ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 97

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان آزمون دکتری 98 توجه داشته باشند که قبل از انجام ثبت نام آزمون دکتری وزرات بهداشت 98 باید فرم ثبت نام را تکمیل نمایند در این مقاله نمونه فرم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. در این مقاله سهمیه های آزمون دکتری، شامل سهمیه آزاد ، سهمیه 5درصدی و 25 درصدی جانبازان و ایثارگران در آزمون دکتری 98 و سهمیه رزمندگان بسیجی شرح داده شده است. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقالات مربوط به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت و دفترچه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98  را در همین سایت مطالعه نمایند.

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت کلیک کنید.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش پزشکی، زمان ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی نیمه دوم بهمن ماه سال جاری و زمان برگزاری آزمون کتبی 12 و 13 اردیبهشت سال آینده خواهد بود.
همچنین رشته های ایمنی شناسی پزشکی و علوم سلولی کاربردی در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 1398 همانند سال گذشته به صورت تک رشته ای و جداگانه (نه مجموعه) به شرح دروس و ضرایب زیر برگزار می شود:
ایمنی شناسی پزشکی: بیولوژی سلولی مولکولی (25 سوال –ضریب2)، ایمنی شناسی پزشکی (75 سوال- ضریب5)، استعداد تحصیلی (30 سوال- ضریب1)
علوم سلولی و کاربردی: بیولوژی سلولی و مولکولی (50 سوال –ضریب5)، ایمنی شناسی پزشکی (50 سوال- ضریب2)- استعداد تحصیلی (30 سوال –ضریب1)

داوطلبان آزمون ثبت نام آزمون دکتری می توانند برای انجام ثبت آزمون دکتری 98 و دریافت کد رهگیری 12 رقمی ایثارگری جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و استفاده از سایر سهمیه ها، از طریق تلفن 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نمونه فرم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

نمونه فرم ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت را در ذیل ملاحظه می فرمایید با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری 98 فرم را تکمیل نمایید، درصورتی که داوطلبان برای تکمیل فرم، ابهام و یا سوالی داشته باشند می توانند از طریق تلفن های موجود در همین مقاله با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری ph.D روی همین لینک کلیک نمایید.

فرم ثبت نام آزمون دکتری 97

فرم ثبت نام آزمون دکتری 2_97

فرم ثبت نام آزمون دکتری _97

سهميه هاي آزمون دکتری 98

سهمیه های آزمون دکتری 98 که در واقع سهميه هاي پذيرش در اين آزمون با توجه به ابلاغ قانون برقراري عدالت آموزشي در پذيرش دانشجو در دوره هاي تحصيلات تكميلي و تخصصي می باشد شامل موارد زیر است:

سهمیه آزاد آزمون دکتری 98

سهميه ي آزاد آزمون دکتری برای 70درصد ظرفيت متعلق به سهميه آزاد مي باشد، كه همه داوطلبان در صورت داشتن حد نصاب ميتوانند از آن استفاده كنند بر اساس مصوبه ي يكصد و بيست و دومين جلسه ي شوراي معين برنامه ريزي علوم پزشكي، كسب حدنصاب 50درصد ميانگين كل نمرات شركت كنندگان در آزمون كتبي هر رشته و كسب حداقل 30درصد از نمره ي كل آزمون

سهميه ي رزمندگان آزمون دکتری 98

سهمیه رزمندگان آزمون دکتری با توجه به قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران اعمال سهميه رزمندگان در اين آزمون بصورت زير انجام ميپذيرد:

25درصد ظرفيت هر كد رشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثران ، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان بالای 25درصد همسران و فرزندان انها

5درصد ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر 25درصد و همسر و فرزندان آنها و همسر و فرزندان افرادی که حداقل 6ماه در جبهه حضور داشتند.

سهميه 25 % ايثارگران توسط داوطلبان مشمول اين سهميه تكميل نشود، خالي مانده آن ابتدا به مشمولين سهميه 5 درصد كه شرايط و حد نصاب را داشته باشند تخصيص يافته و سپس، در صورت عدم تكميل، به داوطلبان سهميه آزاد اختصاص مييابد. پس از اتمام مهلت ثبت نام، هيچ گونه تغيير در سهميه صورت نمی گیرد.

سهمیه رزمندگان بسیجی در آزمون دکتری 98

سهمیه رزمندگان بسیجی در آزمون دکتری 98 به این صورت است که رزمندگان بسيجي، جهادگران جهاد كشاورزي و رزمندگان ستاد كل نيروهاي مسلح كه براي ورود رزمندگان و جهادگران داوطلب بسيجي به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي حداقل 6 ماه متوالي يا متناوب، داوطلبانه در مناطق عملياتي جبهه هاي نبرد حق عليه باطل حضور داشته اند، لازم است ضمن مراجعه به سازمانهاي نيروهاي مسلح است. نسبت به دريافت كد رهگيري 12 رقمي ايثارگري خود جهت استفاده از سهميه ي رزمندگان اقدام و آن را در زمان ثبت نام در محلي كه در تقاضانامه ي ثبت نام اينترنتي آزمون در نظر گرفته شده است، درج نمايند تا آمار و اطلاعات آنان بعد از زمان ثبت نام توسط سازمان مربوط مورد تأييد و در نهايت تأييد نهايي توسط دفتر خدمات و طرح حكمت معاونت نيروي انساني ستاد كل نيروهاي مسلح به مركز سنجش آموزش پزشكي ارسال می گردد.

داوطلبان آزمون ثبت نام آزمون دکتری می توانند برای انجام ثبت آزمون دکتری 98 و دریافت کد رهگیری 12 رقمی ایثارگری جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و استفاده از سایر سهمیه ها، از طریق تلفن 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید