دریافت کارت کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

تخمین قبولی تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارت کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

زمان توزیع کارت کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مهر و بهمن 98 در این مقاله به اطلاع داوطلبان می رسد. زمان برگزاری آزمون مهر احتمالا در مره آذر 98خواهد بود. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی  ارشد فراگیر پیام نور به آدرس sdanjesh.org مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و کارت خود را دریافت کنید.

کارت آزمون فراگیر از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. داوطلبان باید برای حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمایند تا از اطلاعاتی نظیر شماره داوطلبی، محل برگزاری آزمون و زمان برگزاری آزمون مطلع گردند. با توجه به مشکلات داوطلبان آزمون فراگیر در سال گذشته که حتی منجر به از دست دادن آزمون شد تصمیم گرفتیم تا در این مقاله راهنمای کاملی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر ارائه دهیم.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

از جمله این مشکلاتی که ممکن است در دریافت کارت ورود به جلسه با آن مواجه شوید، می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • عدم اطلاع داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر از زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر
  • مشکل در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
  • اشتباه وارد نمودن اطلاعات ثبت نامی اولیه که منجر به ممنوعیت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خواهد شد.
  • عدم اطلاع از نحوه برطرف کردن نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

برای اطلاع از، ویرایش اطلاعات و رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

 

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 احتمالا در مهر یا آذر 98 خواهد بود. زمان برگزاری آزمون چند روز بعد از توزیع کارت است. زمان دقیق هنوزاعلام نشده است. جهت اطلاع از اخبار مربوط تماس بگیرد. برای دریافت کارت ورود به جلسه کافی است به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با ورود به بخش پیام نور با وارد کردن اطلاعات لازم کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را دریافت نمایند. در صورت مواجهه با هر مشکلی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید و کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایید.

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 98 حتما نسبت به اطلاع و ویرایش این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه ، کد ملی ، موسسه فارغ التحصیلی ،  معدل کارشناسی ، معدل کاردانی و کد رشته محل های انتخابی بر اساس اولویت علاقه داوطلب اقدام نمایند. داوطلبان در صورت اشتباه وارد کردن هر کدام از این اطلاعات تا مهلت اعلام شده، فرصت دارند تا به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و با ورود به بخش ویرایش اطلاعات مواردی را که به اشتباه وارد نموده اند اصلاح نمایند. در صورت مشاهده مغایرت در سهمیه باید در همین تاریخ تعیین شده اقدام به ویرایش نمایند. در صورت مواجه با هر مشکلی در زمان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه خود می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

در صورتی که داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مغایرتی در کارت با بند های مربوط به جنس و معلولیت، یا عکس الصاقی به کارت آن ها با چهره داوطلب مشاهده نمایند، می بایست به صورت حضوری برای رفع نقص به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و برای اطلاع از آدرس واحد های رفع نقص تمام شهر ها می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیل صدای مشاور تماس بگیرید. نمایندگان سازمان سنجش در باجه رفع نقص حوزه مربوطه حضور خواهند داشت و به مشکلات داوطلبان مذکور رسیدگی می نمایند.

تذکر: توصیه ما به داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در آزمون فراگیر پیام نور نشده اند این است که با صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند تا از راهنمایی های کارشناسان مجرب، جهت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور بهرمند گردند.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید