اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد در شهریور ماه خواهد بود. بحث نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا نتایج نهایی همیشه بحث برانگیز بوده  و هست چون آینده داوطلبان و زحمات آنها در گرو آن می باشد. هر سال بعد از انتخاب رشته داوطلبانی که انتخاب رشته نموده اند در تب و تاب نتایج آن هستند وسوالاتی  که معمولا در این خصوص می پرسند درباره نحوه و زمان مشاهده نتایج و احیانا اعتراض به نتایج اعلام شده می باشد. در این مقاله ما به مبحث نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98می پردازیم تا انتها با ما همراه باشید.

نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد در تاریخ 98/06/25اعلام شد، برای اطلاع از نتایج و یا ثبت اعتراض به نتایج از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

زمان و نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

برای مشاهده نتایج می توانید در شهریور ماه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و وارد قسمت نتیجه انتخاب رشته آزمون سراسری سال  1398 شده و نتیجه خود را به یکی از دو طریق مشاهده کنید. نتایج نهایی آزمون سراسری دانشگاه آزاد در شهریور اعلام می شود، برای اطلاع از نتایج و یا ثبت اعتراض به نتایج از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

زمان نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد دکتری  98

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98بر اساس شناسه انتخاب رشته

برای مشاهده  به این طریق می بایست کد 7 رقمی ای که موقع انتخاب رشته دانشگاه آزاد استفاده نموده اید را در محل مربوطه به همراه شماره شناسنامه وارد نموده و نتایج خود را مشاهده کنید . این کد 7 رقمی همان کدی است که در انتهای کارنامه نتایج اولیه  خود در سایت سازمان سنجش مشاهده نمودید. ذکر یک نکته در اینجا مهم است که اگررشته شما علوم تجربی بوده است موقع انتخاب نظام آموزشی باید مورد تمام وقت را تعیین کنند.

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98بر اساس اطلاعات فردی

اگر شما به کد 7رقمی شناسه انتخاب رشته خود دسترسی ندارید و نگران این هستید که نمی توانید نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنید باید به شما بگوییم که راهی دیگر نیز وجود دارد و آن ورود به بخش کارنامه با استفاده از اطلاعات فردی از جمله نام،نام خانوادگی،شماره شناسنامه،تاریخ تولد می باشد که ضمن درج این اطلاعات می بایست مجموعه امتحانی (پزشکی،غیرپزشکی) و نظام آموزش(پاره وقت ،تمام وقت) را انتخاب و سپس کارنامه خود را مشاهده  کنید.

نحوه اعتراض به نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 

بعد ازمشاهده نتایج نهایی  دانشگاه آزاد ممکن است داوطلبانی باشند که به نتایج خود اعتراض داشته باشند و این سوال برایشان پیش آمده باشد که  حالا چگونه اعتراض خود را مطرح کنم  ازکجا و چه طریقی پیگیری کنم . ابتدا و در قدم اول می توانید اعتراض خود را به طریقه اینترنتی با مراجعه به سایت azmoon.org انجام دهید و بعد از آن با شماره گیری4743و بعد ازآن و در نهایت به صورت حضوری با مراجعه به آدرس تهران، انتهاي اتوبان شهيد ستاري شمال، سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي پیگیر اعتراض خود شوید.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد98

داوطلبانی که در آزمون پذیرش نشده اند می توانند شانس خود را در مرحله تکمیل ظرفیت نیزامتحان کنند. مرحله تکمیل ظرفیت در دو نوبت جهت ورودی مهر و وردی بهمن انجام میشودشرط ثبت نام در آن شرکت در آزمون سراسری و داشتن کارنامه می باشد. معمولا نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد جهت مهر در اواخر مهرماه و جهت بهمن در اواخر بهمن ماه می باشد. تعداد انتخاب های داوطلبان برای مرحله تکمیل ظرفیت با توجه به رشته محل های اعلام شده در مرحله تکمیل ظرفیت نیز 20کدرشته می باشد. نحوه شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت به این صورت است که داوطلبان بعد از وارد شدن در سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی(azmoon.org)  به قسمت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رفته و با ثبت اطلاعات ثبت نامی خود در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کنند.

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید