شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

علاقمندان تحصیل در دبیرستان های انرژی اتمی نیازمند اطلاع از شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی می باشند. شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه دهم ، پایه یازدهم ، پایه دوازدهم به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد. شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در سال تحصیلی 99 – 1400 به شرح ذیل منتشر گردیده است.

توصیه ما به افراد علاقمند به تحصیل در دبیرستان پرطرفدار انرژی اتمی این است که برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با تحصیل و ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی روی لینک های زیر کلیک نمایند.

افراد می توانند برای اطلاع از شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در پایه های مختلف با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایند. در صورت در دسترس نبودن تلفن ثابت می توانید از سایت صدای مشاوران بسته های تماسی دریافت نمایید.

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی پایه دهم | یازدهم | دوازدهم

شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم ، شامل شرایط ثبت نام متعدد می باشد؛ به طور مثال برای ثبت نام در پایه نهم کسب معدل 19 یکی از ملاک های ثبت نام در دبیرستان انرژی اتمی می باشد بعد از پذیرش در این دبیرستان ، ملزم به شرکت در آزمون تشریحی می باشند ، قبولی قطعی در دبیرستان انرژی اتمی مشروط به قبولی در آزمون مرحله دوم می باشد. شرکت در آزمون مرحله دوم صرفا برای شرکت کنندگانی که در آزمون مرحله اول مورد پذیرش قرار گرفته اند مجاز می باشد. برای اطلاع از نحوه برگزاری آزمون مرحله دوم دبیرستان انرژی اتمی کلیک نمایید.

برای ثبت نام در پایه یازدهم و دوازدهم دبیرستان انرژی اتمی ، داوطلبان ملزم به کسب معدل بالای 19 می باشند. ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی و از طریق آدرس aehighschool.com انجام می شود. در صورت عدم دسترسی به اینترنت و یا وجود هرگونه مشکل در ثبت نام ، امکان ثبت نام از طریق تلفن نیز وجود خواهد داشت، توجه داشته باشید که آزمون ورودی یازدهم در رشته انسانی از دورس پایه دهم خواهد بود و آزمون ورودی دوازدهم در رشته های ریاضی و تجربی از کل دروس پایه یازدهم خواهد بود.

جمع بندی 

افراد علاقه مند و متقاضی تحصیل در مدارس انرژی اتمی می توانند از شرایط و ضوابط تحصیل در این مدارس با مطالعه مقالع بالا مطلع شوند. ثبت نام در این مدارس دارای شرایط خاصی مانند معدل و … می باشد که به تفصیل  در این مقاله از آن ها صحبت شده است.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید