زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد 97-98

تاریخ و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت 97 - 98

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ و زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد 97 – 98 اعلام شد. زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری تخصصی و آزمون دکتری پژوهشی سال 98 در گروه پزشکی که در اردیبهشت ماه می باشد از طریق این اطلاعیه منتشر شده است. داوطلبان می توانند مقالات مربوط به زمان آزمون دکتری وزارت بهداشت 98,نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت 98,زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98,دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98,زمان ثبت نام آزمون دکتری 98,دفترچه آزمون دکتری وزارت بهداشت 97-98,کنکور وزارت بهداشت را در همین سایت مطالعه نمایند و برای رفع هرگونه سوال و ابهام از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

تاریخ برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد 98

تاریخ برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد – آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 98 گروه پزشکی برای پذیرش در 61 رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی ددر منطقه آزمایشی برگزار می شود و به شرح زیر اعلام شد:

زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت و ارسال مدارک که به صورت اینترنتی انجام می شود به شرح ذیل است:

شروع ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت 98 نیمه دوم بهمن ماه سال 97
زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی وزارت بهداشت 98 12 و 13 اردیبهشت سال 98

زمان ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد تا 15 آذر 97 است.

با توجه به برگزاری آزمون در دو روز، داوطلبان می توانند با توجه به مدرک تحصیلی مقطع قبل، حداکثر در دو مجموعه رشته که در دو روز متفاوت برگزار می شود ثبت نام نمایند. برای اطلاع از زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری  کلیک نمایید.

با توجه تغییرات آزمون دکتری تخصصی گروه پزشکی در سال جاری و اضافه شدن درس استعداد تحصیلی برای همه داوطلبان، درس استعداد تحصیلی بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی ابلاغ گردیده است و تمامی رشته ها باید به سوالات این درس با ضریب یک پاسخ دهند. این درس برای همه رشته ها یکسان می باشد در دو نوع دفترچه برای داوطلبان روز پنجشنبه و داوطلبان روز جمعه تهیه شده است و با توجه به متفاوت بودن تعداد سوالات اختصاصی برای هر یک گروه ها، داوطلبان باید از شماره 171 به بعد پاسخنامه ، به سوالات استعداد تحصیلی پاسخ دهند.

توجه:

شرکت کنندگان گرامی آزمون دکتری پزشکی می توانند برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون دکتری پزشکی سال 97 و نحوه دیافت نتایج آزمون دکتری 97 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد، از سراسر کشور با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت سراسری و آزاد 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید