نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان صدای مشاور برای انتخاب رشته مجازی کنکور به صورت آنلاین و رایگان سال 99 در اختیار داوطلبان کنکور قرار دارد. نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور صدای مشاور برای تمام مقاطع دکتری، کارشناسی و کارشناسی ارشد، در اختیار عموم داوطلبان به صورت آنلاین و رایگان قرار دارد.

استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی ، بسیار مورد استقبال داوطلبان قرار گرفته است. استفاده از این نرم افزار یکی از متد و روش های انتخاب رشته، است که برای این منظور طراحی شده است و حاوی اطلاعات جامع و مهم از نتایج و نمرات کنکور دوره های قبل است.

در این راهنما قصد داریم توضیحاتی جهت استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور برای انتخاب رشته کنکور 99 ، بدهیم. برای استفاده از این نرم افزار کاربردی توجه داشته باشید که انتخاب رشته خود را بر اساس رتبه در منطقه، به صورت تقریبی بدست خواهید آورد. داده های موجود در نرم افزار انتخاب رشته مجازی ، با ورود اطلاعات داوطلبان در این نرم افزار، تجزیه و تحلیل شده و خروجی نرم افزار براساس تجربیات سال های قبل به صورت حدودی ارائه می شود.

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان سال 99

نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان صدای مشاور برای تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در اختیار عموم داوطلبان قرار دارد. نرم افزار انتخاب رشته به بررسی احتمالات می پردازد. با پردازش ترازهای کسب شده داوطلبان در هر کدرشته و سهمیه ها ، نتایج قابل تغییر خواهد بود و نرم افزار حدودی نزدیک به واقعیت را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

نحوه استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی آنلاین و رایگان صدای مشاور به این صورت است که داوطلب اطلاعاتی از قبیل نام رشته ، نوع سهمیه شامل سهمیه های آزاد- مناطق، مربیان و ایثارگران و…، گروه امتحانی و تراز که در کارنامه کنکور وجود دارد ، وارد می کنند و می توانند ، رشته محل هایی که احتمال قبولی دارند بررسی و مشاهده نمایند.

اطلاعات خروجی نرم افزار انتخاب رشته صدای مشاور در سه سطح ارائه می گردد که شامل سطح بدبینانه ، منطقی و خوش بینانه است. نرم افزارهای انتخاب رشته برای هر مقطع مجزا می باشد و شامل نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99، نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 99،نرم افزار انتخاب رشته دکتری 99و نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزادمی باشد.

برای انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان سال 99، نیاز به اطلاعاتی از قبیل رتبه کل، رتبه سهمیه، رتبه خود در زیر گروه ها و در رشته های مختلف، دارید با توجه به شرایط عمومی، اختصاصی و علایق  خود می توانید ، رشته انجام  کنید. پیشنهاد می دهیم که حتما از نرم افزار تبدیل تراز به رتبه استفاده کنید.

استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 99

استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور 99 رایگان است . داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی حتما رشته تحصیلی خود که یکی از رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، هنر، انسانی و زبان می باشد را انتخاب کنند. بعد از آن سهمیه منطقه ای خود را از بین سه گزینه، منطقه1، منطقه2 و یا منطقه3 انتخاب کنید. در آخر می توانید رتبه خود در سهمیه  را وارد کرده و با انتخاب گزینه نمایش رشته ها ، کدرشته ها و دانشگاه های ارائه دروس و آخرین رتبه های قبولی در آن کد رشته محل را مشاهده کنید.

برای اطلاع از ترتیب اولویت های انتخاب رشته کنکور 99 به صورت کاملا اختصاصی و حرفه ای با توجه به این که در صد قبولی شما در چه دانشگاه و چه رشته ای بیشتر است با صدای مشاور تماس بگیرید. همچنین برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین صدای مشاور، به صورت رایگان در کنکور مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ، از طریق شماره تلفن های همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه نرم افزار انتخاب رشته مجازی کنکور آنلاین رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید