابع اعلام شده برای آزمون نظام مهندسی در سال 98 می باشد. ویرایش 96 مباحث 14-16-18-20 و ویرایش 95 مباحث 3 و 13 و 21 اعمال شده است. اصلاحیه های مباحث در کلیدواژه اعمال گردیده است. فهرست سریع حروف الفبا در بالای تمامی صفحات و کلیدواژه های انگلیسی نیز اضافه شده است.

کلید واژه کامل تمامی منابع هر سه آزمون در یک کلیدواژه به صورت جدول و با فونت استاندارد واضح باعث افزایش خوانایی گردیده است. با توجه به ازدیاد واژه ها بخاطر تغییر در ویراستاری کلیدواژه حجم تمامی صفحات بدون کاهش سایز فونت متن ، تا 30درصد کاهش یافته است. توجه داشته باشید که کلیدواژه های انگلیسی- لاتین نیز اضافه شده است. برای اطلاع از لیست منابع آزمون نظام مهندسی 98 روی لینک آبی کلیک نمایید.

کلیدواژه کامل مربوط به تمام منابع هر سه آزمون در یک کلیدواژه جامع برای رشته های عمران و معماری در پکیج کلی که شامل کلیدواژه جامع و کلیدواژه های جداگانه هر آزمون می باشد. در مورد نحوه تهیه هر سه آزمون از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه کلید واژه آزمون نظام مهندسی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید