دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97

دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 نیز یکی از گزینه‌های داوطلبان دکتری 97 برای ورود به دوره دکتری است که گستره انتخاب داوطلبان دوره دکتری 97 را وسعت می‌بخشد و شانس و ظرفیت پذیرش بیش‌تری را برای ورود به دوره دکتری 97 پیش روی داوطلبان دکتری 97 قرار می‌دهد که البته باید ابتدای هر چیز ذکر کرد که دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 از شهریه بالایی برخوردار است و داوطلبان دکتری 97 باید در انتخاب دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 این نکته را مد نظر قرار بدهند. معمولا داوطلبان دکتری 97 با دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 آشنایی کامل ندارند. در این مقاله ما در پی آن برآمدیم که به منظور آشنایی داوطلبان با دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 توضیحاتی ارائه کنیم.

 

منظور از دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97

دانشگاه پردیس خودگردان در ابتدا با نام واحد بین‌الملل شروع به کار کرد. هدف از تاسیس واحدهای بین‌الملل دانشگاه‌ها، جذب دانشجوی خارجی بود اما در ادامه این واحدهای دانشگاهی در پی جذب دانشجوهای داخلی، تغییر نام دادند و با نام دانشگاه پردیس خودگردان شروع به فعالیت کردند. لازم به ذکر است که در حال حاضر کلاس‌های دانشگاه پردیس خودگران آزاد 97 به زبان فارسی برگزار می‌شود ولیکن گفته شده است که در صورت پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97، کلاس‌ها به زبان انگلیسی برای آنان برگزار خواهد شد. دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 شرایط کلی مانند پردیس‌های خودگردان دیگر دانشگاه‌ها دارد. دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 در همه مقاطع یعنی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. به طور کلی در مورد قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان آزاد 97 باید گفته که قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان 97 هر دانشگاه، راحت‌تر از قبولی در خود آن دانشگاه است لذا داوطلبان با رتبه بالاتری می‌توانند در دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 قبول شوند و در دوره دکتری 97 تحصیل کنند. نکته مهمی که داوطلبان دکتری 97 باید در مورد دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 بدانند این است که شهریه آن بالاست و دانشجویان دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 باید شهریه زیادی بابت تحصیل در دوره دکتری بپردازند.

 

پذیرش دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97

پذیرش دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 مانند دیگر واحدهای دانشگاه آزاد است و به صورت نیمه متمرکز و در دو مرحله آزمون و مصاحبه انجام می‌شود. پذیرش دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 منوط به قبول شدن داوطلبان دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 در هر دو مرحله است ولیکن نمره تراز و شرایط پذیرش ساده‌تری دارد و لذا شانس داوطلبان دکتری 97 را برای ورود به دکتری 97 بالا می‌برد. داوطلبان دکتری 97 باید پیش از انتخاب دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 چند نکته مهم را مدنظر قرار بدهند؛ اولین نکته که پیش‌تر نیز ذکر آن رفت، شهریه بالای دانشگاه پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 است. نکته مهم دیگری که داوطلبان دکتری 97 باید هنگام انتخاب این دانشگاه مد نظر قرار بدهند این است که امکان انتقال از این دانشگاه‌ها برای دانشجویان دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 وجود ندارد لذا داوطلبان باید در انتخاب دانشگاه پردیس خودگردان آزاد 97 علاقه‌مندی و بعد مسافت را مد نظر قرار بدهند.

 

شرایط و ضوابط تحصیل دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97

شرایط و ضوابط تحصیل دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 طبق آیین‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی است. داوطلبان ورود به دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 باید شرایط عمومی ورود به آموزش عالی را داشته باشند. داوطلبان ورود به دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 باید حتما مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا دکترای حرفه‌ای یا بالاتر، متناسب با رشته تحصیلی مورد تقاضای خود، از یکی از دانشگاه‌های داخل یا خارج از کشور که حسب مورد به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده باشد، داشته باشند. موفقیت در یکی از امتحان‌های زبان انگلیسی شرط دیگر ورود داوطلبان به دوره دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 است و نیز قبولی در امتحانات اختصاصی ورود به دوره دکتری 97. تشخیص این مساله که دارنده کدام مدرک کارشناسی ارشد در کدام رشته می‌تواند تحصیل کند و هم‌چنین تعیین شرایط تطبیق مدرک تحصیلی دانشجو با برنامه آموزشی، مانند دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، بر عهده گروه برنامه‌ریزی در شورای برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی است. مانند دیگر دانشگاه‌های سطح کشور، ورود به دوره دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 محدودیت سنی ندارد. دانشجویان ممتاز و دارای استعدادهای درخشان نیز می‌توانند بر اساس آیین‌نامه و ضوابط جداگانه وارد دوره دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 شوند و این دانشگاه‌ها تحصیل کنند. لازم است داوطلبان دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97 بدانند که پس از ثبت نام اگر بخواهند از تحصیل انصراف دهند بایستی مبلغی را بابت جریمه انصراف به دانشگاه محل تحصیل خود بپردازند.

جهت مشاوره در زمینه دکتری پردیس خودگردان دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید