دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، جهت ثبت نام در این دانشگاه، توجه داشته باشند که حتما دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دانلود و به دقت مطالعه نمایند. حدود 3 هفته بعد از انجام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، نتایج ثبت نام اعلام خواهد شد و لازم است با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به دانشگاهی در آن مورد پذیرش قرار گرفته اید، مراجعه نموده و ثبت نام خود را نهایی و قطعی نمایید و اصل کلیه مدارکی که اسکن آن را هنگام ثبت نام اینترنتی ارسال نموده اید، به همراه داشته باشید.

داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام در این دانشگاه لازم است، به دقت دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایند. در این مقاله می توانید دفترچه ثبت نام کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را دانلود نمایید. همانطور که می دانید ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور تنها برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد. با توجه به شرایط خاصی که در این دانشگاه حاکم است هر ساله شاهد ثبت نام افراد زیادی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها هستیم.

داوطلبان می توانند، در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در دفترچه ثبت نام، ثبت نام اینترنتی و مدارک ثبت نام نهایی و حضوری، با تلفن کارشناسان ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس حاصل فرمایند تا از مشاوره کارشناسان بهرمند شده و به راحتی ثبت نام نمایند.

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400

دانلود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی

همانطور که می دانید دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400 در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد، می توانید برای دانلود دفترچه کارشناسی و کارشناسی ارشد روی لینک های زیر کلیک نمایید. دفترچه های زیر آخرین دفترچه های منتشر شده دانشگاه علمی کاربردی می باشد. دﻓﺘﺮﭼﻪ راﻫﻨﻤﺎي ﭘﺬﻳﺮش دوره ﺣﺮﻓﻪ ﻛﺎرداﻧﻲ ﻓﻨﻲ و ﻛﺎرداﻧﻲ اي ﻧﻈﺎم آﻣﻮزش ﻣﻬﺎرﺗﻲ ﻣﻬﺮ ﻣﺎه 99 و دفترچه فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته را از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربری 99 – 1400

شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربری 99 – 1400 هر ساله در درو وردی اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می نماید و به دلیل پایین بودن شهریه دانشگاه علمی کاربردی ، این دانشگاه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زمان ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه علمی 99 – 1400 از تاریخ 99/06/11 لغایت 99/06/17 می باشد.

امکان تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی (کاردانی به کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته) در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد. توجه داشته باشید که این دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو ندارد، یعنی شما نمی توانید با داشتن مدرک دیپلم و با تحصیل در چهار سال متوالی مدرک کارشناسی دریافت کنید. حتما باید مدرک فوق دیپلم داشته باشید.

در این مقطع نیز نیازی نیست که مدرک فوق دیپلم داوطلب، مرتبط با رشته انتخابی در مقطع کارشناسی باشد. و بعد از حدود 4الی 5 ترم موفق به کسب مدرک کارشناسی خواهید شد. هزینه تحصیل در این مقطع حدودا 700 الی 900 هزار تومان می باشد که نسبت به دانشگاه آزاد مبلغ شهریه آن پایین تر است. می توانید برای اطلاع از شرایط دقیق و زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 99 1400

ثبت‌‎نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 99 1400

برای مشاهده راهنمای ورود به سایت ثبت نام هم آوا کلیک نمایید:

سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

انتخاب رشته برای تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی در سال 99 – 1400 نیازمند آگاهی داوطلبان از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400 است. دانشگاه علمی کاربردی در چند سال اخیر رشته های متنوع و جذابی را در مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه داده است. نام رشته هایی را می توانیم در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400 ببینیم که در هیچ دانشگاه دیگری تدریس نمی شود. دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400 همانطور که از نامش پیداست سعی کرده با آموزش علمی فنون کاربردی، رشته های مورد نیاز در بازار کار کشور را در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی 99 – 1400 ارائه دهد.

لیست کامل این رشته ها در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آورده شده است.

می توانید جهت مشاهده اطلاعات دقیق در رابطه با لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی روی لینک زیر کلیک نمایید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی 99 – 1400

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی و کاربردی 99 – 1400 که در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی ذکر شده است، به شرح ذیل می باشد:

  • فرم تكميل شده استفاده از سهميه شاغل برای داوطلبانی كه شاغل می باشند و از سهميه شاغل در رشته متناسب استفاده مي نمايند.
  • گواهينامه پايان تحصيلات متوسطه و يا مدرک رسمی ديپلم.
  • گواهی دارای معدل برای افرادی كه گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه آنها بدون معدل است.
  • آخرين فيش حقوقی برای متقاضيان استفاده از سهميه شاغل.
  • فرم تاييد معدل برای فارغ التحصيلانی كه تاکنون گواهينامه پايان تحصيلات براي آنان صادر نگردیده است.

داوطلبان می توانند، در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در خصوص دفترچه ثبت نام علمی کاربردی ، ثبت نام اینترنتی و مدارک ثبت نام نهایی و حضوری، با تلفن کارشناسان  ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳  تماس حاصل فرمایند تا از مشاوره کارشناسان بهرمند شده و به راحتی ثبت نام نمایند.

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی”
  1. باسلام وخداقوت…میخواستم بدونم دربهمن ماه امکان ثبت نام دردانشگاه علمی کاربرد ی وجودداره…لطفا راهنمایی کنیدبنده حقیررا…متشکرم

    • سلام.دانشگاه علمی کاربردی هرساله دوباردرسال پذیرش داشته ورودی مهر وبهمن که امسال هم احتمالا روندسالهای گذشته می باشدکه از طریق سایت سنجش ثبت نام انجام میشه.پیگیرباشید.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید