دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

شرایط استخدام در آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله برای فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر برای تمامی رشته ها برگزار می شود تا این افراد بتوانند وارد شغل معلمی بشوند. معلمان حق التدریس پس از قبولی در این آزمون، سنوات حق التدریس سال های گذشته شان به سابقه شغلی شان اضافه می شود. آموزش و پرورش اعلام کرد در سال 1400 تعداد 23 هزار نیرو می توانند به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد!

در پی انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام هشتمین دوره آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1400، به اطلاع تمامی داوطلبان شرکت در آزمو استخدامی آموزش و پرورش می رساند که با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور، ضوابط و شرایط اختصاصی سازمان برنامه و بودجه، سازمان بهزیستی کشور، سازمان پزشکی قانونی و همچنین فهرست شغل محل های وزارت ورزش و جوانان ( شغل محل جدید ) به شرح زیر می باشد.

بنابراین تمامی متقاضیان شرکت در این آزمون می بایست تا مهلت در نظر گرفته شده، برای ثبت نام اقدام نموده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این دفترچه و فراهم کردن اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه نمایند.

لینک دانلود دفترچه اصلاح شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش دانلود اصلاحیه دفترچه

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش

فوری: 

دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400 منتشر شد. برای دریافت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش می توانند دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 از طریق همین صفحه دانلود نمایند. لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400 در اختیار داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش قرار داده شده است.

مدیرکل امور اداری و تشریفات آموزش و پرورش:

  • دهم شهریور ماه دفترچه آزمون استخدامی در سایت سازمان سنجش بارگذاری می‌شود و امکان مطالعه سپس نام نویسی در این آزمون برای واجدین شرایط وجود دارد.
  • ۲۷ هزار و ۳۰۰ نیروی جدید برای امسال در نظر گرفتیم همچنین نزدیک به ۵ هزار سهمیه هم از سال گذشته داشتیم که در مجموع بیش از ۳۲ هزار نفر در مناطق مختلف کشور و رشته‌های مختلف پذیرش خواهیم داشت.

برای شرکت در آزمون استخدام حتما دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش را به دقت مطالعه نمایید. کمبود نیرو در وزارت آموزش و پرورش و جبران کمبود نیرو فقط از طریق استخدام انجام نمی‌شود، بلکه از حق‌التدریس شاغل نیز استفاده خواهد شد و بعد از جذب از طریق آزمون نیز از روش خرید خدمات و حق‌التدریس نیز این کار انجام می‌شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 را انجام داده و دفترچه ثبت نام آموزش و پرورش را به دقت مطالعه کنید. پیرو اطلانیه رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش انتشار دفترچه ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش وپرورش با توجه به جذب 17300 نفر نیرو در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، انجام شد. در این صفحه آخرین دفترچه که تاکنون منتشر شده است مشاهده میکنید ، به محض انتشار دفترچه جدید، همینجا در اختیار داوطلبان عزیز قرار داده خواهد شد. برای دانلود دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش روی لینک زیر کلیک نمایید:

 دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 – 1400

راهنمای دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش

برای آشنایی بیشتر با سر فصل های دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سعی کردیم به طور خلاصه، راهنمای هر بخش را توضیح دهیم.

  1. بخش اول دفترچه با عنوان تعاریف، به توضیح مفاهیم مندرج در دفترچه مانند سهمیه ایثارگران و تعریف دستگاه های اجرایی می پردازد.
  2. در بخش دوم دفترچه شرایطی که داوطلبان برای شرکت در آزمون باید دارا باشند، آمده است.
  3. مواد آزمون استخدامی آموزش و پرورش یعنی منابع مطالعه دروس و تاثیر نمره منفی در این آزمون، در بخش سوم به تفضیل توضیح داده شده است.
  4. در بخش بعدی توضیحات کامل و جامعی در ارتباط با انواع سهمیه ها و امتیازات در این آزمون، آورده شده است.
  5. بخش چنجم شامل مراحل ثبت نام در آژمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد.
  6. این بخش شامل اطلاعاتی در ارتباط با اعلام نتیجه آزمون استخدامی و و نحوه پذیرش و مصاحبه در این آزمون ها است.
  7. ﻣﻮاد اﻣﺘﺤﺎﻧﻲ آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﻲ ﻣﺘﻤﺮﻛﺰ دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎي اﺟﺮاﻳﻲ کشور در جدول یک، نام برده شده است.
  8. جدول دو شامل اطلاعات کامل هر شهرستان اعم از کد و نام استان مربوطه می باشد.
  9. ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺷﻐﻞ ﻣﺤﻞ های اداره کل آموزش و پرورش به تفکیک هر استان و شرایط احراز تحصیلی در این بخش به طور کامل آورده شده است.
  10. در نهایت فرم ﭘﻴﺶ ﻧﻮﻳﺲ ﺗﻘﺎﺿﺎﻧﺎﻣﻪ ﺛﺒﺖ نام آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاه های کشور در صفحه آخر وجود دارد.

شرایط استخدام و جذب نیرو در آموزش و پرورش 1400

شرایط استخدام و جذب نیرو در آموزش و پرورش 1400 بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و شرایط سنی و عمومی افراد، استخدام و جذب نیرو انجام می شود.

  • شرط سنی برای داوطلبان با مدرک دکتری 45 سال، کارشناسی ارشد 40 سال و کارشناسی 30 سال است و برای دارندگان مدرک کاردانی رشته استادکاری نیز شرط سنی 25 سال می باشد.
  • بومی‌پذیری به عنوان یک اصل، به تناسب شرایط هر استان دامنه‌پذیرش تعیین شده است و در هر دامنه پذیرشی چند شهرستان و منطقه وجود دارد و فرد باید شغلی را انتخاب کند که در همان دامنه پذیرش است؛ ضمن اینکه فرد باید یک محل خدمت را در یک شهرستان و منطقه انتخاب کند. می توانید از طریق تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.
  • در استان‌ها پذیرش به صورت بومی و غیربومی تقسیم‌بندی می‌شود، در استان‌های کم برخوردار از جمله استان های کردستان و آذربایجان غربی  ضریب نمره آزمون یک چهارم تعیین گردیده است؛ استان‌های برخوردار دو گروه می باشند به این صورت که یا در دامنه پذیرش استان قرار دارند که با ضریب یک دوم است و اگر خارج از استان باشند، ضریب یک می باشد.
  • با توجه به جزئیات سهمیه گروه‌های مختلف در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 25 درصد جذب نیرو مربوط به ایثارگران، 5 درصد مربوط به رزمندگان با 6 ماه سابقه حضور در مناطق عملیاتی و 3 درصد نیز سهمیه مربوط به معلولان است.

برای اطلاع از لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

ظرفیت پذیرش آموزش و پرورش

خبر استخدام بیش از ۵۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش از طرف معاون برنامه ریزی و توسعه و تعاون منابع آموزش و پرورش ارائه شده است.

هر ساله ظرفیت پذیرش آموزش و پرورش طبق نیاز هر استان و شهر مشخص می شود امسال نیز از جذب بیش از 30 هزار نفر از طریق آزمون اسخدامی آموزش و پرورش خبر داده شده است.

ظرفیت جذب آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای هر استان

  • 2650 نفر در آموزش و پرورش خوزستان
  •  494 نفر در آموزش و پرورش قزوین
  •  570 نفر در آموزش و پرورش بوشهر
  •  755 نفر در آموزش و پرورش گلستان
  •  734 نفر در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  305 نفر در آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  •  2600 نفر در آموزش و پرورش خراسان رضوی
  •  3 هزار و 837 نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان

در دوره متوسطه متناسب با 25 رشته تحصیلی نیرو جذب می‌شود، ودر دوره ابتدایی نیز به همین صورت است و در نهایت 63 رشته تحصیلی مشمول آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشند.

آموزش و پرورش در هر سال اولویت جذب در آزمون استخدامی را فرزندان فرهنگیان بازنشسته قرار می دهد برای اطلاع از شرایط و ضوابط مربوط به استخدام فرزندان فرهنگیان می توانید مقاله استخدام فرزندان فرهنگیان بازنشسته را مطالعه نمایید.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان می توانند بعد از انجام مراحل ثبت نام و مطالعه کامل شرایط مندرج در دفترچه برای درایفت کارت و.رود به جلسه آزمون در تاریخ مقرر اقدام نمایند. این کارت در تاریخ 1400/8/6 منتشر می شود برای اطلاع از نحوه دریافت کارت می توانید مقاله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مطالعه نمایید.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 حدود 10 روز پس از برگزاری آزمون اعلام می‌شود. پس از آزمون عمومی یک آزمون تخصصی برگزار می‌شود و بر اساس آن، در نهایت دو برابر ظرفیت افراد معرفی می‌شوند و از این مرحله به بعد هر دستگاهی بر اساس شرایط خاص خود، مصاحبه تخصصی داشته و معاینات پزشکی بر اساس نوع مشاغل درخواستی انجام می‌شود. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک نمایید.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش متقاضیان باید مبلغ 45 هزار تومن ( مبلغ مصوب در سال گذشته ) را پرداخت نموده و بعد اقدام به ثبت نام نمایند. هزینه ی ثبت نام در سال جاری اندکی تغییر خواهد کرد.

  دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مجموعه صدای مشاوران به عنوان مرجع تخصصی مشاوره آزمون های استخدامی تلاش می‌کند تا با در دست داشتن اطلاعات جدید، شما را گام به گام تا استخدام در وزارت آموزش و پرورش همراهی کند.

جهت مشاوره در زمینه دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
86 دیدگاه برای “دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400”
  1. سلام وقتتون بخیر. چند وقت پیش اعلام کرده بودید که آموزش و پرورش برای تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام میکنه و شما نام نویسی تلفنی انجام میدید. آیا فارغ‌التحصیلان رشته هایی مثل مهندسی صنایع غذایی میتوانند در رشته آموزگار ابتدایی شرکت کنند یا خیر

    • سلام دوست محترم مدرک با رشته دبیر باید هم خوانی داشته باشد.شما برای هنرستان دریه سری رشته می توانید شرکت نمایید

  2. سلام وقت بخیر
    یعنی کسانی که قدشون از ۱۵۵ کمتر هست اصلا نباید معلم بشن؟

    • سلام دوست محترم شرایط استخدام قد اعلام نشده ولی درمراحل مصاحبه همه ایتم ها درنظر گرفته می شود

      • با سلام شرایط سنی برای کارشناسی چند سال هستش

        • سلام همسر جانباز بالای ۲۵درصد هم از شرط سنی معاف هستند یا نه

          • سلام دوست محترم منتظر شرایط دفترچه باید بود

  3. سلام و وقت بخیر خدمت حضرتعالی… بنده رشته تحصیلی ام کارشناسی ارشد علوم سیاسی گرایش مطالعات خاورمیانه هست… متاسفانه چنین گرایشی رو در چارت شغلی و دبیری قرار ندادن … فلسفه و جامعه شناسی و تاریخ با رشته بنده مطابقت داره… میخواستم بدونم میتونم تو این ازمون شرکت کنم و امکان پذیرش با شرایط رشته بنده مقدور هست یا خیر؟ با تشکر از لطف شما

    • سلام دوست محترم در زمان ثبت نام دردفترچه رشته اعلام می شود ورشته وگرایش های مجاز هم مشخص می شود

  4. سلام ، چرا لینک دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش را در سایت قرار نمیدهید ، چرا الزاما باید تماس بگیریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام دوست محترم هر زمان ثبت نام اغاز شود بارگذاری می شود

  5. سلام وقت بخیر
    اگر چنانچه شهر محل سکونتمان در رشته ما پذیرش نداشت آیا میتوان برای سایر شهرهای استان محل سکونت اقدام کنیم؟ تشکر

    • سلام دوست محترم باید دید امسال در دفترچه بومی گزینه اعمال می شود یا نه؟چون دوسال اخیر قوانین متفاوت بوده

  6. سلام وقتتون بخیر،آیاشرط معدل هم برای شرکت در آزمون قید شده یا همه به شرط قبولی در آزمون پذیرش میشوند؟

  7. سلام وقتتون بخیر.ببخشید من یه جاخوندم گفتن استان های کم برخوردار همچون آذربایجان غربی ضریب یک چهارم هست. میتونید بیشتر توضیح بدید منظورشون دقیقا چی بوده؟

  8. سلام. استان کرمان پذیرش نداره؟

    • سلام دوست محترم زمان انتشاردفترچه ظرفیت همه ی استانها مشخص می شود

  9. سلام وقت بخیر می استم بپرسم دفترچه ازمون کی میاد و اینکه با مدرک دیپلم تجربی میشه تو آزمون شرک کرد

  10. سلام وقت بخیر…. 22 ساله هستم در دانشگاه غیر انتفاعی 3 ترم آموزش زبان انگلیسی خوندم. مسلط به زبان انگلیسی هستم و 7 ساله که معلم حق التدریس مدارس غیرانتفاعی هستم میخوام برای دبیر زبان انگلیسی آزمون بدم و منابع رو کامل خوندم. آیا با این سن و بدون مدرک کارشناسی میتونم؟

    • سلام دوست محترم مدرک کاردانی یا کارشناسی لازم هست که در مورد رشته شما معمولا مدرک کارشناسی باید داشته باشید

  11. سلام وقت بخیر،براشرکت توآزمون حتمابایدلیسانس روگرفته باشی؟یاترم ۸باشی هم میشه

    • سلام دوست محترم باید دید در دفترچه زما فارغ التحصیلی چه تاریخی اعلام می شود

  12. سلام ثبت نام آزمون استخدامی چه زمانی شروع میشه

  13. سلام وقت بخیر این که میگن این اخرین ازمون استخدامی درسته؟یعنی سال ۱۴۰۰دیگه ازمون برقرار نمی شه؟

  14. سلام خسته نباشید. برای دبیری شیمی رشتهی مهندسی شیمی کلیه گرایش ها مجاز هست.رشته مهندسی شیمی گرایش پلیمر هم دارد. رشته بنده مهندسی پلیمر بوده که دقیقا درسهای مطابقت دارد. اسمی از شیمی توی مدرک بنده نیست. میتونم ثبتنام کنم؟

  15. سلام-26 سال سن دارم با مدرک فوق دیپلم-استخدام میشم؟

    • سلام دوست محترم شرایط متناسب بامدرک در دفترچه قید خواهدشد

  16. سلام وعرض ادب
    بنده فارغ التحصیل کارشناسی علوم تربیتی هستم ولی هنوز مدرکم صادر نشده میتونم تو آزمون شرکت کنم؟

    • سلام دوست محترم اگر فارغ التحصیل شده اید وتاریخ فارغ التحصیلی دارید بله

  17. باسلام واحترام
    ببخشید آیا میتونم برای شهرستان های تهران آزمون بدم ولی خودم یه شهر دیگه باشم؟

    • سلام دوست محترم امسال احتمال بومی گزینی داشته باشیم منتظر باشید دفترچه20شهریورومطالعه نمایید

  18. سلام من رشته مشاوره و راهنمایی هستم مقطع کارشناسی ارشد، آیا می توانم برای مشاور مدرسه اقدام کنم یا خیر؟

    • سلام دوست محترم باید منتظر دفترچه 15شهیور میاد بشیم احتمالا امکانش هست.چون هرسال لیست رشته های مجاز اعلام میشه

  19. سلام دوست محترم ابتدای مکالمه هزینه اعلام می شود

  20. سلام خسته نباشید ببخشید دفترچه راهنمای ثبت نام اموزش و پرورش۹۹داخل سایت سنجش منتشر نشده

  21. سلام لیسانس شهرسازی دارم در آزمون آموزش وپرورش میشه ثبت نام کنم

  22. با سلام و احترام سال ۹۹ رشته آموزش ابتدایی کاردانی پذیرش دارند در آزمون استخدامی یا اینکه مدارک کارشناسی به بعد هستند؟

    • سلام دوست محترم دفترچه ازمون هفته سوم شهریور میاد چک نمایید

  23. سلام
    الان هفته سوم شهریوریم
    خبری از شروع ازمون و دانلود دفترچه نیست؟چرا اخه؟

    • سلام دوست محترم ان شاءالله به زود دفترچه بارگذاری میشه

  24. سلام چرا سوال منو کسی جواب نمیده؟؟؟
    ایها الناس هرچی میپرسم با۳۶سال سن و۵سال سابقه بیمه ومدرک لیسانس میتونم شرکت کنم تو آزمون استخدام آموزش پرورش ۹۹؟؟؟

    • سلام دوست محترم شما منتظر دفترچه باشید در ان تبصره مربوط به سن اعلامیشه در سالهای گذشته سابقه ی بیمه حساب می شده

  25. امروز چهارشنبه اواخر هفته سوم شهریور ماه…لااقل تکلیف روشن کنید..میخوایم ببینیم رشته ما شهرما استان ما پذیرش داره یا نه..لااقل بگید هفته سوم شهریور۱۴۰۰ …که امثال من اهصابشون خرد نشه…لااقل به چیزی که میگید عمل کنید…اصلا فرضا استان ما پذیرش نداره…لااقل زود اعلام کنید..این چه وضعیه

    • سلام دوست محترم دفترچه 20شهریور روی سایت باگذاری می شود

  26. سلام دوست محترم 20شهریور دفترچه خواهدامد برای دبیری اقتصاد استان ورشته مورد پذیرش چک نمایید

  27. سلام دوست محترم ابتدای مکالمه اعلام میشود

  28. سلام وقت بخیر من دانشجوی ترم آخر کارشناسی رشته علوم تربیتی هستم می تونم درآزمون شرکت کنم .باتشکر

    • سلام دوست محترم شما بایدتا تاریخ اعلام شد دردفترچه فارغ التحصیل بشید دفترچه20شهریور در سایت بارگذاری میشه

  29. سلام ببخشید من مدرک کارشناسی عمران دارم و هنوز در انجام خدمت بلاتکلیف هستم سن هم 22 سال دارم
    آیا میتونم واسه استخدامی آموزش پرورش99 ثبت نام کنم
    ممنون میشم جواب بدید

    • سلام دوست محترم کارت پایان خدمت باید داشته باشید

  30. بزرگواران سهمیه چطوریه؟
    مثلا ما فقط می تونیم برای شهرستان محل اقامتمون ثبت نام کنیم
    یا می تونیم شهرستان های دیگر استان رو هم انتخاب کنیم.؟

    • سلام دوست محترم امسال احتمالا بومی گزینی ااعمال بشه منتظردفترچه باشید که امروز روی سایت سازمان سنجش بارگذاری میشه

  31. سلام ببخشید دانشجوی ترم آخر می تواند در آزمون استخدامی آموزش وپرورش ثبت نام کند

  32. سلام در سالهای قبل کارشناسی علوم قرآن و حدیث بود ولی امسال ارشد میخواد باید از کجا پیگیری کنیم؟؟

    • سلام دوست محترم شما باتوجه به دفترچه استخدام 99اقدام نمایید واز سازمان سنجش

  33. سلام خسته نباشید من رشته تحصیلیم کارشناسیم حسابداری هست نمیشه دبیری ابتدایی و برداشت ؟ برای دستگاه های اجرایی کدوم قسمت میشه ثبت نام کرد ؟معدل مهمه ایا؟؟؟

  34. باسلام من لیسانس زیست شناسی گرایش گیاهی دارم میتونم تو آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنم برای دبیر علوم یاامورگاز ابتدایی، چون تو دفترچه اسمی از رشته من نیومده بود

  35. سلام وقت بخیر من فوق لیسانس مدیریت آموزشی دارم و در دفترچه فقط زده علوم تربیتی لیسانس و فوق لیسانس میخواد آیا میتونم شرکت کنم برای آموزگار ابتدایی

    • سلام دوست محترم رشته شما اگر از گرایشهای علوم تربیتی در مقطع ارشد هست ودر دفترچه نوشته همه گرایشها بله

  36. سلام در دفترچه چیزی در مورد بومی گزینی ندیدم . من شرایطم به گونه ای هست که شهری از استان دئگر در مجاورت ما قرار دارد ، و برای من راحت تر است که آنجا را انتخاب کنم . اما چون عضو آن استان نیستم آیا میتوانم؟

    • سلام دوست محترم در ازمون استخدامی امسال بومی گزینی اعمال نمی شود

  37. با سلام و خسته نباشید خدمت شما من لیسانس زیست سلولی مولکولی -میکروبیولوزی دارم میتونم در دبیری علوم زیستی و بهداشتی یا علوم تجربی شرکت کنم ؟ممنون میشم جواب بدید

    • سلام دردفترچه ثبت نام شرایط احراز هر رشته اعلام شد

  38. ببخشید
    یه سوال داشتم
    کارشناسی ناپیوسته برق قدرت برای عنوان زیر که تو سایت سنجش تو قسمت کد عنوان های شغلی مرتبط با رشته تحصیلی زده :

    { 3401 هنراموز الكتروتكنيك (الكتروتكنيك) 32805 مهندسي تكنولوژي برق -قدرت ليسانس

    14019||اداره ي كل آموزش و پرورش استان زنجان||زنجان-انگوران-||هنراموز الكتروتكنيك (الكتروتكنيك)(ازاد: 1 نفر مرد//)
    14020||اداره ي كل آموزش و پرورش استان زنجان||زنجان-بزينه رود-||هنراموز الكتروتكنيك (الكتروتكنيك)(ازاد: 1 نفر مرد//)
    14021||اداره ي كل آموزش و پرورش استان زنجان||زنجان-سجاسرود-||هنراموز الكتروتكنيك (الكتروتكنيك)(ازاد: 1 نفر مرد//) }

    الان من میتونم هر سه تا محل ( زنجان : انگوران-بزینه رود-سجاسرود) رو انتخاب کنم ؟
    یا اینکه فقط باید یدونه رو انتخاب کنم ؟

    چون فقط گفته شده تو یه دستگاه میتونیم ثبت نام کنیم- ولی آیا تو اون یدونه میتونیم چندین محل رو انتخاب کنیم یا فقط یک محل؟

    • سلام دوست محترم فقط یک کدشغل محل می توانید انتخاب کنید فرم ثبت نام در انتها دفترچه هست

  39. سلام
    ممنون از پاسخ و کمکتون
    یه سوال دیگه هم داشتم
    برای

    كد و عنوان استان و شهرستان محل اقامت (جهت تعيين حوزه امتحاني) :

    باید این کد استان محل اقامتو از کجا پیدا کنیم
    و همچنین تو قسمت

    درخواست شغل:
    28- عنوان شغل: اولويت انتخابي:
    نام دستگاه: شغل مورد درخواست: محل مورد تقاضا:

    مثلا الویت انتخابی یا شغل مورد درخواست و محل مورد تقاضا اینارو چطوری پر کنیم؟
    مگه فقط یه کدشغل محل نمیتونیم انتخاب کنیم پس چه نیازیه اینارم پر کنیم؟

    • سلام دوست محترم در صورت تمایل بامشاوران ما در ارتباط باشید

  40. باسلام میخواستم ببینم بااین درصدا شانس قبولی دانشگاه سراسری در گرایش زبان انگلیسی دارم؟ ادبیات30 عربی70 دینی50 زبان عمومی78 زبان تخصصی 30 ممنون میشم جواب بدید

    • سلام دوست محترم از چه منظقه ی؟ تراز8500به بالا خوبه

  41. سلام .من میخام رشته آموزگار ابتدایی انتخاب کنم.سهمیه ۵درصدم دارم . .شهرستانی ک مد نظرم هست ۸نفر ازاد میخاد .ویک نفر با سهمیه ۵درصد.بنظر شما کدوم رو انتخاب کنم .حیرونم

    • سلام دوست محترم واقعا مشخص نیست که سطح رقبا وتعداد شرکت کننده ها

  42. سلام،یاقمربنی هاشم(ع )-پس تکلیف ما که غیربومی هستیم وجاهای دیگه رشته یمان(زبان وادبیات فارسی )راخیلی کم میگیرند چی میشه.خواهش میکنم راهنمایی کنین.( چهارمحال وبختیاری،شهرستان کیار )

    • سلام دوست محترم در اطلاعیه سازمان سنجش توضیح داده شده

  43. سلام خسته نباشین ..یه سوال داشتم
    من خود اردبیل زندگی میکنم رشته ازمونم هم خود اردبیله ..حالا تیک بومی بودن رو بزنم یا خیر ؟کمک کنید لطفا

  44. سلام ببخشید من رشتم علوم مهندسی محیط زیست از دانشگاه فردوسی ام میتونم تو ازمون استخدامی اموزش و پرورش برای دبیری درس انسان و محیط زیست شرکت کنم؟

    • سلام دوست محترم بری اطلاع از احراز شرایط بامشاوران در ارتباط باشید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید