شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف از طریق این مقاله به اطلاع متقاضیان تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف می رسد. بر اساس اطلاعیه دانشگاه شریف، در بورس دوره کارشناسی ارشد ادامه تحصیل دانشجویان در شیوه آموزشی و پژوهشی در تمام رشته ها بعد از پایان نیمسال دوم تحصیلی مشروط به احراز شرایط پردیس بین الملل و دانشگاه خواهد بود و در غیر این صورت شیوه تحصیل دانشجو به شیوه آموزش محور تبدیل می شود. همچنین به دانش آموختگان پردیس کیش دانش نامه رسمی پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف اعطا می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید کارشناسان پاسخگو و راهنمای داوطلبان عزیز خواهند بود. برای اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد و دکتری بدون کنکور صنعتی شریف کلیک نمایید.

داوطلبان تحصیل در دانشگاه صنعتی شریف می توانند جهت مشاوره ثبت نام در این دانشگاه از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف 97 – 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف به شرح ذیل می باشد؛

  • متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف ملزم به گذراندن بیش از نیمی از واحدهای ارئه شده دوره کارشناسی خود تا ترم 6 می باشند
  • دانشجویان سایر دانشگاه ها که واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور می باشند پس از گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای ارائه شده دوره کارشناسی، خود جزء رتبه های اول تا سوم در رشته تحصیلی باسند.
  • پرونده داوطلبان رتبه های برتر ، در صورت ارائه  گواهی رتبه  بررسی خواهد شد.
  • درخواست داوطلبان فقط جهت ورود به یک رشته تحصیلی امکانپذیر است و بعد از اعالم نتایج اولیه، برای تغییر رشته و یا انتخاب رشته ی دیگری بررسی نخواهد شد.
  • داوطلبان فقط امکان ورود و پر کردن فرم درخواست، برای یک رشته را دارند، و ملزم به ضمیمه فرم تطبیق واحدهای گذرانده خود و مدارک مورد نیاز میباشند.
  • مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری و غیرحضوری و نوبت دوم جهت ثبت نام  و پذیرش بدون کنکور، مورد تایید نمی باشد.
  • امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با توجه رشته داوطلب امکانپذیر است. داوطلبان رشته مهندسی مکانیک، می توانند در مقطع فوق لیسانس هوافضا و داوطلبان رشته های مکانیک و دریا در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی دریا تحصیل نمایند. داوطلبان رشته های مختلف میتوانند برای ورود به لیست رشته های مدیریت دولتی ،مدیریت و اقتصاد، مهندسی فرم درخواست را تکمیل نمایند.
  • بر اساس مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف، به سه نفر از پذیرفته شدگان که موفق به کسب رتبه های زیر 2000 کشوری در کنکور شوند، بورس تحصیلی (معاف از پرداخت شهریه تحصیلی) مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش تعلق خواهد گرفت.
  • دانشجویانی که از طریق آزمون تحصیلات تکمیلی در بورس دانشگاه شریف پذیرفته شده باشند حدود 25 درصد تخفیف در شهریه متغیر در نظر گرفته خواهد شد.
  • به سه نفر از پذیرفته شدگان بورس تحصیلی دانشگاه شریف که رتبه های اول تا سوم در مقطع کارشناسی خود از دانشگاه‌های دولتی یا دانشگاه های آزاد مراکز استان‌ها کسب نموده اند، بورس تحصیلی (معاف از پرداخت شهریه تحصیلی) مصوب هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش به تشخیص شورای پذیرش پردیس تعلق خواهد گرفت.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه صنعتی شریف

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید