زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

دانشگاه علوم رضوی مشهد

جهت مشاوره در زمینه زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد در سال 98 به اطلاع متقاضیان می رسد. واجدین شرایط ثبت نام می توانند در زمان تعیین شده نسبت به انجام مراحل ثبت نام در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در تمامی رشته ها از طریق نشانی www.razavi.ac.ir اقدام نمایند. ثبت نام به صورت اینترنتی انجام میشودو آزمونی که برای ثبت نام برگزار میشود به صورت اختصاصی و مجزا از کنکور سراسری است. تحصیل در این دانشگاه غیردولتی رایگان است. با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی اقدام نمایید. برای مشاهده لیست رشته های دانشگاه علوم رضوی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روی لینک زیر کلیک نمایید:

لیست رشته های دانشگاه علوم رضوی 98

دانشگاه رضوی راهنمای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

دانشگاه رضوی شرایط مصاحبه دانشگاه علوم رضوی مشهد

زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد سال 98

از شرایط ورود و ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد ثبت نام در آزمون اختصاصی است ، قبول شدگان در این آزمون به مرحله مصاحبه و گزینش دانشگاه دعوت می شون. با توجه به امکان تحصیل رایگان در دانشگاه علوم رضوی مشهد، دانشجویان ملزم به تکمیل فرم تعهد محضری می باشند ، نحوه تكميل فرم تعهد محضرى دانشگاه برای داوطلب پذيرفته شده در مرحله آزمون و گزینش و مصاحبه به صورت زیر است:

دانشگاه علوم رضوی مزایایی دارد که باعث شده ، بسیاری آرزوی ورود به آن را داشته باشند، پذیرش در این دانشگاه به صورت اختصاصی توسط دانشگاه رضوی و با نظارت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود.

ظرفیت پذیرش دانشگاه علوم رضوی :

پذیرش تعداد دانشجو، تعداد رشته و مقطع در هیئت امنا دانشگاه رضوی مطرح و تصویب می شود سپس جهت اخذ مجوز به وزارت علوم و سازمان سنجش ارجاع داده می شود و اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق صداوسیما، تبلیغ چهره به چهره در مدارس علمیه و … آغاز می شود.

زمان ثبت نام دانشگاه علوم رضوی :

ثبت نام دانشگاه رضوی در دوره قبلی در اواخر بهمن ماه بود. در جال حاضر زمان ثبت نام تا 98/03/15 اعلام شده است. متقاضیان به صورت اینترنتی ثبت نام میکنند؛ کنکور سراسری در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت تستی و با نمره منفی و هم زمان در یک روز در 16 تا 23 شهر در کشور برگزار می شود.

نوبت بعدی ثبت نام دانشگاه علوم رضوی برای داوطلبان آزمون ورودی ، احتمالا تا پایان اردیبهشت 98 از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir  انجام می شود .

زمان برگزاری آزمون دانشگاه علوم رضوی : زمان برگزاری آزمون در تیرماه 98 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و زمان برگزاری آزمون در مقطع دکتری تخصصی با فاصله چند روزه احتمالا در اواخر تیرماه خواهد بود.

سوالات آزمون دانشگاه علوم رضوی : دیپلمه ها با پاسخگویی 150 سؤال، لیسانسه ها 180 سؤال و داوطلبان دکتری به صورت تشریحی طی دو روز به رقابت می پردازند. بعد از برگزاری آزمون دانشگاه رضوی ، پذیرفته شدگان به مصاحبه دعوت می شوند.

ارائه ضمانت و تعهد به دانشگاه علوم رضوی :

پذیرفته شدگان دانشگاه رضوی با توجه به تحصیل رایگان در این دانشگاه ملزم به ارائه ضمانت می باشند که فرم آن را مشاهده می کنید. قسمت نام ضامن ( نام کاسب یا كارمند را درج می کنید و با در دست داشتن مدارک لازم شامل اصل شناسنامه  و كارت ملي داوطلب ، اصل شناسنامه  و كارت ملي و كارت پايان خدمت و حكم كارگزينی ضامن یا پروانه کسب به دفترخانه اسناد رسمی محل سكونت خود مراجعه نموده و بعد از تكميل فرم محضرى ، برگ تكميل شده محضر را با مدارک مورد نیاز و برای ثبت نام نهایی به دانشگاه ارائه کنید:

زمان ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی – کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

زمان ثبت نام در آزمون اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی هنوز تعیین نشده است، اخبار مربوط به ثبت نام در این صفحه اطلاع رسانی می شود. داوطلبان می توانند برای اطلاع از اخبار مربوط به زمان ثبت نام با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

در سال 97 آزمون دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در مورخ 22 تیرماه 97 در مشهد و 22 شهر دیگر کشور برگزار شد همچنین در استان سمنان و در شهرستان شاهرود نیز برای نخستین بار برگزار شد. آزمون دکتری نیز در اواخر تیرماه 97 و در مشهد برگزار گردید.

ثبت نام از میان برادران واجد شرایط در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی انجام میشود و صرفا از طریق سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی azmoon.razavi.ac.ir انجام میشود.

ثبت نام کارشناسی: شرایط ثبت نام در دوره کارشناسی داوطلبان پسر فارغ التحصیل دوره پیش دانشگاهی و یا طلاب پایه شش در دفترچه ثبت نام درج شده است.

ثبت نام کارشناسی ارشد: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد برای انجام ثبت نام ملزم به ارائه مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم یا سطح دو حوزه علمیه میباشند

ثبت نام دکتری: داوطلبان مقطع دکتری باید مدرک کارشناسی ارشد یا سطح سه حوزه علمیه را ارائه نمایند.

شرایط سنی دانشگاه علوم رضوی مشهد: شرایط سنی در مقطع کارشناسی برای گروه آزمایشی دیپلمه ها باید حداکثر 20 سال و برای گروه آزمایشی طلاب 25 سال سن است.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

  • اصل شناسنامه و كپى تمام صفحات و اسکن با فرمت (jpg)
  • اصل كارت ملي و کپی آن و فایل اسکن شده با فرمت (jpg)
  • عكس4*3 تمام رخ جدید- 12 عدد
  • برگه تعهد محضری
  • اصل مدرک ديپلم و گواهى نامه پيش دانشگاهى و کپی آن
  • تأييديه تحصيلي مدرک پيش دانشگاهی
  • ارائه وجه التزام – چك معتبر بانكى از خودتان يا كارمند يا شخص ثالث در وجه دانشگاه علوم اسلامى رضوى بدون تاريخ، یت ارائه سفته با ضامن
  • ارائه اصل گواهى اتمام سطح يک حوزه علميه (قم، مشهد، اصفهان) و آخرين مدرک كلاسيک در مقطع كارشناسي ويژه طلاب
  • ارائه اصل و کپی گواهى كارشناسى یا اتمام سطح دو از حوزه علميه قم، اصفهان یا مشهد برای داوطلبان مقطع كارشناسی ارشد
  • اصل مدرک نظام وظيفه

داوطلبان می توانند برای انجام مراحل ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه زمان و شرایط ثبت نام دانشگاه علوم رضوی مشهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید