زمان اعلام نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99

قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای سال تحصیلی 98- 99 توسط سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام شد. دانش آموزان و والدین گرامی می توانند جهت اطلاع از نتایج اعتراض به نتایج تیزهوشان نهم به دهم ، به سامانه اعلام نتایج Azmoon.medu.ir مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرند و نتایج اعتراض خود را پیگیری نمایند.

تاریخ و زمان اعلام نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم

تاریخ و زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای، شرکت کنندگان آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم احتمالا در مرداد 98 خواهد بود، متقاضیان در زمان اعلام شده، نسبت به ثبت اعتراض اقدام نموده و کدپیگیری دریافت کنند.احتمالا در شهریور 98 می توانید نسبت به دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام نمایید. در آزمون دوره قبل 242 هزار داوطلب در آزمون شرکت نموده اند و 63588 نفر برای ثبت نام پذیرفته شدند که 55628 در شاخه نظری و 7906 در مدارس نمونه دولتی مورد پذیرش قرارگرفته اند.

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند جهت پیگیری نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و از نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان را دریافت نمایند.

تکمیل ظرفیت تیزهوشان

هر سال مدارس تیزهوشان با توجه به انصراف از تحصیل در مدارس تیزهوشان توسط برخی از دانش آموزان مورد پذیرش و یا انتقال از مدارس تیزهوشان به سایر مدارس ، دارای ظرفیت اضافه ای خواهند بود که تحت عنوان تکمیل ظرفیت تیزهوشان اعلام می گردد، دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان مورد پذیرش قرارنگرفته اند این شانس را دارند که با ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت ، به مدارس تیزهوشان راه یافته و به تحصیل بپردازند.

اداره آموزش و پرورش استان آزمون داخلی جهت تکمیل ظرفیت برگزار می نماید و دانش آموزانی که در این آزمون نمره قبولی کسب نمایند، می توانند در تکمیل ظرفیت ثبت نام نمایند. با توجه به اینکه شرایط پذیرش و برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت هر استان متفاوت می باشد، برای اطلاع از شرایط تکمیل ظرفیت آزمون تیزهوشان و نحوه برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند جهت اطلاع از شرایط ثبت نام و نحوه برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت از طریق تلفن ثابت با شماره ده رفمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید