ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی 97

زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیرانتفاعی 97 می باشد. نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور و غیرانتفاعی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. با استفاده از این راهنمای تصویری می توانید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی را انجام دهید و در صورت نیاز به راهنمایی با کارشناسان تماس بگیرید. در ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و معدل محدودیتی براساس رشته دبیرستان وجود ندارد. اگر مدرک پیش دانشگاهی ندارید نیز می توانید در تکمیل ظرفیت شرکت نمایید. كليه پذيرفته شدگان ثبت نام بدون کنکور پیام نور و غیرانتفاعی باید به همراه تصوير ديپلم نظام قديم و يا گواهی پيش دانشگاهی خود، به دفاتر پيشخوان خدمات دولت مراجعه کنید و درخواست تائيديه‌ تحصيلی (ارزش تحصيلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصيل خود را ارسال کنید و رسيد آن را در زمان ثبت نام به دانشگاهتحویل دهید. توجه کنید که حتماً نام ‌رشته و مركز/واحد آموزشی محل تحصیلتان را در فرم دفاتر پيشخوان خدمات دولت اعلام کنید. ضمناً داوطلبان عزیز می توانند سوالات خود را از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه مطرح نمایند، کارشناسان پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود، از مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کنید.
در مدرک فارغ التحصیلان بدون کنکور پیام نور و غیرانتفاعی به هیچ عنوان اصطلاح بدون کنکور درج نمی شود

ثبت نام و تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و غیر انتفاعی 97

ثبت نام و تکیمل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی برای تمام متقاضیانی که در کنکور 97 شرکت کرده اند و کسانی که در کنکور شرکت نکرده اند امکان پذیر است. برای انجام ثبت نام ، لازم است از میان رشته محل های ارائه شده ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ثبت نام کنید.

توجه داشته باشید که رشته های موجود در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 97 کارشناسی پیوسته و رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی 97 کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است.

 

برای مشاهده زمان ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی 97  کلیک نمایید.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت پیام نور 97 کلیک کنید.

 

برای اطلاع از لیست رشته محل های بدون کنکور تکمیل ظرفیت پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی 97 به سامانه سنجش مراجعه کنید با انتخاب لینک مزبور پنجره زیر را مشاهده می نمایید:

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی 97

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی 97

یکی از مهمترین شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی پذیرش براساس سوابق تحصیلی است. لازم است که داوطلبان حداکثر تا آخر شهریور98 مدرک تحصیلی دیپلم نظام قدیم یا جدید و یا پیش دانشگاهی خود را بگیرید. شما می توانید یک رشته محل انتخاب نمایید توجه داشته باشید که نمی توانید در یک دانشگاه مثلا پیام نور دو رشته محل را ا نتخاب کنید چون طبق قانون یکی از این رشته ها حذف می شود و شما هم اجازه اعتراض ندارید ، اگر می خواهید هم زمان در دو رشته ثبت نام کنید یکی را در دانشگاه پیام نور انتخاب کنید و برای انتخاب کد رشته دوم مورد علاقه خود، در دانشگاه غیر انتفاعی اقدام کنید. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما برای مشاوره انتخاب رشته پیام نور و غیرانتفاعی با مشاوران حرفه ای مشورت کنند، چون بعد از ثبت رشته محل اجازه تغییر یا تعویض ندارید! بنابراین داوطلبان عزیز قبل از انجام انتخاب رشته حتما از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند و انتخاب رشته خود را با اطمینان و آگاهی کامل انجام دهند.

قابل توجه متقاضیان ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور که امکان ثبت نام در رشته ی دلخواه خود را نداشتند:

? با توجه به وجود امکان تغییر رشته برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، اگر به دلیل پرشدن ظرفیت یا نبود رشته‌ مورد نظر خود ، در میان رشته های این مرحله، از ورود به دانشگاه بازمانده اید، می توانید براساس قانون تغییررشته، بعد از گذراندن 12 واحد با معدل 12 خواست تغییر رشته به رشته دلخواه خود اعلام کنید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور و غیرانتفاعی 97

سازمان سنجش و آموزش کشور مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 97 و تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی 97 را اعلام کرد برای مشاهده روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور و غیرانتفاعی

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید