سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق

اعلام نتایج دانشگاه امام صادق

جهت مشاوره در زمینه سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اطلاع از سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق برای دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه امام صادق و آمادگی پیش از مصاحبه ضروری می باشد. توجه داشته باشید که آزمون شفاهی با مصاحبه متفاوت و است، اطلاعيه آزمون شفاهی 1400 که ويژه داوطلبان کنکور سراسری 1400 دانشگاه امام صادق است و فرم ها و مدارک مورد نياز برای شرکت در مصاحبه و آشنايی با پرسشنامه فردی ويژه دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه امام صادق نیز منتشر شده است.

click شرایط ثبت نام دانشگاه امام صادق 1400 – 1401

click زمان ثبت نام دانشگاه امام صادق 1400 – 1401

click لیست رشته های دانشگاه امام صادق

سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق سال 1400

این دانشگاه داوطلبان کنکور سراسری را که مجاز تحصیل در دانشگاه امام صادق می باشند را به مصاحبه و گزینش دعوت می کند و پذیرفته شدگان نهایی بعد از تکمیل فرم ها و ارائه مدارک مصاحبه و آزمون شفاهی و قبولی در آزمون و مصاحبه، اعلام می شوند. سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق دارای دسته بندی موضوعی می باشد و هر دسته بندی شامل سوالات متنوع و متعدد می باشد. موضوعات مصاحبه در زمینه سیاسی ، دینی اجتماعی ، علمی ، سنجش هوش و تمایلات شما در مورد نحوه پوشش و … می باشد.

ظاهر و نوع پوشش شما در روز مصاحبه دارای اهمیت می باشد، و لازم است نکاتی را رعایت کنید که به موفقیت شما در مصاحبه این دانشگاه کمک خواهد کرد. برای اطلاع از سوالات مصاحبه نیازی به حفظ کردن کتاب یا جزوه ، تحت عنوان منابع مصاحبه ندارید، ولی می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، و از سوالاتی که به طور معمول در روز مصاحبه پرسیده می شود و دسته بندی موضوعی سوالات و نحوه پاسخگویی ، مطلع شوید.

پیشنهاد ما به داوطلبان و دعوت شدگان به مصاحبه دانشگاه امام صادق این است که با توجه به اهمیت مصاحبه و تعیین پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه امام صادق با توجه به نتیجه مصاحبه اختصاصی ، حتما برای آمادگی پیش از مصاحبه ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه  مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

نکات مهم مصاحبه دانشگاه امام صادق

توجه داشته باشید که شخصی که با شما مصاحبه می کند، سعی دارد شخصیت شما را بشناسد ، سعی کنید خودتان باشید و تظاهر نکنید، چون مصاحبه گر احساس می کند قصد فریب او را دارید و این در نتیجه مصاحبه شما تاثیر منفی دارد.

سعی کنید درمورد احکام خاص مطالعه کنید، با توکل به خدا پاسخ دهید و یادتان باشد که درخواست تحصیل در محیطی مذهبی را دارید که اساتید شما ممکن است از روحانیت باشند، اگر شخصی مذهبی نیستید ، به خاطر داشته باشید که تظاهر کردن تا پایان دوره تحصیل برای شما آزار دهنده خواهند بود پس خودتان باشید.

رفتار نرمالی داشته باشید ، استرس نداشته باشید و به هیچ وجه دروغ نگویید ، مغرور نباشید، یادتان باشد مصاحبه گر دشمن شما نیست و انتظار دارد به درستی و با آرامش پاسخ سوالات را بدهید و موارد مذکور را متوجه می شود.  افراد بسیاری بودند که شاید جواب های کاملا درست به سوالات مصاحبه ندادند ولی رعایت این نکات باعث پذیرش ایشان در دانشگاه امام صادق شده است.

برای اطلاع از سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مشاوران تماس بگیرید.

مدارک مصاحبه دانشگاه امام صادق

توجه داشته باشید که مدارک و سوالات مصاحبه برای مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری متفاوت است برای کسب اطلاعات با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه امام صادق

زمان و محل مصاحبه دانشگاه امام صادق

محل برگزاری مصاحبه برای رشته مدیریت آموزشی در محل پردیس خواهران در تهران، بلوار فرحزادی، خیابان طاهر خانی، پردیس خواهران دانشگاه امام صادق و سایر رشته ها برای خواهران و برادران در محل مرکزی دانشگاه در تهران، بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت، دانشگاه امام صادق است.

ملاک های پذیرش در دانشگاه امام صادق

ملاک‌های انتخاب: دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) می‌کوشد که برای پذیرش دانشجو مسابقه و رقابت گستردهای ایجاد کند. در میدان این مسابقه ملاکهای دینی، اخلاقی، علمی، استعداد‌ها، تواناییها و صلاحیتهای عمومی ‌افراد در نظر گرفته میشود. اساس پذیرش در این دانشگاه بر مبنای انتخاب اصلح و بر پایه رقابت سالم میباشد.

در این روش، براساس ملاکهای مذکور و تواناییهای بالقوه و بالفعل به داوطلبان امتیاز داده میشود و در نهایت کسانی که بالاترین امتیاز را کسب کنند با توجه به ظرفیت دانشگاه از بالاترین امتیاز به ترتیب انتخاب میشوند. در این روش اساساً مردودی بی‌معناست لذا اینکه «دانشگاه کسی را رد کرد» تعبیر صحیحی نیست، بلکه باید گفت سطح امتیاز داوطلبی به سطح امتیاز داوطلبهای بالاتر که ظرفیت رشتههای محدود دانشگاه را پر کردهاند، نرسیده است.

مراحل انتخاب: دانشگاه برای انتخاب و پذیرش دانشجویان خود مراحل گوناگونی را طی می‌کند. پس از برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش از میان ثبت‌نام‌کنندگان در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام)، دارندگان بالاترین امتیازهای علمی ‌را به صورت چند برابر ظرفیت، به این دانشگاه معرفی می‌کند.

در این مرحله ملاک‌های مذکور، درباره هر یک از داوطلبان مورد بررسی قرار می‌گیرد و به هر یک از ایشان امتیازی تعلق می‌گیرد. با توجه به ظرفیت محدود دانشگاه بالاترین امتیازها به عنوان پذیرفته شده نهایی این دانشگاه معرفی می‌شوند.

تذکر1: لازم به ذکر است داوطلبانی که ثبت‌نام آنها با موفقیت انجام شده است (رمز ورود و کد رهگیری را دریافت نموده‌اند) می‌توانند با توجه به کد ملی و رمز ورود از طریق سامانه ثبت‌نام دانشگاه از مراحل ثبت‌نام خود آگاهی یابند.

تذکر 2: با کلیه داوطلبانی که شرایط علمی دعوت به آزمون شفاهی را کسب نموده‌اند، در طی زمان برگزاری آزمون شفاهی تماس گرفته خواهد شد.

اعلام نتایج نهایی:

1. زمان و کیفیت اعلام نتایج نهایی: نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه اعلام میشود. ابتدا به صورت تلفنی و نمایش بر روی سایت دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان قرار گرفته میشود و سپس اسامی ‌ایشان برای سازمان سنجش ارسال می‌شود.

2. اردوی پیش‌دانشگاهی: هر ساله به منظور آشنایی بیشتر پذیرفته‌شدگان، اردویی تحت عنوان “اردوی پیش دانشگاهی” برگزار می‌شود که در آن درباره دانشگاه آگاهیهایی کامل و جامع ارائه می‌گردد. پس از این اردو داوطلبان گرامی‌ با آگاهی و اطلاعات کامل تصمیم خواهند گرفت که آیا این دانشگاه را انتخاب نمایند یا خیر. لذا به کلیه داوطلبان قبولی نهایی دانشگاه که در انتخاب دانشگاه خود مردد هستند، توصیه می‌شود حتما در این اردو شرکت کنند و تصمیم نهایی خود را برای ادامه تحصیل در این دانشگاه یا سایر دانشگاه‌ها به بعد از این مرحله موکول نمایند.

3. اعتراض به نتایج نهایی: هر داوطلب تا پایان روز اردوی پیش دانشگاهی فرصت دارد که اعتراض خود را کتباً، نوشته وبه اداره گزینش ارائه دهد.در این موارد، کمیته تجدید نظر جهت جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان، تشکیل جلسه میدهد و کلیه تقاضاها را مجدداً بررسی و اعلام نظر میکند.

4. انتخاب نهایی: طبق توافقی که با مسؤولان سازمان سنجش صورت گرفته است، فردی که هم در دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) و هم در دانشگاه‌های سراسری قبول شده است، میتواند در اردوی پیش‌دانشگاهی این دانشگاه شرکت کند و با اهداف، شرایط و مسایل دانشگاه از زبان مسؤولان آن آشنا شود و آگاهانه تصمیم بگیرد. سازمان سنجش هم پذیرفته است که حق این اشخاص در دانشگاه‌های سراسری محفوظ بماند و اگر پس از مثلاً پایان هفته اول ثبت نام ، تصمیم داوطلبی تغییر کند، میتواند در دانشگاه دیگری که در آن پذیرفته شدهاند، ثبت‌نام کنند. اما عدم شرکت در اردوی پیش‌دانشگاهی یا عدم ثبت‌نام در این دانشگاه، به منزله انصراف او تلقی میشود.

جهت مشاوره در زمینه سوالات مصاحبه دانشگاه امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید