دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته ارشد آژاد بعد اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد توسط سازمان سنجش منشتر می شود. همانطور که می دانید انتخاب رشته داوطلبان دانشگاه آزاد از انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری مجزا از هم می باشد و داوطلبان دانشگاه آزاد می بایست جهت انتخاب رشته این دانشگاه ابتدا کد 7 رقمی مندرج در انتهای کارنامه داوطلبی خود را مشاهده و بعد به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد شامل اطلاعاتی در خصوص ثبت نام بدون آزمون دوره های کارشناسی ارشد شامل شرایط و ضوابط مربوط به پذیرش استعدادهای درخشان و فارغ التحصیلان رتبه های برتر کارشناسی می باشد. همچنین داوطلبانی که متقاضی استفاده سهمیه رزمندگان و ایثارگران می باشند می توانند با مراجعه به بخش مذکور در دفترچه شرایط خود رابررسی  نمایند. داوطلبان غیر ایرانی نیز می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد آزاد می بایست به بخش پذیرش اتباع خارجی مراجعه کنند. برای دریافت دفترچه کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک زیر کلیک نمایید:

در صورت اطلاع کامل از شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب رشته ارشد 99 می توانید با مجموعه صدای مشاوران تماس حاصل نموده تا مشاوران ما اطلاعات دفترچه را به درستی در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار دهند.

دفترچه انتخاب رشته ارشدآزاد

دانلود دفترچه راهنمای عملی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

تذکرات مهم دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99

لازم است داوطلبان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد به چند نکته مهم دقت فرمایند که بعد از پذیرش و در موقع ثبت نام دانشگاه با مشکلی رو به رو نشوند.

1.شهریه پذیرفته شدگان واحدها، پردیس ها و مراکزبین المللی دانشگاه آزاد اسلامی براساس شهریه مصوب سالانه این محل هاي دانشگاهی تعیین می گردد و تا دو برابر شهریه واحدهاي داخلی می باشد.

2. با توجه به مقررات دانشگاه آزاد اسلامی جابجایی،انتقال و میهمانی دانشجویان مطابق آئین نامه نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

3.هرگونه جابجایی ، انتقال و میهمانی از واحدها،پردیس ها و مراکز بین المللی و برون مرزي به دیگر واحدهاي دانشگاه آزاد اسلامی ممنوع می باشد.

4.دانشجویانی که پس از پذیرش در دانشگاه و ثبت نام واخذ واحد (اعم از دانشجویان با آزمون و یا بدون آزمون ) به هر دلیلی تقاضاي انصراف از تحصیل داشته باشند طبق ضوابط و مقررات دانشگاه مشمول پرداخت هزینه انصراف می شوند. ولی در صورت پذیرفته شدن در واحدهای دیگر دانشگاه آزاد یا در همان واحد از پرداخت هزینه انصراف معاف می شوند. ولی سایر دانشجویان قبول شده در غیر از واحدهای دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت هزینه انصراف معادل 1/5برابر شهریه ثابت یک نیم سال تحصیلی طبق تعرفه روز پرداخت نمایند.

5.با توجه به مقررات دانشگاه آزاد اسلامی جابجایی ، انتقال و میهمانی دانشجویانی که به صورت بدون آزمون در دانشگاه پذیرفته شده باشند، مطابق آئین نامه نقل وانتقالات دانشجویی ممنوع است.

تذکر مهم

به داوطلبان توصیه میشود ابتدا مطالب دفترچه را به دقت مطالعه نموده  و بعد از آگاهی از شرایط و شهریه ها نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. ذکر یک نکته در اینجا اهمیت دارد که در صورت عدم مراجعه و ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان ،(چه داوطلبان بدون آزمون چه داوطلبان با آزمون ) و اتمام مهلت ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان ،به منزله انصراف از پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضاي مهلت مقرر امکان انتخاب رشته تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت. لذا به داوطلبان توصیه می گردد حتما در موعد مقرر برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند . اگر در فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور با ابهام و مشکلی رو به رو شدید می توانید با مرکز مشاوره صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

جهت دانلود دفترچه های راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 کلیک کنید:

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد 99

در دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد به موارد زیر اشاره شده است 

  • انتخاب رشته و پذیرش دانشجو
  • نحوه انتخاب رشته
  • چگونگی پذیرش نهایی داوطلبان
  • نحوه اعمال سهمیه ایثارگران برای داوطلبان دارای سهمیه
  • روش پذیرش اتباع خارجی در کنکور ارشد

داوطلبان با دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد می توانند به موارد بالا پی بره و انتخاب رشته خود را به درستی در دانشگاه آزاد انجام دهند.

جهت مشاوره در زمینه دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید