تاثیر ایثارگری در ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس 97

شرایط ایثارگری و نحوه پذیرش دانشگاه تربیت مدرس 97

جهت مشاوره در زمینه تاثیر ایثارگری در ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر ایثارگری در ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس 97 در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است توصیه ما به داوطلبان ثبت نام و تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس این است که حتما مقالات مربوط به شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تربیت مدرس و لیست رشته های بدون آزمون ارشد دانشگاه تربیت مدرس ، تمدید مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 97 و مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد تربیت مدرس 97 را در همین سایت مطالعه نمایند.

برای ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس و استفاده از سهمیه ایثارگری از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

تاثیر ایثارگری در ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس 97

شرایط استفاده از ایثارگری برای ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس 97 به طور کامل در این مقاله ذکر شده و به شرح ذیل می باشد:

تاثیر ایثارگری در ثبت نام تربیت مدرس

  • جانبازان %15و بالاتر
  • آزادگان
  • همسر و فرزند (شهید، جاویدالامر، آزاده، جانباز %25و بالاتر)
  • جانباز با حداقل %15جانبازی و سه ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه
  • داوطلبانی که از تاریخ 59/6/31لغایت 67/6/31حداقل شش ماه داوطلبانه در مناطق عملیاتی جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند با ارائه اصل گواهی مربوط از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تاریخ سال جاری، قابل دریافت از نواحی نگهداری پرونده سابقه جبهه یا ارائه اصل فرم مخصوص استفاده از سهمیه ایثارگران قابل دریافت از اداره کل امور جهادگران وزارت جهاد کشاورزی

نحوه ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس

نحوه پذیرش دانشگاه تربیت مدرس به شرح ذیل است:
نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان در صورت امکان نیمه دوم خرداد ماه سال 97 از طریق سامانه جامع دانشگاهی دانشگاه (گلستان) اعلام خواهد شد و داوطلبان می توانند با استفاده از شناسه کاربری و رمز عبوری که هنگام ثبت نام از سامانه مذکور دریافت می کنند از وضعیت خود مطلع شوند. نتیجه نهایی بررسی پذیرش نیز حداکثر تا پایان مردادماه سال 97 از طریق وبگاه دانشگاه (بخش آموزش) به نشانی www.modares.ac.ir یا سامانه جامع دانشگاهی دانشگاه (گلستان تربیت مدرس) اعلام خواهد شد؛ لذا از داوطلبان درخواست می شود اکیدا از مراجعه حضوری به دانشگاه تربیت مدرس خودداری نمایند. درصورت نیاز از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس

پذیرش برگزیدگان علمی در رشته های گروه علوم پزشکی صرفا از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود شایان ذکر است دانشگاه تربیت مدرس مسئولیتی برای اطلاع رسانی از طرق دیگر ندارد البته داوطلبان می توانند از زمان ثبت نام تا اعلام نتایج از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید و از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

در صورت نیاز به برگزاری مصاحبه برای داوطلبان واجد شرایط به تشخیص و تایید گروه آموزشی مربوط، مراتب به داوطلبان ذیربط اطلاع رسانی خواهد شد.
موافقت گروه آموزشی و دانشگاه با پذیرش از شرایط اصلی پذیرش است و دانشگاه ملزم به تکمیل ظرفیت پیش بینی شده از بین برگزیدگان علمی نمی باشد و صرفا در صورت احراز امتیاز مورد نظر توسط داوطلبان به تشخیص دانشگاه تربیت مدرس و تشکیل دوره از طریق پذیرفته شدگان آزمون متمرکز سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش انجام خواهد شد.
پذیرش قطعی پذیرفته شدگان منوط به تایید صلاحیت عمومی آنان توسط مراجع ذیصلاح مربوط و تایید نهایی ساز
مان سنجش آموزش کشور می باشد.پذیرفته شدگانی که در استخدام دستگاه های دولتی یا متعهد به انجام طرح نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و
آموزش پزشکی هستند باید برای ثبت نام (شروع به تحصیل) مدارک لازم مبنی بر موافقت با تحصیل تمام وقت یا ماموریت تحصیلی را ارائه نمایند.

ادامه تحصیل قبول شدگان بدون پرداخت شهریه تحصیلی است و تغییر رشته یا انتقال افراد پذیرفته شده از طریق این آیین نامه به سایر دانشگاه ها مجاز نیست.پذیرفته شدگان در مهلت مقرری که توسط دانشگاه تربیت مدرس مشخص و اعلام خواهد شد ملزم به مراجعه حضوری و ارائبه
اصل سوابق تحصیلی خود به مدیریت همکاریهای آموزشی و آزمون هستند.به مدارک ناقص و درخواست داوطلبانی که وا
جد کلیه شرایط الزامی نباشند ترتیبب اثر داده نخواهد شد و وجهه پرداختی نیز قابل استرداد نیست؛ لذا توصیه می شود داوطلبان قبل از ثبت نبام، مفاد اطلاعیه را به دقت مطالعه و در صورت اطمینان از احراز کلیه شرایط الزامی، ثبت نام نمایند.

چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، بررسی و اشتغال به تحصیل مشخص شود که داوطلب واجد شرایط الزامی پذیرش از طریق این اطلاعیه نبوده یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده داوطلب با اصل مدارک صادره از مراجع ذی ربط وجود داشته باشد، بلافاصله از ثبت نام و ادامه تحصیل او جلوگیری می شود و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

برای ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس و استفاده از سهمیه ایثارگری از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر ایثارگری در ثبت نام دانشگاه تربیت مدرس 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید