سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی | oly.medu.ir

سایت ثبت نام المپیادهای دانش آموزی

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی | oly.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی یا همان سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی در سال تحصیلی 97-98 ، برای انجام ثبت نام و اعلام نتایج المپیاد های دانش آموزی و… در اختیار دانش آموزان و والدین گرامی قرار دارد، برای ورود به سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی نیاز به نام کاربردی و کلمه عبور خواهید داشت. اگر نام کاربری و کلمه عبور خود را نمی دانید از طریق این مقاله راهنمای شما خواهیم بود. توجه داشته باشید که ثبت نام آزمون مرحله اول المپیادهای علمی نیز صرفا به صورت اینترنتی و از طریق همین سایت انجام می شود. رمز عبور هر دانش آموز رمز همگام می باشد و کد ملی دانش آموز نام کاربری سایت ثبت نام المپیاد می باشد. دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای دریافت رمز عبور همگام از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان با صدور اطلاعیه ای زمان دریافت کارت ورود به جلسه مرحله دوم را در فروردین 98 اعلام کرد.

دانش آموزان علاقه مند می توانند در زمان باقی مانده جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی oly.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در فرآیند ثبت‌نام ، پس از انجام پرداخت حق الثبت و دریافت رسید و کدپیگیری، ثبت نام داوطلب نهایی می‌شود و نیاز به تایید مدیر مدرسه نمی‌باشد.

 

سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی

سایت المپیاد دانش آموزی به آدرس oly.medu.ir  می باشد همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید برای ورود، دانش آموزان نیاز به کد ملی و رمز ورود همگام دارند. نام کاربری، به طور پیش فرض کد ملی شما می باشد. برای دریافت رمز عبور همگام با شماره تلفن های موجود در تصویر زیر تماس بگیرید ، کارشناسان پاسخگوی شما خواهند بود. مدیران مدارس نیز می توانند با ورود به کارتابل مدیر مدرسه در سامانه همگام،  رمز گروهی دریافت نموده و جهت استفاده آنان در ورود به پنل دانش آموزی و ثبت نام در سامانه المپیاد در اختیار دانش آموزان قرار دهند. ثبت نام دانش آموز زمانی نهایی می شود که به تایید مدرسه برسد. پس حتماً بعد از ثبت نام اینترنتی به مدرسه تان مراجعه کنید و از تأئید ثبت نام خود توسط ایشام مطمئن شوید. انجام ثبت نام صرفا اینترنتی می باشد و در صورت مراجعه حضوری مسئولین مدرسه پاسخگو نخواهند بود.

برای انجام ثبت نام در سامانه ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی سال 97 می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 909071614 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

المپیاد دانش آموزی

بعد از تایید نهایی ثبت نام ، می توانید از پنل شخصی در سایت المپیاد دانش آموزی – oly.medu.ir و از طریق ستون وضعیت تایید در صفحه ثبت نام المپیاد ، از وضعیت المپیادهای ثبت نام شده اطلاع یابید.

بعد از پرداخت مبلغ توسط درگاه الکترونیکی سامانه ، مبلغ ثبت نام هر المپیاد رسید ثبت نام خود را دریافت نمایید ، رسید دارای وضعیت دقیق ثبت نام می باشد.

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای انجام ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی سال 98  از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 909071614 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام المپیاد دانش آموزی | oly.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید