دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99

دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزرات بهداشت

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، لازم است دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را به دقت مطالعه نمایند. در این مقاله می توانید دفترچه ثبت نام ارشد وزرات بهداشت را دانلود نموده و از زمان ثبت نام ارشد وزرات بهداشت مطلع شوید. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 99 و شرایط اختصاصی شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت و زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت را مطالعه نمایند.

 

برای رفع هرگونه ابهام و سوال در رابطه با آزمون ارشد وزارت بهداشت99 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزرات بهداشت

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 99 روی لینک زیر کلیک نمایید. توجه داشته باشید که برای ثبت نام صحیح لازم است به دقت دفترچه را مطالعه نموده و یا برای سهولت و سادگی در ثبت نام ارشد وزارت بهداشت با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید. اگر اکنون که این مقاله را می خوانید و مهلت ثبت نام ارشد را از دست داده اید می توانید از طریق تماس با کارشناسان صدای مشاوران از ثبت نام بعدی ارشد وزارت بهداشت مطلع شوید.

برای دانلود دفترچه روی لینک های زیر کلیک کنید:

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

 آزمون كارشناسي ارشد وزارت بهداشت سال99 در كليه رشته ها به صورت تک مرحله ای است. لازم به ذکر است که هر داوطلب میتواند فقط یک رشته یا مجموعه از هر یک از چهار گروه و حداکثر دورشته یا دو مجموعه و یا یک مجموعه و یک رشته از دو گروه متفاوت را ثبت نام نموده و در آزمون شرکت نماید و مجاز به انتخاب دو رشته یا مجموعه از یک گروه نمی باشد. داوطلبان آزمون دوره قبل که از پذیرفته شدن در دانشگاه ها و مراکزی که تحصيل بوده اند، و اقدام به ثبت نام ننموده و یا انصراف داداند، به دليل محروميت یک ساله حق شرکت در این آزمون را نخواهند داشت. درصورت محرز شدن عدم رعايت اين امر، داوطلب متخلف محسوب شده و به هئيت بدوي رسيدگي تخلفات آزمونها معرفي خواهد شد. لازم به ذکر است براساس مصوبات، پذیرفته شدگان سال 95 مراکز پذیرنده با شهریه درصورت عدم ثبت نام یا انصراف، حق شرکت در آزمون 96 را دارند و مشمول محروميت یک ساله نمی باشند و میتوانند در این آزمون شرکت نمایند. داوطلبان مشمول طرح نيروی انسانی که از فرصت خود طبق بند 3 استفاده نموده اند، مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند. در این آزمون شرایطی فراهم شده که داوطلب می تواند باتوجه به مدرک کارشناسی و یا بالاتر در دو رشته یا مجموعه امتحانی شرکت نماید. درجدول شماره 2 رشته های امتحانی در قالب 4 گروه مشخص شده است. برخی از رشته ها تجميع و به صورت یک مجموعه امتحانی درآمده اند که فقط یک دفترچه سؤال برای این مجموعه صادر خواهد شد. داوطلب با انتخاب یک مجموعه در صورتی که حائز شرایط شرکت در هر یک از رشته های مورد نظر از آن مجموعه باشد، میتواند در رشته های آن مجموعه امتحان دهد. لازم است داوطلب پيش از پرداخت هزینه ثبت نام، دفترچه راهنما را به دقت مطالعه نموده و تحقيقات لازم را در رابطه با انتخاب حداقل یک رشته یا مجموعه از یک گروه و یا حداکثر دو رشته یا مجموعه از دو گروه متفاوت به عمل آورد. بدیهی است پس از پرداخت برای یک گروه و یا دو گروه درصورت انصراف داوطلب از یک و یا هر دو گروه، مبلغ واریز شده قابل استرداد نیست.

زمان ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

برای اطلاع از زمان لینک زیر را انتخاب کنید:

شرایط اختصاصی شرکت در کنکور ارشد وزارت بهداشت

دارا بودن دانشنامه كارشناسي، کارشناسی ارشد ، دکتری عمومي گروه پزشکی و مدارک بالاتر متناسب با رشته تحصيلی، داوطلبانی كه طبق مدارک مورد پذيرش جدول مذكور نسبت به انتخاب رشته امتحاني اقدام ننمایند از روند سنجش حذف و از ادامه تحصيل محروم خواهند شد. با توجه به گستردگی اطلاعات در رابطه با شرایط اختصاصی کنکور ارشد وزرات بهداشت توصیه ما به شما این است که دفترچه ثبت نام آزمون وزرات بهداشت را در همین صفحه دانلود نموده و یا با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

برای رفع هرگونه ابهام و سوال در رابطه با آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت 99

زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال 99 مشخص شد.  طبق این اخبار زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت آخر بهمن ماه سال جاری می باشد. در ادامه می توانید متن اعلامیه اعلام شده توسط معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت را مطالعه نمایید. به محض انتشار دفترچه آزمون وزارت بهداشت این مقاله بروز رسانی میشود.

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد 7 هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ماه برگزار می شود.با تامین مالی برای جذب و به کارگیری 30 هزار نیروی انسانی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود

دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99

** زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت آخر بهمن ماه سال جاری می باشد.

جمع بندی مقاله

در این مقاله به بررسی زمان و محل برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت  سال 99 پرداخته شده است. طبق اخبار منتشر دشده زمان برگزاری آزمون وزارت بهداشت آخر بهمن ما سال جاری می باشد. دفترچه آزمون نیز در دی ماه منتشر می شود.

 

 

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید