ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

شرایط تغییر رشته در دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401 آغاز شد. دانشگاه پیام نور در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه با ارائه تکمیل ظرفیت در کد رشته محل هایی که ظرفیت آن ها با انتخاب رشته کنکور سراسری کامل نشده است، ثبت نام بدون کنکور انجام می دهد. برای اطلاع از مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور 1401 روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 1401

هر داوطلب فقط می تواند در یک گروه آزمایشی و یك كدرشته محل ثبت نام کند اگر در دو رشته محل ثبت نام کنید یکی حذف می شود و اجازه اعتراض هم ندارید، پس دقت کنید و یک رشته را با اطمینان انتخاب کیند پیشنهاد ما این است که حتما برای مشاوره انتخاب رشته با کارشناسان از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

برای ثبت نام لازم است که یکی از مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی ، دیپلم نظام قدیم یا مدرک کاردانی را داشته باشید. در دانشگاه پیام نور کلیه کد رشته محل ها به صورت کارشناسی پیوسته است. برای برای اطلاع از لیست رشته محل های بدون کنکور تکمیل ظرفیت پیام نور و دانشگاه غیر انتفاعی کلیک نمایید.

سازمان سنجش آموزش کشور تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور را اعلام نمود که در این صفحه مطالعه می کنید و از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام تکمیل  و ظرفیت پیام نور 1401 و نحوه و شرایط ثبت نام مطلع می شوید:

شرایط و مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور

شرایط و مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی پیام نور مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در 1401/07/22 به شرح زیر است:

تكميل ظرفيت رشته‌های تحصيلی پذيرش با اعمال سوابق تحصيلی کنکور سراسری 1401 در دانشگاه پيام‌نور ،با توجه به درخواست دانشگاه پيام‌نور برای  تكميل ظرفيت پذيرش رشته های تحصيلی پذيرش با سوابق تحصيلی و با موافقت دفتر گسترش وزارت علوم، تحقيقات و فناوری ، به اطلاع داوطلبانی كه در آزمون سراسري سال 1401 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند می رسد.

  • داوطلبان برای اطلاع از رشته‌های تحصيلی و مراكز و واحدهای آموزشي پذيرنده دانشجو در اين مرحله مي‌توانند به لينك جستجوي عنوان مركز/واحد آموزشي و كدرشته مندرج در پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان مطابق تصویر زیر مراجعه نمایند و یا از طذیق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرند و با مشخص نمودن رشته و مركز/واحد آموزشی مورد علاقه خود، با مدارک اعلام شده در همین صفحه به مركز/واحد مورد نظر مراجعه کنند.
  • متقاضيان حداكثر تا تاريخ 1401/06/31 مدرك ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهار ساله) يا پيش دانشگاهي و يا كارداني (فوق ديپلم) را دریافت نمایند.
  • در صورت امكان تشكيل كلاس براي نيمسال دوم سال تحصيلي 1401 از سوي مركز/واحد آموزشي مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی كه حداكثر تا تاريخ 1401/11/30 موفق به دریافت مدارک مذکور می شوند، می توانند در رشته و يا رشته های تحصيلی مربوط ثبت نام کنند.
  • در زمان ثبت‌نام از طريق مركز/واحد آموزشی ، هزينه ثبت نام مبلغ 220،000 (دويست و بيست هزار) ريال است که باید از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت سازمان پرداخت شود.
  • هر داوطلب فقط مجاز به انتخاب در يك گروه آزمايشي و يک كدرشته محل است.در صورت ثبت نام در دو کد رشته یا دو موسسه یکی از موسسات براساس ضوابط حذف می شود و داوطلب حق اعتراض ندارد.

پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست. بنابراین کارشناسان صدای مشاور پیشنهاد می دهند که حتما برای مشاوره انتخاب رشته پیام نور با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید و انتخاب رشته مطمئنی داشته باشید.

مدارک ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور پیام نور 1401

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور به شرح زیر است:

  • اصل و يا گواهي مدرک تحصيلی با امضا و ممهور به مهر دبيرستان يا سازمان آموزش پرورش شامل یکی از موارد زیر:
  1. ديپلم 4 ساله نظام قديم
  2. اصل و يا گواهي مدرک تحصيلی ديپلم نظام جديد
  3. اصل و يا گواهي مدرک پيش دانشگاهی
  • گواهی اخذ مدرك كاردانی براي آن دسته از دارندگان مدرک ديپلم نظام جديدکه مدرک پيش‌دانشگاهی ندارند.
  • اصل شناسنامه و 2 برگ كپی
  • اصل كارت ملي و 2 برگ كپی
  • شش قطعه عكس 4×3 (در سال جاری)
  • مدرک نظام وظيفه برای برادران مشمول

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید