زمان ثبت نام هنرستان های سمپاد تیزهوشان 98

زمان ثبت نام هنرستان های سمپاد تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام هنرستان های سمپاد تیزهوشان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از زمان ثبت نام هنرستان های سمپاد تیزهوشان و آغاز به کار هنرستان های سمپاد برای ثبت نام دانش آموزان در سال 98 مطلع می شوید. معاون مرکز ملی پروش استعدادهای درخشان و دانش پژوهشان درمورد ثبت نام دانش آموز در هنرستان سمپاد گفت، در 7استان کشور حدود 260 دانش آموز برای رشته های مهارتی مانند برق، کامپیوتر، خیاطی و چهره سازی پذیرش می شوند. برای اولین بار از سال 98 رشته های مهارتی به مدارس استعدادهای درخشان اضافه شد و هنرستان تیزهوشان افتتاح می شود.

به این ترتیب فرصت برای انتخاب رشته های مختلف برای دانش آموزان تیزهوش فراهم می شود. 

تاریخ و زمان ثبت نام هنرستان های سمپاد در سال 98-99

آغاز به کار هنرستان های سمپاد اعلام شد. معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان اعلام کرد، ثبت نام هنرستان های سمپاد در رشته های مهارتی مانند برق، خیاطی، چهره سازی و کامپیوتر انجام می شود. برای اطلاع از زمان ثبت نام با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید.

حمیدرحمانی معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان درباره نحوه ثبت نام مدارس استعداد درخشان و ظرفیت پذیرش این مدارس و هنرستان های سمپاد شرح داد:
آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و استعدادهای درخشان برای جذب دانش آموز در پایه دهم بومی خواهد بود. بر خلاف گذشته، پذیرش دانش آموزان در این آزمون به صورت بومی خواهد بود. امسال ظرفیت مدارس استعدادهای درخشان بومی است.

درمورد ظرفیت پذیرش مدارس استعداد درخشان باید بگوییم که در گذشته وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش آموزان این مدارس را تعیین می کرد. از سال 98 اختیار تعداد ثبت نام دانش آموزان به استان ها واگذار شده است. ظرفیت پذیرش این مدارس با توجه به اقلیم و ظرفیت های موجود انجام می شود.

هنرستان های سمپاد تیزهوشان چیست ؟

مدارس سمپاد چیست که هم اکنون هنرستان سمپاد هم داریم؟ سمپاد مخفف کلمه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است. مدارس سمپاد همان مدارس معروف تیزهوشان می باشند. دانش آموزان برای ورود به مدارس سمپاد باید در آزمون ورودی شرکت کنند. سمپاد در گذشته یک سازمان مستقل بود. اکنون زیر نظر وزارت آموزش با عنوان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان فعالیت می کند. همچنین باشگاه دانش پژوهان جوان که مسئولیت المپیادهای علمی را بر عهده دارد به سمپاد اضافه شده است. هدف اصلی سمپاد شناسایی و پرورش استعدادهای تحصیلی دانش آموزان در سطح مدارس راهنمایی و دبیرستان است.

علاقمندان به تحصیل و ثبت نام هنرستان های تیزهوشان سمپاد می توانند برای انجام ثبت نام و اطلاع از زمان آغاز ثبت نام با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرند.

مطالب مرتبط: (برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک کنید) :

ثبت نام مدارس تیزهوشان

azmoon.medu.ir – ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان

ظرفیت پذیرش تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام هنرستان های سمپاد تیزهوشان 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید