شرایط ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی 98

شرایط ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی اعلام شد. واجدین شرایط ثبت نام در آزمون ملی دندانپزشکی مجاز به شرکت در آزمون ملی رشته دندانپزشکی خواهند بود. هزینه ثبت نام در آزمون ملی دندانپزشکی مشخص گردید. داوطلبانی که دارای شرایط تعیین شده می باشند، می توانند جهت انجام ثبت نام از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 و بدون شماره گیری کد از سراسر ایران ، تماس حاصل فرمایند.

متقاضیان آزمون ملی دندانپزشکی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام آزمون روی لینک های زیر کلیک نمایند:

 آزمون ملی دندانپزشکی

هنوز بسیاری از داوطلبان تحصیل در رشته های دندانپزشکی در رابطه با آزمون ملی دندانپزشکی اطلاعات کافی ندارند. این آزمون با هدف کسب اطمینان از سطح دانش و اطلاعات علمی دانش آموختگان دندانپزشکی دانشگاه های مورد تایید خارج از کشور برگزار می گردد. تنها افرادی مجاز به شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی می باشند که در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت پرونده داشته باشند و تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر و مورد تایید وزات بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در خارج از ایران به پایان رسانده باشند.

آزمون ملی دندانپزشکی جایگزین جایابی دندانپزشکی

آزمون ملی دندانپزشکی از سال تحصیلی 98 به صورت کامل و قطعی جایگزین آزمون جایابی دندانپزشکی خواهد شد. آزمون جایابی دندانپزشکی برای داوطلبان ورودی های قبل از آگوست سال 2009 ضروری می باشد. آزمون ملی دندانپزشکی علاوه بر کارکردهای متعددی که دارا می باشد، آزمون هایی نظیر آزمون دستیاری و آزمون علوم پایه دندانپزشکی ، تاثیر بسیاری در آینده شغلی متقاضیان خواهد داشت.

شرایط آزمون ملی دندانپزشکی 98

نحوه و شرایط شرکت در آزمون ملی دندانپزشکی بر مبنای دستورالعمل اجرایی آزمون ملی دانش آموختگان که خارج از کشور در رشته دندانپزشکی عمومی تحصیل نموده اند ، برگزار می شود. دانشگاهی که داوطلب از آن فارغ التحصیل شده است الزاما باید در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت قرار داشته باشد. برای اطلاع از لیست دانشگاه ها می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. یکی دیگر از شرایط آزمون ملی دندانپزشکی این است که در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل نمایند. ثبت نانم صرفا به صورت اینترنتی انجام می شود درصورت عدم دسترسی به اینترنت و یا وجود هرگونه مشکل در انجام ثبت نام می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید ، کارشناسان ثبت نام را برای داوطلبان انجام خواهند داد. تنها افرادی که توسط مرکز خدمنات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده اند امکان ثبت نام در آزمون ملی دندانپزشکی سال 98 را خواهند داشت.

هزینه ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی 98

هزینه ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی در سال 98 ، حدود 120هزار تومان می باشد. داوطلبان ملزم به مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و پرداخت هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و تکمیل فرم ثبت نام می باشند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید