مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به بررسی مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد می پردازیم. توصیه می کنیم مقاله اصول صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری 98 ما را مطالعه نمایید تا قبولی خود را در رشته دانشگاهی مورد علاقه خود تضمین نمایید.

برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 کلیک کنید.

برای اطلاع از رتبه و درصد قبولی دقیق در کنکور سراسری 98 در دانشگاه سراسری و آزاد می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 98 به حضورتان اعلام می گردد، توصیه ما به داوطلبان است که به دلیل دریافت گزارشات متعدد مبنی بر ارسال، اشتباه مدارک و عکس پرسنلی داوطلبان (به صورت غیر عمدی) که توسط کافی نت ها و یا افراد غیر حرفه ای انجام شده است و منجر به لغو ثبت نام داوطلب گردیده، حتما دقت کافی داشته و یا برای اطمینان و سهولت در کار با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

  1. عکس پرسنلی سال جاری در سایز 4*3 و یا 6*4 به صورت تمام رخ
  2. عکس اسکن شده داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت‌نام اینترنتـی آماده نماید. توجه داشته باشید که حتما حاشیه‌های زائد عکس اسکن شده را حذف نمایید.
  3. عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
  4. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
  5. اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰×۲۰۰ باشد.
  6. حجم فایل ذخیره‌شده عکس نباید از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
  7. عکس پرسنلی با سایز ذکر شده به صورت رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
  8. عکس خواهران باید با حجاب و چهره داوطلب کاملا مشخص باشد.
  9. در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت‌نام داوطلب لغو خواهد شد و امکان شرکت در کنکور را نخواهد داشت.

 

برای دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 کلیک کنید.

 

کد 12 رقمی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

کد 12 رقمی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد شامل دو سریال 12 رقمی می باشد: 1- سریال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 2- سریال علاقه مندی کنکور کارشناسی ارشد به در ین مقاله به شرح آن می پردازیم برای دریافت این کد ها می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

سریال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

سریال ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، یک کد 12 رقمی تحت عنوان سریال ثبت‌نام می باشد و  از طریق سازمان سنجش و با اسـتفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، قابل خریداری است.

سریال علاقه مندی کنکور کارشناسی ارشد

سریال علاقه مندی کنکور کارشناسی ارشد شامل یک کد 10 رقمی است و از طریق سـازمان سـنجش و بـا استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی فعال می‌باشد، قابل خریداری است. اطلاعات سریال‌های ثبت‌نام و علاقه‌مندی، شماره پرونده و شماره پیگیری 16 رقمی خود را حتماً تا اتمام کلیـه مراحـل آزمـون و حداقل به مدت یک سال نزد خود حفظ و نگهداری نمایند و از قرار دادن اطلاعات آن در اختیار سایر افراد جداً خودداری نمایند. کلیه داوطلبانی متقاضی شرکت در رشته امتحانی اول و دوم و همچنین اعلام علاقه‌مندی نیز می‌باشند باید شماره‌سریال اعتباری ذیل را تهیه‌ نموده باشند:

1- سریال ثبت‌نام، برای رشته امتحانی اول، یک «سریال ثبت‌نام» برای رشته امتحانی

2- سریال علاقه‌مندی برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

نکات مهم در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

  • مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.
  • داوطلبانی که متقاضی شرکت در ۲ کد رشته امتحانی (کد رشته اصلی و شناور) می‌باشند، می‌بایست در یک نوبت ثبت‌نام و نسبت به تکمیـل تقاضـانامه اقـدام نمایند و در پایان ثبت‌نام یک شماره پرونده ۷ رقمی و یک شماره پیگیری ۱۶ رقمی دریافت خواهند نمود.
  • داوطلبانی که نابینا یا کم‌بینا، ناشنوا یا کم‌شنوا و یا معلول جسمی حرکتی می‌باشند لازم است فرم مخصوص وضعیت خـود را از سرپرسـت مرکـز پذیرش و هماهنگی دریافت نمایند.
  • دانشجویان سال آخر که دوره کارشناسی فارغ‌التحصیل می‌شوند، در مرحله دریافت کارت شرکت در آزمون، می‌توانند نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ‌التحصیلی برای فارغ‌التحصیلان اقدام نمایند. در حال حاضر زمان دقیق آن مشخص نیست، برای اطلاع از زمان دقیق می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.
  • فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی نیاز به تکمیل فرم مخصوص معدل ندارند و ضرورت دارد که منحصراً معدل اکتسابی را بر اساس معـدل منـدرج در گواهینامه فارغ‌التحصیلی بر مبنای ۰ تا ۲۰ و یا ۰ تا ۴ و حداکثر تا ۲ رقم اعشار درج نمایند.
  • داوطلبان در درج معدل خود نهایت دقت لازم را به عمل‌آورند. بدیهی است در صورت مغایرت معدل اعلام‌شده با معدل واقعی داوطلـب و در صـورت نداشـتن حدنصاب نمره قبولی با معدل واقعی، مطابق ضوابط قبولی این دسته از داوطلبان «کان لم یکن» خواهد شد.
  • مسئولیت صحت کلیه مندرجات تکمیل‌شده (مندرجات فرم تقاضانامه) به عهده داوطلب خواهد بود.
  • در مندرجات فرم تقاضانامه هیچ نوع تغییری بعداً نمی‌توان داد، بنابراین داوطلب باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را بکار گیرد.
  • هر موقع مشخص شود که داوطلب حقایق را کتمان نموده یا واجد یکی از شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نیست، در هر مرحله‌ای از آزمون (ثبت‌نام، شرکت در آزمون، پذیرفته شدن، حین تحصیل در دانشگاه و …) محروم خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98”
  1. سلام
    میخواستم بدونم 5 درصد سهمیه رزمندگان چقدر تاثیر میذاره تو رتبه رشته های مثل گرافیک و عکاسی که تو مقطع ارشد کم دانشجو میگیرن؟

    ممنون

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید