رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد

رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد از رشته های پرطرفدار این دانشگاه می باشد. با گسترش روزافزون تکنولوژی و افزایش تقاضای عصر حاضر ، رشته سونوگرافی از بازار کار خوبی برخوردار می باشد. دانشگاه آزاد در رشته سونوگرافی به جذب دانشجو می پردازد. برای اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد 97 – 98 در مقاطع و رشته های مختلف کلیک نمایید.

داوطلبان تحصیل و ثبت نام در رشته سونوگرافی و رشته های پیراپزشکی با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد، می توانند جهت تحصیل در رشته مورد علاقه خود از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد 97 – 98

رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 97- 98 جذب دانشجو دارد، متقاضیان تحصیل در رشته سونوگرافی می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته و ثبت نام در این رشته از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

فارغ التحصیلان رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد و متخصصان تصویربرداری (پزشک سونولوژیست) ، توانایی کار با دستگاه ها و تکنولوژی های روز را خواهند داشت.

سونوگرافی فراصوتی یکی از روش های تشخیص بیماری می باشد ، به این روش اکوگرافی ، صوت نگاری و پژواک نگاری گفته می شود و برمبنای امواج فراصوت به بررسی بافت های بدن نظیر اندام های داخلی، ضایعات و مایعات داخلی ،بررسی وضعیت جنین، تاندون ها، مفاصل ، عضلات و … می پردازد. سونوگرافی یک روش تصویربرداری تقریبا بی ضرر است، در سونوگرافی از اشعه ایکس استفاده نمی شود و امواج مورد استفاده در سونوگرافی از جنس امواج صوتی می باشند و در برخورد با موانع منعکس می شوند، که به آن اولترا سونوگرافی Ultrasonography نیز می گویند. امواج منعکس شده از بدن انسان توسط یک کامپیوتر تجزیه و تحلیل می گردد و به تصویر تبدیل و چاپ می شود. سونوگرافی بصورت دو بعدی و یا سه بعدی انجام می شود.

سونوگرافی داپلر یا Doppler sonography نیز نوعی از سونوگرافی برای انجام تصویربرداری مجاری خون و گردش خون قلب و عروق ، می باشد؛ از این روش برای تشخیص صدای قلب جنین و تشخیص برخی از بیماری های وریدی و انسداد شریانی نیز استفاده می شود. داپلر یک پدیده است و به بررسی میزان و سرعت جریان خون در وریدها و شریان های بدن می پردازد.

 

جهت مشاوره در زمینه رشته سونوگرافی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید