زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98، برخلاف زمان مصاحبه دکتری 98 برای دانشگاه های سراسری، برای واحدهای مختلف دانشگاه آزاد به صورت استانی متمرکز می باشد ور در یک مکان و زمان مشخص برگزار می گردد. لازم به ذکر است که روال آزمون دکتری به شیوه نیمه متمرکز است و تمامی داوطلبان برای ورود به دوره دکتری، علاوه بر گذراندن آزمون دکتری 98 بایستی در مصاحبه دکتری 98 دانشگاه‌هایی که در زمان انتخاب رشته مصاحبه آزمون دکتری دعوت به مصاحبه شده اند، شرکت کنند و این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند. لذا آنچه برای همه داوطلبان دروه دکتری مسلم است، اهمیت و حساسیت مصاحبه دکتری 98 است. در برای برطرف کردن ابهامات موجود در مورد زمان و نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 توضیحات کاملی داده می شود.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد کلیک نمایید.

برای اطلاع از زمان و نحوه مصاحبه دکتری 98 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

29 خرداد ماه آخرین مهلت ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد است. از نیمه دوم تیرماه مصاحبه آغاز می شود. داوطلبان آزمون دکتری 98 که برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده‌اند و حد نصاب نمره تراز دکتری دانشگاه آزاد 98 مد نظر خود را کسب کرده‌اند، برای شرکت در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 دعوت می‌شوند و بایستی برای مصاحبه بروند. اسامی داوطلبانی که برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 دعوت می‌شوند، اردیبهشت ماه اعلام می‌شود. لیست این افراد از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org اعلام می‌گردد و داوطلبان می‌توانند از طریق این سایت از آن اطلاع یابند. زمان مصاحبه برای واحدهای مختلف دانشگاه آزاد متفاوت است و معمولا از تیرماه آغاز می‌گردد و تا اوایل مرداده ماه برای واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی ادامه می‌یابد. مصاحبه دانشگاه آزاد به صورت استانی است یعنی هر استان برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزادهای خود یک مرکز را معرفی می‌کند، زمان مصاحبه استان‌های مختلف متفاوت است و داوطلبان برای اطلاع از مکان و زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 هر استان باید به سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و یا با واحد دانشگاه آزاد مد نظر خود تماس بگیرند.

 

نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

همانطور که پیش‌تر نیز در مورد آن صحبت شده است، نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 با دانشگاه سراسری متفاوت است و داوطلبان برای واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در یک استان، فقط یک مصاحبه می‌دهند و باید برای هر استان به صورت جداگانه مصاحبه بدهند.تفاوت دیگر مصاحبه دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری در این است که داوطلبان برای مصاحبه به هر دانشگاه مراجعه نمی‌کنند بلکه به دانشگاهی که به عنوان مرکز مصاحبه دکتری 98 معرفی می‌شود، رجوع می‌کنند. داوطلبان دکتری 98 علاقه‌مند به دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 باید بدانند که محور بحث‌های جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز مانند مصاحبه دکتری 98 دانشگاه سراسری؛ سابقه‌ی علمی، آموزشی، پژوهشی داوطلب است که بوسیله‌ی هیات مصاحبه کننده دانشگاه ارزیابی می‌شود. در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز رزومه تحصیلی و شغلی داوطلب، مقالاتی چاپ شده، تسلط به زبان انگلیسی برای هیات مصاحبه‌کننده مهم است و داوطلب باید بتواند به سوالات علمی تخصصی هیات مصاحبه‌کننده به خوبی پاسخ بدهد. انگیزه ادامه تحصیل داوطلبان نیز برای هیات مصاحبه‌کننده مهم است و در مورد آن از داوطلب پرسیده می‌شود. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 باید برای حضور در جلسه مصاحبه دکتری در پروتال دانشگاه آزاد ثبت نام کرده و هزینه ثبت نام مصاحبه  را پرداخت کنند و نیز مدارک خواسته شده را در سایت بارگزاری کنند. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 در صورتی که برای ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 خود با مشکل مواجه شدند و یا نیاز به راهنمایی داشته باشند می‌توانند از مشاوران صدای مشاوران راهنمایی بگیرند.

آمادگی برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 باید بدانند که از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 تا زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 بیش از یک ماه زمان دارند که برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 آماده شوند. داوطلبان باید بدانند که گام اول برای موفقیت در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس داشتن در جلسه مصاحبه خیلی مهم است و نظر مثبت هیات مصاحبه‌کننده را جلب می‌کند. سه محور مهم که داوطلبان باید بتوانند در جلسه مصاحبه در مورد آن صحبت کنند؛ توصیف جامعی از رزومه تحصیلی و شغلی خود، سوالات کلی تخصصی رشته و تسلط بر زبان انگلیسی. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 برای تقویت رزومه خود و گرفتن امتیاز این بخش می‌توانند برای چاپ نوشته‌های علمی خود اعم از کتاب و مقالات تلاش کنند. دیگر مورد مهمی که به داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 توصیه می‌شود، این است که نکات مهم و بحث‌های تخصصی مطرح در رشته خود را مرور کنند و نیز بر متن پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود مسلط باشند. نکته مهم دیگر مساله زبان است، لازم است داوطلبان در صورت امکان برای گرفتن مدرک زبان انگلیسی خود تلاش کنند و در صورتی که نمی‌توانند مدرک زبان خود را در این زمان بگیرند، واژگان تخصصی رشته خود را مرور کنند تا در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 بتوانند به سوالات هیات مصاحبه‌کننده پاسخ دهند.

 برای اطلاع از زمان و نحوه مصاحبه دکتری 98 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید