ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

شرایط تطبیق واحد دانشگاه غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی غیرانتفاعی ، هر سال دو نوبت در ورودی مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود، داوطلبان می توانند برای ثبت نام در ورودی مهر، در مرداد ماه و برای ورودی بهمن ، در آبان ماه اقدام نمایند. ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی با توجه به کدرشته محل های مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور ، در مقاطع کاردانی پیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انجام می شود.

انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی با توجه به لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی97 انجام می شود در کد رشته محل های مذکور، نمره کنکور تاثیری ندارد و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی است. داوطلبانی که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم فنی و حرفه ای است توجه داشته باشند که شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی را ندارند و می توانند از میان کد رشته محل های کاردانی انتخاب رشته نمایند. اگر عنوان مدرک دیپلم شما با رشته انتخابی،مطابقت نداشته باشد ، می توانید انتخاب رشته کنید و مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

برای ثبت نام در پذیرش بدون کنکور غیرانتفاعی بهمن 97 ، از 29 دی ماه خواهد بود. متقاضیان به سایت سنجش مراجعه کرده و با انتخاب حداکثر 150 کدرشته از میان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، اقدام نمایند.

علاقمندان به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی می توانند برای انجام انتخاب رشته آگاهانه، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان راهنمای شما در انجام انتخاب رشته خواهند بود و ثبت نام بدون کنکور کاردانی، کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی را برای شما انجام خواهند داد. دفترچه های ثبت نام بدون کنکور ، برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی منتشر می شود:

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه غیرانتفاعی 97

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه غیرانتفاعی 97

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی97 و میزان شهریه دانشگاه های غیرانتفاعی 97 لینک آبی را انتخاب کنید.

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ، شما می توانید برای مشاوره انتخاب رشته ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما در انجام انتخاب رشته آگاهانه خواهند بود و تمام مراحل ثبت نام بدون کنکور کارشناسی غیرانتفاعی را برای شما انجام می دهند.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97”
  1. Please Text in English

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید