کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98

کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش (2)

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98 از 25خرداد آغاز شد. جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم می توانید اقدام نمایید. برای ملاحظه لیست مدارس شاهد کلیک نمایید. 

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98

زمان دربافت کارت ورود به حلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم اعلام شد. کارت ورود به جلسه این آزمون از تاریخ ۲۶ خرداد ماه در سایت قرار می گیرد و دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت سامانه ثبت نام در این تاریخ نسبت به پرینت کارت خود و مشخص کردن حوزه محل آزمون اقدام نمایند. آزمون تیزهوشان ورودی پایه هفتم در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم به صورت الکترونیکی از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خواهد بود، کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سامانه hoosh.medu.ir ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان، قابل دریافت می باشد. امکان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان ششم به هفتم از طریق تماس تلفنی فراهم می باشد.

ظرفیت کلاس های هفتم تیزهوشان پس از سنجش دانش آموزان با آزمون هوش و استعداد برتر تعیین می شود و تعداد دانش آموزان واجد شرایط مشخص خواهد شد. در کل کشور 250 هزار نفر متقاضی مدارس سمپاد در مقطع ششم به هفتم می باشند که با توجه به رشد جمعیت دانش آموزان این تعداد بیشتر نیز خواهد شد.

داوطلبان عزیز می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98

زمان اعلام نتایج مدارس در پایه ششم به هفتم ، به اطلاع دانش آموزان و اولیای گرامی خواهد رسید. جهت مشاهده نتایج از طریق سامانه سجا اقدام نمایید. امکان تغییر در زمان های تعیین شده وجود دارد ، جهت کسب اطلاع در رابطه با آخرین اخبار مدارس شاهد و اطلاع از نتایج مدارس شاهد می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون و ثبت نام آزمون ششم به هفتم روی لینک زیر کلیک کنید:

زمانبندی سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

 

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید