مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 1402

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی کنکور، در زمان ثبت نام در تهیه مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ خود با مشکل مواجه می شوند از جمله مشکلات داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ می توان به اشتباه وارد نمودن معدل, کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی، کد منطقه برای سوابق تحصیلی ۱۴۰۲ و عدم اطلاع از اعمال انواع سهمیه ها در کنکور خود از جمله سهمیه 25 درصدی ایثارگران و جانبازان، سهمیه 5 درصدی ایثارگران در کنکور ۱۴۰۲ ، سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور ، سهمیه بسیج در کنکور ۱۴۰۲ و … اشاره کرد. در این مقاله توضیحاتی درباره مدارک و شرایط مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ به حضورتان اعلام می گردد.

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ از روز يکشنبه مورخ 1401/11/12 (دوازدهم بهمن ماه‌ 1401) منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org آغاز و در روز شنبه مورخ 1401/11/18 (هيجدهم بهمن ماه‌ 1401) پايان مي‌پذيرد؛ لذا متقاضیان مي‌توانند در مهلت‌ مقرر براساس توضيحات ذيل براي شركت در اين آزمون اقدام نمايند. . زمان ثبت نام و برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ برای گروه های آزمایشی تجربی ، ریاضی ، انسانی و هنر و زبان مطابق جدول زیر می باشد.

نام آزمون تاريخ برگزاري
سراسری چهارشنبه 09-04-1402پنجشنبه 10-04-1402

جمعه 11-04-1402

شنبه 12-04-1402

مدارک مورد نیاز ثبت نام در کنکور سراسری

توجه داشته باشید که کنکور سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است و مدارک ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد با مدارک ثبت نام کنکور سراسری یکسان است. درصورت وجود هرگونه ابهام یا سوال می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره این مرکز بهرمند شوید

مدارک ثبت نام کنکور

1- فايل عكس اسكن شده

داوطلب کنکور یک قطعه عكس پرسنلي خود را با مشخصات زير اسكن نموده و فايل آن را براي ارسال از طريق برنامه ثبت نام اينترنتي آماده نمايد. (عكس تمام رخ كه در سال جاري گرفته شده باشد). این مورد نیز یکی از مدارک لازم ثبت نام کنکور می باشد.

  • عكس 4× 3 يا 4 ×6 باشد.
  • عكس اسكن شده فقط بايد با فرمت JPG باشد.
  • اندازه عکس اسکن شده حداکثر 300*400پیکسل و حداقل 200*300 باشد.
  • تصوير داوطلب بايد واضح، مشخص و بدون اثر مهر، منگنه و هرگونه لكه باشد.
  • توجه شود، حجم فايل ذخيره شده عكس نبايد از 70 كيلو بايت بيشتر باشد.
  • حاشيه هاي زايد عكس اسكن شده را حذف نمایید.
  • حتي الامكان عكس اسکن شده رنگي و داراي زمينه سفيد باشد.

تبصره 1: اسكن عكس از روي كارت هاي شناسايي (كارت ملي، شناسنامه و … ) قابل قبول نیست و داوطلبان لازم است از اصل عكس مطابق
توضيحات فوق اقدام نمايند.
تبصره 2: عكس خواهران با حجاب و صورت كامل آنان مشخص باشد.
تبصره 3: درصورت ارسال عكس نامعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شركت در آزمون از وي سلب خواهد شد.

2- شناسنامه 

توجه داشته باشید که شناسنامه شما حتما باید عکس دار باشد. شناسنامه عکس دار یکی از مدارک لازم ثبت نام کنکور می باشد. در صورتی شناسنامه شما عکس نیست سریعا برای عکس دار نمودن شناسنامه خود اقدام نمایید و همزمان درخواستی برای سازمان سنجش بفرستید که در مراحل بعدی ثبت نام برای شما مشکلی پیش نیاید. درصورت در صورت بروز مشکل برای درخواست به سازمان سنجش می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید. برای ثبت نام نیاز به شماره شناسنامه ، سری و سریال شناسنامه ، شماره کارت ملی خواهید داشت.

تذكر بسیار مهم: چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام مي دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نام، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت کنید تا اشتباهاً عكس داوطلبي دیگر به جاي عكس شما ارسال نگردد. برای داشتن یک ثبت نام مطمئن در کنکور سراسری با صدای مشاور تماس بگیرید.

ثبت نام کنکور سراسری

3- سريال هاي اعتباري:

– سريال اعتباري ثبت نام كه داراي يك شماره سريال 12 رقمي ميباشد.

– سريال اعتباري علاقه مندي به شركت در گزينش رشته هاي دانشگاه پيام نور و مؤسسات غيرانتفاعي كه داراي يك شماره سريال 10 رقمي ميباشد.جهت کسب اطلاع برای خرید این شماره سریال، می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.
– فرم شماره 2: دانش آموزان سال آخر متوسطه و ديپلمه هاي سنوات قبل نظام قديم آموزش متوسطه، فارغ التحصيلان و دانش آموزان دوره پيش دانشگاهي نظام جديد آموزش متوسطه شركت كننده در آزمون سراسری پیشین، حتما فرم شماره 2 مندرج در صفحه 43 اين دفترچه را پس از تكميل و تأييد كليه مندرجات فرم مذكور توسط دبيرستان يا هنرستان و يا مركز پيش دانشگاهی محل تحصيل و يا نواحی و مناطق وزارت آموزش و پرورش آن را براي اقدامات بعدي نزد خود نگهداری کنید. خرید این سریال های اعتباری جز مدارک ثبت نام کنکور می باشد.

ثبت نام کنکور سراسری خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

 

4- كد منطقه و كد پستی محل سكونت جهت ثبت نام کنکور سراسری:

یکی دیگر از مدارک ثبت نام کنکور سراسری کد منطقه و کد پستی محل سکونت می باشد.

5- کد سوابق دیپلم و کد سوابق پیش دانشگاهی

داشتن کارنامه دیپلم و پیش دانشگاهی الزامی است. توجه داشته باشیدکه اگر دارای دیپلم نظام قدیم ، فنی و حرفه ای یا کاردانش هستید و یا دیپلم خود را قبل از سال 84 گرفته اید، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ندارد و اگر دارای مدرک کاردانی می باشید یا مدرک پیش دانشگاهی شما برای قبل از سال 91 است، نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی نخواهید داشت ، به این دلیل که کد سوابق تحصیلی دیپلم ، صرفا برای دارندگان دیپلم ریاضی، انسانی و تجربی از سال 84 به بعد ، لازم است و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی فقط برای داوطلبانی که مدرک پیش دانشگاهی  خود را از سال 91 به بعد گرفته اند، مورد نیاز می باشد.

6- كد وضعيت نظام وظيفه برای داوطلبان مرد جهت ثبت نام کنکور سراسری:

وضعیت نظام وظیفه خود را در فرم ثبت نام کنکور مشخص نمایید. این مورد نیز یکی از مدارک ثبت نام کنکور می باشد.

7- كد پیگيری 12 رقمی سهمیه رزمندگان جهت ثبت نام کنکور سراسری:

رزمندگانی که از تاریخ 59/06/31 الی 67/06/31 دارای حداقل 6 ماه متناوب یا متوالی ، حضور داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های حق علیه باطل ، داشته اند، می توانند جهت استفاده از سهمیه رزمندگان، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس گرفته و به ارگان مربوطه مراجعه نمایند و کد پیگیری 12 رقمی خود را دریافت نمایند، درج کد 12 رقمی در فرم ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ الزامی می باشد.

8- دریافت کد 12 رقمی ارتش و سپاه جهت ثبت نام کنکور سراسری:

برای مشاهده راهنمای دریافت کد 12 رقمی ارتش و سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام کنکور سراسری دریافت کد 12رقمی ارتش و سپاه برای کنکور ۱۴۰۲

9- مدارک تشکیل پرونده برای داوطلبان معلول

تشکیل پرونده در سازمان بهزیسیتی برای داوطلبان معلول لازم می باشد. توجه داشته باشید که وضعیت معلولیت داوطلب از سازمان بهزیستی ، استعلام می شود، بنابراین لازم است که حتما برای وضعیت معلولیت ، پرونده تشکیل دهید.

10- دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

برای دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی جهت تکمیل مدارک ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام کنکور سراسری دریافت کد منطقه برای سوابق تحصیلی ۱۴۰۲

11-  كد 13 رقمی داوطلبان غیر ايرانی

داوطلبان غیر ایرانی می توانند برای دریافت کد 13 رقمی به بخش اتباع غیر ایرانی سایت سنجش مراجعه کنند و کد 13 رقمی دریافت کرده و در فرم ثبت نام کنکور سراسری وارد نمایند. در صورت نیاز به راهنمایی ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

12- سوابق تحصیلی

تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۲ – ۱۴۰۲ و میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۲ براساس آخرین مصوبات شورا حداکثر 30 درصد است که 20 درصد با تاثیر قطعی و 10 درصد با تاثیر مثبت خواهد بود و با پیشنهاد کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای سنجش و پذیرش دانشجو در مورد این موضوع تصمیم گیری شده است. به دلیل اهمیت سوابق تحصیلی، معدل داوطلب در فرم ثبت نام کنکور دقیق درج گردد.

تذکر خیلی مهم جهت ثبت نام کنکور سراسری:

براساس ضوابط دانشجويان دوره روزانه دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي، درصورتي مي توانند در آزمون سراسري سال ۱۴۰۲ ثبت نام و شركت نمايند كه: اولاً واجد شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون و همچنین دارای مدارک ثبت نام کنکور سراسری باشند ثانياً حداكثر تا تاریخی که از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد، نسبت به انصراف قطعي از تحصيل اقدام نمايند. بديهي است داوطلبان مذكور درصورت عدم انصراف قطعي از تحصيل تا تاريخ تعيين شده، درصورت موفقيت و قبولي در آزمون، به عنوان متخلف محسوب شده و مجاز به ثبت نام و ادامه تحصيل در رشته قبولي جديد خود نمي باشند.

راه های ثبت نام در کنکور سراسری:

اگر از نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود اطلاع ندارید می توانید مقاله نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دپیلم و پیش دانشگاهی را مطالعه نمایید یا با کارشناسان صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید تا کد سوابق تحصیلی دپیلم و پیش دانشگاهی شما را به شما بدهند.

اگر دارای سهمیه ای از جمله سمیه 25 درصدی ایثارگران و خانواده شهدا ، سهمیه ۵ درصدی ایثارگران ، جانبازان ، سهمیه بهیاران و سهمیه مناطق هستید حتما در زمان ثبت نام سهمیه خود را اعمال کنید چرا که در  شناس قبولی شما در رشته دانشگاهی مورد مورد علاقه شما بسیار تاثیر گذار است.

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
84 دیدگاه برای “مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور سراسری 1402”
  1. سلام من فارغ التحصیل پارسالم میخواستم ببینم کد سوابق تحصیلی رو باید از مدرسه پارسالم بگیرم ؟؟چون پروندمو نگرفتم
    ممنون

    • سلام نه نیازی به گرفتن از مدرسه نیست با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید تا کد سوابق تحصیلی شما رو بهتون بدن

  2. سلام من فوق دیپلم آی تی هستم.ایا میتونم در کنکور انسانی شرکت کنم؟ پیش دانشگاهی روهم نخوندم

    • شرط ثبت نام در کنکور سراسری 97 داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا فوق دیپلم می باشد.

  3. یه سوال دیگه، من هنوز مدرک فوق دیپلمم رو از دانشگاه تحویل نگرفتم.ایا میتونم بدون اون در کنکور ثبت نام کنم تا مدرکم رو بگیرم؟ و باید معدل دیپلم رو بزنم؟
    ایا میشه با دبپلم کامپیوتر ، کنکور انسانی داد؟ یا حتما باید فوق دیپلم داشته باشم؟

  4. سلام من فارغ التحصیلم کدسوابق تحصیلیارسالم با امسال فرق میکنه یا نه همونه؟؟

    • سلام همون کد سوابق تحصیلی است که قبلا داشتید و تفاوتی نداره

  5. سلام من دانشجو هستم میخام کنکور بدم چه مدارکی لازمه ک از دانشگاه بگیرم برا ثبت نام؟؟

  6. سلام من فارغ تحصیل انسانی هستم می خوام کنکورتجربی شرکت کنم میتونم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم

  7. سلام.خسته نباشید.
    من فارغ التحصیلم.
    کد دانش اموزی دیپلم رو از کجا باید بگیرم؟کارنامه هام رو ندارم
    به مدرسه هم دسترسی ندارم چون مسافرتم

    • سلام می تونید برای دریافت کد ها با مشاوران مرکز صدای مشاور تماس بگیرید تا کد های لازم برای ثبت نام کنکور 97 رو به شما بدن

  8. برای ثبت نام در کنکور هم کد سوابق تحصیلی متوسطه رو باید داشته باشیم و هم کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ؟

    • سلام بله هر دو کد برای ثبت نام لازم است ولی اگر در حال تحصیل پیش دانشگاهی هستین کد پیش دانشگاهی خودتون رو در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری 97 باید وارد کنید و در زمان ثبت نام نیاز ندارین

      • سلام من کد سوابق تحصیلی دیپلم رو دارم ولی متاسفانه به دلیل قبول نشدن دو درس پیش دانشگاهی هنوز مدرک پیشم صادر نشده سال ۹۸میخوام کنکور شرکت کنم ولی یاید دی ماه امتحان بدم ایا منم میتونم هنگام ثبت نام کنکور کد سوابق پیش رو وارد نکنم چون واقعا فعلا که ندارم اگه دی پاس کنم اونوقت کد دریافت میکنم ممنون میشم پاسخ بدین

      • سلام من کد سوابق تحصیلی دیپلم رو دارم ولی متاسفانه به دلیل قبول نشدن دو درس پیش دانشگاهی هنوز مدرک پیشم صادر نشده سال ۹۸میخوام کنکور شرکت کنم ولی باید دی ماه امتحان بدم ایا منم میتونم هنگام ثبت نام کنکور کد سوابق پیش رو وارد نکنم چون واقعا فعلا که ندارم اگه دی پاس کنم اونوقت کد دریافت میکنم ممنون میشم پاسخ بدین

  9. برای ثبت نام کنکور مدارک مورد نیاز چیا هستن؟

  10. آیا براى ثبت نام کارت ملی هم لازم است با فقط شناسنامه

    • سلام اطلاعات کارت ملی و اطلاعات شناسنامه هر دو مورد نیاز است

  11. سلام.خسته نباشید.متاسفانه شناسنامه من عکس دارنیست و برای عکس دارکردن اقدام کردم و شناسنامه ام دردفترپیشخوانه و هنوز اماده نشده.چیکارباید بکنم؟

    • سلام ممنون
      دوست عزیز می تونید با تلفن هایی که در همین صفحه در اختیارتون قرار داده شده تماس بگیرید تا مشکلتون حل بشه

  12. سلام من پیش دانشگاهی اردبیهشت پاس کنم دوتا درسو الان میتونم سبت نام کنم کنکور یا ن

  13. معدل کل دیپلم همون معدل کل سومه؟

  14. سلام
    من دیپلم برق دارم و در حال حاضر دانشجو کاردانی هستم.
    آیا میتوانم در کنکور تجربی شرکت کنم؟؟؟

    • سلام شرط شرکت در کنکور سراسری 97 داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک کاردانی می باشد اگر مدرک کاردانی رو تا قبل از شهریور ماه 96 دریافت می کنید می تونید ثبت نام رو انجام دهید.

  15. سلام ایا معدل کل پیش دانشگاهی و سال سوم برای ثبت نام نیاز هستش ؟

    • سلام معدل سال سوم برای همه داوطلبان کنکور لازم است و معدل پیش دانشگاهی در صورت فارغ التحصیلی لازم است

  16. سلام..دانشجویه شبانه هستم مدارک لازم برایه کنکور 97 همان مدارکی که سال اول کنکوردادیم، هست؟؟

    • سلام بله. فقط شما از انجایی که دانشجو هستید اگر می خواهید در دوره های روزانه قبول شوید و ادامه تحصیلی دهید حتما باید تا قبل از اسفند ماه انصراف دهید

  17. سلام من دانشجو بودم انصراف دادم این ترم از دانشگاه میتونم الان ثبت نام کنم بعد ثبت نام با دانشگاه تسویه کنم یا ن؟؟؟

    • سلام الان ثبت نام کنید و تا قبل از اسفند ماه با دانشگاه تصویه حساب کنید

  18. من تو مدرسه بزرگسالان یک ترم از درسای پیش دانشگاهی رو خوندم برای معدل پیش دانشگاهی باید چیکارکنم تموم نشده پیش دانشگاهیم و معدل سال سوم ک فنی بودم رو باید بنویسم؟؟؟

    • سلام معدل سال سوم رو بنویسید معدل پیش دانشگاهی از شما خواسته نمی شه. اگر در ثبت نام دچار مشکل شدید با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا ثبت نام شما را انجام دهند

  19. سلام خسته نباشید.من ارشد و کارشناسیمو روزانه خوندم.الان میتونم کنکور تجربی شرکت کنم و پزشکی روزانه بخونم؟

    • سلام از انجایی که شما یه بار از حق تحصیل رایگان روزانه خودتون استفاده کردید برای تحصیلی مجدد در رشته پزشکی حتما باید یک درخواست برای سازمان سنجش بفرستید تا در مراحل بعد با مشکل برخورد نکنید. اگر در فرستادن درخواست با مشکل مواجه شدید با مشاوران مرکز صدای مشاوران می توانید تماس بگیرید تا درخواست برای شما بفرستند

  20. سلام میخاستم بدونم واسه ثبت نام کنکور کارت ملی باید باشه یا شناسنامه کفایت میکنه؟
    من کارت ملی ندارم تااخرین مهلت ثبت نام چیزی نمونده لطفا بگین چیکارکنم؟

  21. آقای مشاور سلام.ببخشید بنده رشته کارودانش هستم ولی دارم پیش تجربی رو میگدرونم ک ۳درس دیگ باقی مونده..آیا مشکلی واسه ثبت نام نخواهد داشت.
    ممنون میشم راهنمایی کنید.
    سپاس

    • سلام شرط ثبت نام در کنکور سراسری 97 داشتن مدرک پیش دانشگاهی یا مدرک فوق دیپلم (کاردانی ) است.

  22. سلام ، خسته نباشید ، راستش من شبانه سوم ریاضی رو امسال دی امتحان دادم یدونه رو دوباره افتادم ، خواستم بدونم راهی نداره تو کنکور امسال ثبت نام کرد و بعد من درس هام رو خرداد پاس کنم ، اخه گفتن خرداد هم سوم و هم چهارم رو باهم ازتون امتحان میگیرن ، میخواستم بدونم با این شرایط هیچ راهی نداره که یه سال عقب نیفتم ، در ضمن من رشتم ریاضی هستش ولی من دارم هنر واسه کنکور میخونم ، ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام در صورتی که دو بار از دانشگاه انصراف ندادید و دفعه اول شما است که از دانشگاه انصراف می دهید هیچ مشکلی برای شما به وجود نمی آید در صورتی که قصد قبولی در دوره های روزانه رو دارید حتما باید تا قبل از اسفند ماه از دانشگاه انصراف بدید.

  23. سلام
    من برای بار سوم میخام کنکور بدم. پیام نور ثبت نام کردم و مرخصی گرفتم و گواهی تحصیلی از پلیس +10گرفتم
    میخاستم بدونم الان ک میخام کنکور ثبتنام کنم لازمه دوباره پیام نور واسه ترم دوم هم ثبتنام کنم یا نه
    اگه بعد کنکور قبول شدم میتونم برم دانشگاه
    خیلی ممنون

    • سلام قبولی شما در کنکور سراسری 97 مشکلی برای تحصیل شما در دانشگاه پیام نور ایجاد نمی کنه در صورتی که در دانشگاه های غیر از پیام نور قبول بشید.

  24. سلام
    ببخشید کد نظام وظیفه برای کسایی ک میخان سه بار کنکور بدن و پیام نور ثبت نام کردن و مرخصی گرفتن و گواهی تحصیلی از پلیس +10گرفتن چیه لطفا راهنمایی کنین
    مرسی

  25. سلام من مدرك سوم دبيرستان دارم ولي هنوز بيش دانشكاهي نخوندم ميتونم ثبت نام كنم ؟

  26. سلام،من دیپلمم رو سال۸۳گرفتم واسه ثبت نام کنکور چه مدارکی رو لازم دارم؟

  27. سلام ببخشید اگه میشه سریع جوابمو بدید من پیش دانشگاهیمو پارسال گذروندم کارنامه اولیه ای که از مدرسه گرفتم معدل پیش دانشگاهی نداره فقط نمرات رو زدن امروز هم که آخرین مهلته مدرسه ها تعطیلن میخاستم ببینم برای ثبت نام باید حتما معدل پیش دانشگاهی داشته باشم؟؟؟

  28. سلام خسته نباشيد من ديپلم تجربي دارم ميتونم كنكور فني بدم؟چجوري ميشه

  29. سلام خسته نباشید,بنده فامیلم رو عوض کردم این تغییرفامیلی بعدازگرفتن مدرک پیش دانشگاهیم بوده ومن امسال درازمون سراسری شرکت کردم متاسفانه فقط بافامیل قدیمم تونستم ثبت نام کنم ایاحین شرکت درازمون مشکلی برام پیش نمیاد؟مراقبین ایرادنمیگیرن؟باسپاس فراوان

  30. سلام آیا امروز میشه برای کنکور ثبتنام کرد؟

  31. با سلام

    بنده بهمن 96 فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری از دانشگاه آزاد هستم
    در کنکور 97 شرکت کرده ام
    سوالی که دارم این هستش که :
    در صورت قبولی در دانشگاه چه مدارکی رو باید ببرم با توجه به اینکه مدرک پیش دانشگاهیم در دانشگاه هست و تا گذروندن طرح بهم مدرکی نمیدن

    سپاس از پاسخگوییتون

  32. سلام خسته نباشید
    میشه محل اقامت و تحصیل دوره ی پیش دانشگاهی یه شهری باشه و محل حوزه ی امتحانی کنکور رو یه شهر دیگه انتخاب کرد؟ سازمان سنجش اجازه ی این کار رو میده؟
    متشکرم ازتون

    • سلام ممنون
      بله امکانش بود ولی در حال حاضر زمانش به اتمام رسیده

  33. با سلام و خسته نباشید
    من میخواستم بدونم که ایا با مدرک دیپلم تجربی میشه کنکور زبان انگلیسی شرکت کرد یا نه حتما باید پیش دانشگاهیمو بخونم؟؟؟

  34. سلام. من دیپلم بهیاری و فوق دیپلم امدادسوانح از دانشگاه علمی کاربردی دارم.
    برای ثبتنام در دانشگاه نیاز به پیشدانشگاهی دارم؟؟؟؟؟؟؟؟

  35. ببخشید من نه کارت ملی دارم نه شناسنامه عکس دار ینی من نمیتونم در کنکور شرکت کنم؟ لطفا جواب بدین شماره تلفنتون اشتباه بوده و در شبکه موجود نبوده!!! خواهشا جواب بدید

  36. سلام
    من دانشجوی کارشناسی دانشگاه آزاد هستم.
    میخوام کنکور 98 ثبت نام کنم،مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

  37. سلام. من سال سوم رو خوندم و فقط درس فلسفه منطق رو مردود شدم. و میخام خرداد امتحان بدم.
    و تابستون پیش دانشگاهی رو بخونم.
    آیا میتونم کنکور ۹۸ ثبت نام و شرکت کنم؟ و مهر ماه وارد دانشگاه بشم؟

    • سلام .افرادی که دارای دیپلم وپیش دانشگاهی هستندوتا1398/06/31قارغ التحصیل بشن می تونن کنکورشرکت کنند.

  38. سلام
    من رشته تجربی درس می خونم میتونم کنکور هنر بدم و اگه نخواستم دانشگاه و شرکت نکنم ؟اگه دانشگاه دولتی بود و شرکت نکردم سال دیگه کنکور تجربی هم نمیتونم بدم؟

    • سلام.شما می تونیدکنکورهنرشرکت کنید.ادامه سوالتون واضح نیست.

  39. سلام ایا برای شرکت در ازمون حتما باید علاوه بر کارت ورود ب جلسه شناسنامه عکس دار همراهمون باشه چون من شناسنامه عکس دار ندارم میتونم سر جلسه شرکت کنم ؟ مدرک دیگه ای هم هست که اجازه شرکت در ازمون رو به من بدن

    • سلام دوست محترم می توانید گواهینامه یا دفترچه بیمه که عکسدارهست یا یک تاییده از ثبت احوال شهرتان همراهتان باشد

  40. سلام
    من کارشناسی گرافیک دارم و شبانه خوندم ولی مدرکم روزانه زده شده…میتونم برای رشته پزشکی شرکت کنم و اگر بله نظام جدید باید بخونم یا قدیم؟؟؟

    • سلام دوست محترم بله.نظام جدید چون نظام قدیم دیگه برگذارنمیشه

  41. سلام من رشته ام کارشناسی حسابداری هس میخواستم بدونم میتونم در کنکور تربیت معلم ثبت نام کنم یا نه؟ومتولد ۷۷ام واینکه کارشناسی ارشد ادامه میدم یا از اول باید بخونم

    • سلام دوست محترم پذیرش کنکورسراسری هست شرط سن معدل دارد

  42. سلام ببخشید ایا فقط شماره کدملی که در شناسنامه ثبت شده کافی است یا کارت ملی هم ضروری است ؟؟

  43. سلام من دیپلم سال انسانی 94 گرفتم .چه مسیری باید طی کنم برای کنکور خیلی ممنون

  44. سلام من ليساتس شيمى كاربردى آزاد هستم ،مدرك ديپلمم دست دانشگاه است،براى ثبت نام معدل ليسانس را بايد بدهم؟ يانه؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید