کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نیمه دوم در شهریور ماه است. داوطلبان با مراجعه به قسمت دریافت کارت ورود به جلسه سامانه نظام مهندسی به نشانی inbr.ir میتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. در ادامه زمان دقیق کارت ورود به جلسه تاریخ برگزاری آزمون و لینک دانلود دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان شرح داده شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی محدود است، این کارت شامل اطلاعات شخصی فرد است و مانند هر آزمون دیگری به همراه داشتن کارت ورود به جلسه هنگام شرکت در آزمون الزامی است. برای مشاهده راهنمای استفاده از سامانه آزمون نظام مهندسی لینک زیر را انتخاب کنید.

تاریخ و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، آزمون نظام مهندسی رشته معماری طراحی در تاریخ 6 ام شهریور ماه 99 و آزمون سایر رشته ها در تاریخ 3 و 4 مهر ماه برگزار می شود. کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چند روز قبل از برگزاری آزمون توزیع می شود و با توجه به مهلت کوتاه دریافت کارت ورود به جلسه و مراجعه تعداد بسیاری از داوطلبان آزمون، سرعت سایت وزارت راه و شهرسازی پایین خواهد آمد، اما نگران نباشید زیرا در صورت ایجاد هر گونه مشکل و یا ابهام در ثبت نام می توانید از راهنمایی کارشناسان صدای مشاوران بهره مند شوید.

در صورت امکان سعی کنید به هیچ وجه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی را به لحاظات آخر موکول نکنید و به محض اطلاع از زمان انتشار کارت، نسبت به دریافت آن اقدام نمایید. تاریخ دقیق برگزاری آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در جدول زیر نوشته شده است.

 نام تاریخ تهیه پرینت کارت شناسایی آزمون از طریق وب سایت تاریخ برگزاری آزمون
معماری(طراحی)(صبح و عصر) 99/4/10

الی

99/4/4

99/6/3

الی

99/6/6

99/6/6
معماری(نظارت)(صبح) 99/4/7

الی

99/4/10

99/6/31

الی

99/7/2

99/7/3
معماری (اجرا) (عصر)
عمران (نظارت)(صبح)
عمران (اجرا)(عصر)
نقشه برداری(صبح)
شهرسازی(صبح)
ترافیک(صبح)
تاسیسات (مكانیكی ) نظارت(عصر)
تاسیسات (برقی) نظارت(عصر)
عمران (محاسبات)(صبح) 99/4/7

الی

99/4/10

99/6/31

الی

99/7/2

99/7/4
تاسیسات مكانیكی (طراحی)(صبح)
تاسیسات برقی (طراحی)(صبح)

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99

برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 لازم است به سایت وزرات راه و شهر سازی به نشانی mrud.ir مراجعه نمایید. راحل دریافت کارت ورود به جلسه در این بخش به ترتیب توضیح داده می شود.

  1. در ابتدا برای دریافت کارت ورود به جلسه وارد لینک زیر شوید. ( روی لینک کلیک کنید )
    دریافت کارت ورود به جلسه
    نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99
  2. در این بخش باید اطلاعات خود را وارد نمایید. ورود اطلاعات متقاضی برای دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی به 4 روش انجام می شود:
    روش اول
    از طریق اطلاعات فردی شامل : نام خانوادگی، شماره شناسنامه و سال تولد
    روش دوم
    از طریق اطلاعات ملی : شماره ملی، شماره شناسنامه و سال تولد
    روش سوم
    از طریق اطلاعات داوطلبی : شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد
    روش چهارم
    از طریق اطلاعات پرونده ای : شماره پرونده و شماره داوطلبی
  3. در صفحه ای که مشاهده می کنید، موارد را مطالعه کرده و در صورتی که علاقه به ادامه دادن داشتید، گزینه تایید را انتخاب نمایید.
    نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99
  4. در این بخش کارت ورود به جلسه خود را مشاهده می کنید که می توانید آن را پرینت بگیرید.
    نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99

آزمون نظام مهندسی با همکاری شرکت خدمات آموزش سازمان سنجش دانشگاه های معتبر کشور افراد حقیقی و حقوقی با تجربه و شاغل در حرفه مهندسی ساختمان و آشنا به مقررات ملی، برگزار می شود. داوطلبان می توانند در صورت داشتن هرگونه اعتراض به اشتباه بودن بعضی از سوالات یا دو گزینه ای بودن آن ها اعتراض خود را در سامانه ثبت نمایند. این اعتراضات را کمیته تخصصی هر رشته بررسی می کند.

در صورت پذیرش اعتراض، مستقیما امتیاز آن سوال بین سوالات دیگر تقسیم می گردد و در غیر این صورت اعتراض به کمیته های تجدید نظر و نهایی هر رشته اعمال می شود.  رای کمیته نهایی غیرقابل تغییر می باشد و عینا جهت اعمال در پاسخنامه ابلاغ می شود کمیته های تجدید نظر مرکب از اساتید برجسته و حرفه ای در رشته های مربوطه می باشند.

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 99

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 99

با اجرای برنامه‌ریزی‌ های انجام شده به منظور برگزاری آزمون‌‌های ورود به حرفه مهندسان در سال جاری، آزمون رشته معماری (طراحی) مطابق برنامه زمان بندی ابلاغی در روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۶/۰۶ از ساعت ۹ صبح بطور همزمان و هماهنگ در سراسر کشور، در ۶۵ شهر و ۸۰ دانشگاه برگزار شد . در این آزمون مجموعا ۱۴۸۴۳ نفر داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۳ درصد را خانم‌ها و ۴۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند. استان تهران با ۲۴۵۵ نفر داوطلب دارای بیشترین و استان خراسان‌جنوبی با ۶۹ نفر داوطلب دارای کمترین تعداد داوطلبان می‌باشد.

آزمون های: معماری(نظارت)(صبحمعماری (اجرا) (عصر)، عمران (نظارت)(صبح)، عمران (اجرا)(عصر)، نقشه برداری(صبح)، شهرسازی(صبحترافیک(صبح)، تاسیسات (مكانیكی ) نظارت(عصر)، تاسیسات (برقی) نظارت(عصر) در تاریخ 99/7/4 برگزار میشود.

و آزمون های: عمران (محاسبات)(صبح)، تاسیسات مكانیكی (طراحی)(صبح)، تاسیسات برقی (طراحی)(صبح) در تارخ 99/7/4 برگزار می شود.

تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی – مهر 1399

داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی شرکت کرده اند می توانند مطابق با دفترچه دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان داوطلبان می توانند از تاریخ 99/6/31 الی 99/7/2 نسبت به دریافت کارت آزمون نظام مهندسی اقدام نمایند.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی و زمان و نحوه دریافت آن صحبت کردیم. زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در یک جدول برای تمامی آزمون ها ذکر شد. در صورتی که هرگونه ابهام یا مشکل در این باره دارید، می توانید با کارشناسان مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید